Het 3000 topic deel 12
zaterdag 19 december 2009 om 22:21
maandag 21 december 2009 om 09:26
Ik moet eerst wachten tottie belt, daarna maar es in d sneeuw lopen en er wat leuks van maken. (ben niet ziek in de zin van ziek, weet je, maar moet nieuwe baan hebben wat betreft ongeval rug)
Maar kan nu ook niet naar vriend en ik belde en hij war er niet.
Nu denk ik ineens : helemaal niet autistisch en depressief, maar vreemdgaan!
Ik haal steeds erge dingen in me hoofd. gaat nie goed.
KUT
En dan nog me best doen om te genieten van de sneeuw die ik anders altijd zo leuk vind.
Maar kan nu ook niet naar vriend en ik belde en hij war er niet.
Nu denk ik ineens : helemaal niet autistisch en depressief, maar vreemdgaan!
Ik haal steeds erge dingen in me hoofd. gaat nie goed.
KUT
En dan nog me best doen om te genieten van de sneeuw die ik anders altijd zo leuk vind.
maandag 21 december 2009 om 09:43
maandag 21 december 2009 om 09:50
Heeee, berichtjes.
Hallo Piba, had jij het niet heel laat gemaakt gister?
Om kort te zijn : In maart oingeval door een ander. De ander niet WA verzekerd. ik geen werk meer door ongeval, want zwaar werk. ik nu dus weinig geld. Ik moet waarschijnlojk huis verkopen. Had heel even voor r maanden heel leuk invalwerk, nu weer niks en vriend depri en ook toch wel autistisch en opeen vanaf vanncht niet meer te vertrouwen.
Pfffffffff Zo, nu jij
Hallo Piba, had jij het niet heel laat gemaakt gister?
Om kort te zijn : In maart oingeval door een ander. De ander niet WA verzekerd. ik geen werk meer door ongeval, want zwaar werk. ik nu dus weinig geld. Ik moet waarschijnlojk huis verkopen. Had heel even voor r maanden heel leuk invalwerk, nu weer niks en vriend depri en ook toch wel autistisch en opeen vanaf vanncht niet meer te vertrouwen.
Pfffffffff Zo, nu jij