Gewoon, lekker relativeren (IV)
zaterdag 21 november 2009 om 15:51
DEEL IV!
De zoveelste mislukte date, weer eens ruzie met je dekbed, al wekenlang geen seks hebben, twijfels, te lang moeten wachten op smsjes, telefoontjes, mailtjes en alle andere mogelijke vormen van bevestiging, je onzeker voelen en bepaalde gevoeletjes...
Kortom, een topic voor iedereen die 'n andere visie op De Liefde zo nu en dan best kan gebruiken...
"Bij relativeren hou je je oordeel in stand, maar zet je het in een context waardoor het minder erg lijkt.
Een andere benadering brengt meer rust".[/quote]
De zoveelste mislukte date, weer eens ruzie met je dekbed, al wekenlang geen seks hebben, twijfels, te lang moeten wachten op smsjes, telefoontjes, mailtjes en alle andere mogelijke vormen van bevestiging, je onzeker voelen en bepaalde gevoeletjes...
Kortom, een topic voor iedereen die 'n andere visie op De Liefde zo nu en dan best kan gebruiken...
"Bij relativeren hou je je oordeel in stand, maar zet je het in een context waardoor het minder erg lijkt.
Een andere benadering brengt meer rust".[/quote]
zondag 20 december 2009 om 18:32
zondag 20 december 2009 om 20:00
Wat een heerlijke dag...
Ook wij heben een sneeuwpop gemaakt, en een poging gedaan om hem op een Buddha te laten lijken.
Foto's volgen!
Nu gauw eten en dan even naar mijn vriendinnetje die me gaat harsen.
Kym je kan ook fietsen door de sneeuw hoor.
Tenminste, dat hoop ik, anders wordt het straks niks met dat harsen.
Ook wij heben een sneeuwpop gemaakt, en een poging gedaan om hem op een Buddha te laten lijken.
Foto's volgen!
Nu gauw eten en dan even naar mijn vriendinnetje die me gaat harsen.
Kym je kan ook fietsen door de sneeuw hoor.
Tenminste, dat hoop ik, anders wordt het straks niks met dat harsen.
zondag 20 december 2009 om 20:30
zondag 20 december 2009 om 21:49
Nog een paar dagen en dan is het kerst en oud en nieuw. Dit zijn de dagen waar het koud en donker is en tijd om de balans op te maken. Wat een jaar!
Goh wat heb ik veel gehad aan dit forum. Voor mij een verbroken relatie, gezien hoe anderen relaties verwerken, herkenning, reflectie, er zelf weer bovenop komen. En ervaren hoe klein het digitale en echte wereldje is.
Het gaat goed met Riedeltje. Ontluikende liefde met nieuwe man. Vreemd, gek, maar zin om te ontdekken!
Dank voor jullie adviezen, of direct aan mij of indirect door mee te lezen op de topics.
Ik wens jullie heel veel liefde en gezondheid voor 2010!
Happy holidays!!
En natte, koude, warme sneeuwkusjes voor jullie allemaal!!
xxxxx
Goh wat heb ik veel gehad aan dit forum. Voor mij een verbroken relatie, gezien hoe anderen relaties verwerken, herkenning, reflectie, er zelf weer bovenop komen. En ervaren hoe klein het digitale en echte wereldje is.
Het gaat goed met Riedeltje. Ontluikende liefde met nieuwe man. Vreemd, gek, maar zin om te ontdekken!
Dank voor jullie adviezen, of direct aan mij of indirect door mee te lezen op de topics.
Ik wens jullie heel veel liefde en gezondheid voor 2010!
Happy holidays!!
En natte, koude, warme sneeuwkusjes voor jullie allemaal!!
xxxxx
zondag 20 december 2009 om 22:57
He jakkes, ik heb geen foto's van de sneeuwboeddha zonder mij erbij...
Maar de andere foto's zijn wel heel leuk geworden zeg...
I look good!
Kym lieve schat maak je niet zo druk.
Wanneer in godsnaam is in Nederland het weer NIET veranderd binnen een aantal dagen?
Nou?
Dus.
Madhe jij morgen werken?
Ik morgen rijles!
Hoe zou dat gaan dan, haha!
Alvast fijne dagen en de beste wensen voor het nieuwe jaar Riedel!
Vandaag in de tempel zei de hoofdmonnik dat hij mij een sterke vrouw vindt waar anderen en een goed voorbeeld voor anderen.
Enerzijds een ontzettend mooi compliment, aan de andere kant denk ik: 'Doe ik niet iets verkeerd, als anderen niet zien dat ik ook vaak genoeg zwak ben?'
Kijk, jullie hier op het forum vertel ik gewoon alles aan, dus jullie hebben denk ik een vrij goed beeld.
Maar aan de hand van deze opmerking, en het feit dat een vriend van mij ondersteboven is van het feit dat ook ik issues heb, doet mij afvragen of ik me anders voordoe dan ik ben?
Ofzo?
Maar de andere foto's zijn wel heel leuk geworden zeg...
I look good!
Kym lieve schat maak je niet zo druk.
Wanneer in godsnaam is in Nederland het weer NIET veranderd binnen een aantal dagen?
Nou?
Dus.
Madhe jij morgen werken?
Ik morgen rijles!
Hoe zou dat gaan dan, haha!
Alvast fijne dagen en de beste wensen voor het nieuwe jaar Riedel!
Vandaag in de tempel zei de hoofdmonnik dat hij mij een sterke vrouw vindt waar anderen en een goed voorbeeld voor anderen.
Enerzijds een ontzettend mooi compliment, aan de andere kant denk ik: 'Doe ik niet iets verkeerd, als anderen niet zien dat ik ook vaak genoeg zwak ben?'
Kijk, jullie hier op het forum vertel ik gewoon alles aan, dus jullie hebben denk ik een vrij goed beeld.
Maar aan de hand van deze opmerking, en het feit dat een vriend van mij ondersteboven is van het feit dat ook ik issues heb, doet mij afvragen of ik me anders voordoe dan ik ben?
Ofzo?
zondag 20 december 2009 om 23:19
Kym, wanneer ga je vliegen. ik hoorde vandaag dat het over 2 dagen alweer gaat dooien. geen witte kerst ganz waarscheinlich!
Oh Madhe, morgen zou het dus nog gaan sneeuwen. Andere relativator: je kan je huis niet uit, want er ligt dan een meter sneeuw. Lijkt me zo gaaf om dat eens te kunnen melden tijdens een telefoontje naar mn werk! En dan zeggen: maar dinsdag ben ik weer, want dan gaat het dooien!!
Sterkte! * heeft 2 dagen vrij ivm kerstvakantie kind*
Frizzy accpeteer het nu maar: je bent gewoon een sterke vrouw. En sterke vrouwen laten hun kwetsbaarheden zien, want die hoeve niets op te houden! Toch?
Ha Summerdance! Die Robert van de Brink-scenes skip ik altijd. Ik kijk nog liever naar de shamppo-reclames. Al die emo-TV! Moet dat echt??
Ben weer eventjes terug van weg geweest. Deze topic is af en toe niet bij te houden!!
Oh Madhe, morgen zou het dus nog gaan sneeuwen. Andere relativator: je kan je huis niet uit, want er ligt dan een meter sneeuw. Lijkt me zo gaaf om dat eens te kunnen melden tijdens een telefoontje naar mn werk! En dan zeggen: maar dinsdag ben ik weer, want dan gaat het dooien!!
Sterkte! * heeft 2 dagen vrij ivm kerstvakantie kind*
Frizzy accpeteer het nu maar: je bent gewoon een sterke vrouw. En sterke vrouwen laten hun kwetsbaarheden zien, want die hoeve niets op te houden! Toch?
Ha Summerdance! Die Robert van de Brink-scenes skip ik altijd. Ik kijk nog liever naar de shamppo-reclames. Al die emo-TV! Moet dat echt??
Ben weer eventjes terug van weg geweest. Deze topic is af en toe niet bij te houden!!
Only dead fish go with the flow
maandag 21 december 2009 om 00:20
Kym meisje, maak je nou eens niet zo druk om het weer hier in Nederland
A) blijft het weer nooit zo lang steady hier in de Lage Landen en
al zou het blijven sneeuwen dan is er heel weinig wat je daar aan kan veranderen.
Je kan je dan dus wel hopeloos gaan zitten opvreten en moordlustige plannen smeden maar daar smelt de sneeuw echt niet van hoor
Frizz, jammer, was wel benieuwd naar de Boeddha sneeuwman.
Je bent ook wel sterk, echt....alleen op 1 puntje nog niet maar dat komt vanzelf
DG, die opmerking van Robbert boeit me niet zo veel hoor
Ik vermaak me meer dan opperbest zo met de Kerst
Enne.....Pom....mijn oor gloeit
A) blijft het weer nooit zo lang steady hier in de Lage Landen en
Je kan je dan dus wel hopeloos gaan zitten opvreten en moordlustige plannen smeden maar daar smelt de sneeuw echt niet van hoor
Frizz, jammer, was wel benieuwd naar de Boeddha sneeuwman.
Je bent ook wel sterk, echt....alleen op 1 puntje nog niet maar dat komt vanzelf
DG, die opmerking van Robbert boeit me niet zo veel hoor
Ik vermaak me meer dan opperbest zo met de Kerst
Enne.....Pom....mijn oor gloeit
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
maandag 21 december 2009 om 09:42
Hoi!
Ik lees dat de bussen alweer op gang komen, kijk, da's tenminste al een begin :-d!
Frizz, leuke foto's! Ziet er gezellig uit!
Ik heb hondsberoerd geslapen. Misschien vier uurtjes? Vandaag mijn een-na-laatste werkdag..nog wat dingen af te ronden, maar ik ben al een heel eind.
Sneeze, beetje bijgekomen?
Ik lees dat de bussen alweer op gang komen, kijk, da's tenminste al een begin :-d!
Frizz, leuke foto's! Ziet er gezellig uit!
Ik heb hondsberoerd geslapen. Misschien vier uurtjes? Vandaag mijn een-na-laatste werkdag..nog wat dingen af te ronden, maar ik ben al een heel eind.
Sneeze, beetje bijgekomen?