Het 3000 topic deel 12
zaterdag 19 december 2009 om 22:21
maandag 21 december 2009 om 10:15
maandag 21 december 2009 om 10:18
Goeiemorgen allemaal!!
Sjeee het valt niet meer bij te lezen allemaal hier hoor. De laatste 2 pagina's heb ik gedaan. De rest doe ik later wel.
Voor het eerst in maaaanden een keer uitgeslapen...wat een zaligheid!!
Bam vandaag de baby.. Gaaaf!!!
Zjeen.. volgend jaar wordt jouw jaar. Dat vind ik en dat moet gewoon!
Ik ga eens even mn TTD lijst voor vandaag maken. Volgens mij zitter er gewoon structureel te weinig uren in een dag!
Zjeen die belg was al doorgereden en door de schrik en de slip heeft ie geen kenteken kunnen noteren. Er was verder ook niemand in de buurt (logisch.. er waren niet zoveel zotten die de weg op gingen gisteren). Dus ben bang dat we er zelf voor opdraaien. Vandaag even uitzoeken hoe dat werkt met garantiefonds enzo maar volgens mij moet je daar getuigen voor hebben om in aanmerking te komen.
Sjeee het valt niet meer bij te lezen allemaal hier hoor. De laatste 2 pagina's heb ik gedaan. De rest doe ik later wel.
Voor het eerst in maaaanden een keer uitgeslapen...wat een zaligheid!!
Bam vandaag de baby.. Gaaaf!!!
Zjeen.. volgend jaar wordt jouw jaar. Dat vind ik en dat moet gewoon!
Ik ga eens even mn TTD lijst voor vandaag maken. Volgens mij zitter er gewoon structureel te weinig uren in een dag!
Zjeen die belg was al doorgereden en door de schrik en de slip heeft ie geen kenteken kunnen noteren. Er was verder ook niemand in de buurt (logisch.. er waren niet zoveel zotten die de weg op gingen gisteren). Dus ben bang dat we er zelf voor opdraaien. Vandaag even uitzoeken hoe dat werkt met garantiefonds enzo maar volgens mij moet je daar getuigen voor hebben om in aanmerking te komen.
maandag 21 december 2009 om 10:21
Bi, anders dan in mijn geval : Voor autoongevallen is er een fonds. Echt waar. Ik weet alleen niet waar je dat moet zoeken.Als jeen rechtsbijstandsverzekering had kun je die bellen.
Als het beij mij een autoongeluk was geweest, had ik nu ongeveer 200000 euro's gehad......................GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Als het beij mij een autoongeluk was geweest, had ik nu ongeveer 200000 euro's gehad......................GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
maandag 21 december 2009 om 10:50
Dit was het schipholdrama waardoor ondergetekende een zware last met haar meedraagt, als zo ook haar familieleden en sommige van haar vriendinnen.
Zij zal de last trots trachten te dragen, wellicht op sommige van haar momenten wellicht met een wat deprimerend gevoel.
Zij zal jullie steun hard nodig hebben.
Een extra toevoeging is : Dit is wel de reden dat persoon in kwestie op dit topic zit.
NOA WAAR BEN JE< JIJ KAN DIT VEUL BETER!!!
Zij zal de last trots trachten te dragen, wellicht op sommige van haar momenten wellicht met een wat deprimerend gevoel.
Zij zal jullie steun hard nodig hebben.
Een extra toevoeging is : Dit is wel de reden dat persoon in kwestie op dit topic zit.
NOA WAAR BEN JE< JIJ KAN DIT VEUL BETER!!!
anoniem_90786 wijzigde dit bericht op 21-12-2009 12:01
Reden: nogal herkenbaar denk ik
Reden: nogal herkenbaar denk ik
% gewijzigd
maandag 21 december 2009 om 11:20
Zjena, wat een heftig verhaal! Echt een geval van op het verkeerde moment op de verkeerde plaats. Bizar dat andere mensen de pineut zijn als iemand geen WA heeft, ik dacht dat je daar wel fondsen voor had ofzo?
Btw: ik ben één van de 'nieuwen' die het topic gisternacht nog wat leven in heeft geblazen
Btw: ik ben één van de 'nieuwen' die het topic gisternacht nog wat leven in heeft geblazen
pluk de dag