Het 3000 topic deel 12

19-12-2009 22:21 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren

Begonnen als een geintje, uitgegroeid tot een warm nest.

Niets is taboe zolang we me t respect met elkaar en elkaars mening om gaan. Samen lachen, huilen, meeleven steun bieden en vooral lol hebben.

Liever geen persoonlijke berichten quoten zodat deze weer verwijderd kunnen worden.

Have fun all.
Hallo Lunaaan,

HIER DIE WODKA!!
Ik ga ff eten en dutje doen!
Hee zjena, wat drink je eigenlijk in de wodka? En nee, je krijgt m niet, eerlijk gewonnen in de tombola.
Smakelijke slaapse appel, ik ga de beesten eten geven (en wodka drinken).
Heb ook een klein stukje gelezen van dat topic. Maar ook geen idee van de antwoorden. Reagan ken ik wel, maar wie daar voor regeerde? en Sartre? Geen idee. Maar goed ben ook dom geboren en heb niet zo veel geleerd.
Lunaan: Wodka met jus d'orange.
quote:LeukerT schreef op 21 december 2009 @ 17:03:

Ik had alle vragen goed, ik had alle vragen goed...

Ja LeukerT mag blijven

een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Zo het eten staat in de oven... nog 10 minuutjes en dan lekker eten
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
alvast smakelijk Freak.

Ik ga zo ook eens beginnen met wat klaarmaken

Daar is ze weeeer!!!

Volgens mij heb ik alles bijgelezen.

Bam.. Nootje heeft gelijk! Morgen bellen he!

Om even de vragen te beantwoorden:

- met mn moeder gaat het redelijk. Ze had verwacht een stuk fitter te zijn rond de kerst maar het valt haar tegen. Is veel moe en blijft te weinig wegen. Ze eet wel goed maar komt niet aan. Ze is zooooo blij dat mn broer bij haar in huis is.. hij doet alle boodschappen voor de kerst en regelt echt alles. Morgen heeft ze een gesprek bij de oncoloog en dan krijgt ze gelijk de bloeduitslagen waardoor we weten of de chemo van de 28ste kan doorgaan.

- de autoschade is geregeld. Formulier invullen en dan komt de expert bekijken hoeveel schade er is. Die 450 euro eigen risico is jammer maar staat niet in verhouding tot de werkelijke schade.

Volgens mij gaat mr Bianco mij vanavond mee uit eten nemen!! Maar ik doe net alsof het overkomt als een verrassing (mannen zijn ook zooooo doorzichtig )

En een extra knuffel vandaag voor Peet
quote:lunaan schreef op 21 december 2009 @ 17:12:

Hoi allemaal!

Die van amerika weet ik das Carter! toch???yep
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
*ik heb een atv-week van mn dieet*
Zjeen.. heftig wat je vertelde van dat ongeluk. En wat een kloothommel dat ie niet verzekerd is. Wat zijn voor nu nog de lichamelijke gevolgen voor je?
Straat wat een achterlijke buren heb jij zeg! En ik heb ook mn opleiding niet afgemaakt hoor (ben in 4 havo gestopt.. geen zin meer). Maar dat maakt ons niet minder intelligent hoor!!
He Bianca
Friezinnetje!!!
Friezinnetje met dr mooie onderschrift

Hebbie lekker gegeten?

Wij gaan zo - wat een verrassing!! - uit eten
Moest je vandaag werken Bianca?
Ik heb lekker gegeten ja. Lekker makkelijk wat gebakken aardappelen, sla en een stukje vlees

Lekker genieten vanavond
Neeee Friessie anders was ik wel veel meer op het forum aanwezig geweest

Vandaag was mn vrije dag en dus heel de dag op pad geweest.

Maar ik ben weg.. happie eten! Tot laterrr
Hee Bianc, hoop dat je echt meegenomen wordt uiteten. hebbie wel verdiend. Allebei.

Mijn gevolgen?

Nieuwe baan dus opleiding zoeken (daarom nu voor de klas als nepdocent verpleegkunde, maar ik ben GOED!) Helaas kan (wil) school de leraren opleiding niet betalen, dus moet nu op zoek naar een ander. Mijn rug doet altijd pijn en kan niet meer in de tuin werken en stofzuigen enzo (doe ik wel, maar daarna loop ik krom in een hoek van 90 graden)

Sexen niet meer zo soepen.

Hondje uitlaten doet zeer, want lopen, staan, lopen staan enzo.

Op bus wachte en voor de kassa, pijn.

Maar met de pijn heb ik zomaar leren leven, niet met het feit dat er zo'n kloothommel rondloopt. ik vind het echt gemeen.

Huil
quote:Bianca40 schreef op 21 december 2009 @ 18:33:

Neeee Friessie anders was ik wel veel meer op het forum aanwezig geweest

:

ok, nou dat heb ik dan ook niet aan tijd onder het werk. Heel eventjes vanmiddag.
Hallo Friesje,

vast zin in een port (ook al is het nog vroeg, maar het is om Lunaan te plagen, want wil wodka niet delen)
Oei ben niet zo'n wijndrinker

Maar wil wel een andere borrel met je drinken hoor!

Tast toe allen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven