Moderator Relaties

15-04-2009 22:12 1080 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve forummers,

hierbij een nieuw modtopic voor jullie. Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de relatiepijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com

Wil je dingen melden of vragen over het beleid, of over genomen beslissingen, dan kun je ze hier kwijt.

Gebruik dit topic aub niet voor offtopic-discussies, want er zullen sancties op staan!

Veel plezier met forummen!

Groeten, Angel 5
Ze probeert me gewoon uit te lokken, maar ik trap er niet in!

Ik ga morgen weer even bijlezen, nu lekker in bad en bed! Weltrusten!
Slaap goed 5!

Enne ff serieus hoor. Ik zie de laatste tijd echt de meest bizarre topics, onderwerpen en schrijfstijlen voorbij komen. Ik snap inmiddels echt wel dat het niet aardig is om bij het minste of geringste Troll te gaan roepen of in een dergelijk topic te gaan dollen, maar een hele onlogische reactie is dat soms toch niet?
quote:dangeensuus schreef op 03 december 2009 @ 22:38:

Ik zeg : Nep. Het ware woensdagavond drama op rtl is er niets bij. Deze dame gedraagt zich heel erg vreemd.Ik heb er een paar normale reacties gepost maar mijn onderbuik zegt me: fake. Het is dat ik me moet inhouden met de huidige regels. Vandaar de nette postings. Maar ooooh ooooh oooh dit rammelt aan alle kanten.
Het is soms wel jammer dat je al bevooroordeeld een topic ingaat door de nick of de schrijfstijl maar helaas gebeurt me dit wel steeds vaker.

Nou ben ik al niet zo van de serieuze reacties maar er zit wel een verschil tussen even hard de waarheid zeggen met een goede bedoeling en even een domme posting zetten omdat je het toch al niet gelooft.

Jammer maar helaas.

*weet zich vanavond goed in te houden*
Ik denk ook nep, sorry. Daarbij doet ze heel beledigend en is het geen Vlaamse.
neeeeeeeeeeeeeeeeeeep nepperdenep fake niet echt namaak gebakken lucht verzonnen gefantaseerd leugen bedrog list nepperdenep hartstikke nep.

Zo . dat is er eventjes uit.
quote:floor72 schreef op 03 december 2009 @ 23:06:

Slaap goed 5!

Enne ff serieus hoor. Ik zie de laatste tijd echt de meest bizarre topics, onderwerpen en schrijfstijlen voorbij komen. Ik snap inmiddels echt wel dat het niet aardig is om bij het minste of geringste Troll te gaan roepen of in een dergelijk topic te gaan dollen, maar een hele onlogische reactie is dat soms toch niet?

Nee dat ís ook niet onlogisch. Maar (en dat is voor ons de belangrijkste reden om hierop te modereren!) het staat zo ontzettend NIETgastvrij voor nieuwe forummers! Stel dat er een nieuweling na weken aarzelen eindelijk haar weirde verhaal eens opschrijft hier, en dan wordt ze direct uitgemaakt voor trol.....Stel nou dat er iemand een 2e nick aanneemt, juist omdat het verhaal zo gek/niet veelvoorkomend is dat ze haar 1e nick wil beschermen, en dan wordt ze uitgemaakt voor trol.....Dát willen we voorkomen. De fakers vallen vroeger of later tóch wel door de mand. En mocht er eens eentje doorheen glippen, ja so be it, als dat betekent dat nieuwe forummers zich welkom voelen hier, dan vinden wij het dat waard.

Daarom blijven we er op hameren dat de vermoedens van trollen/fakers hier in de modtopics gezet worden (of op de mail of rapportageknop), zodat het topic niet verstierd wordt en wij gewoon een oogje kunnen houden op de dubieuze topics.

Edit:

En, niet elke rare schrijfstijl of apart verhaal is imo direct een faker of een trol. Vaak wel, helemaal mee eens, maar zoals gezegd; die vallen toch wel door de mand. En wat is bizar.....ligt dat (ook) niet aan je eigen referentiekader?
nep

ik zei niks hoor
Ben het met je eensch Viev, het is niet heel gastvrij. Daarom is het toch wel fijn dat hier op het modtopic en via de meldknop dan wel via mail je je twijfels kenbaar kunt maken. Want tenenkrommend is het vaak wel zo'n nep topic.
@Floor: just to be sure: zit je me in de maling te nemen met de mail, of hebbie een virus?
Vief ik had ook 'raar' mailtje (heb m niet geopend maar gelijk verwijderd) van haar, dus denk dat ze een virusje heeft.
Ik heb hem wel geopend, hoewel, mijn browser kon de site die gelinkt werd niet openen, maar heb hem naar man op de zaak gestuurd. Die kon hem wel openen (daar zijn ze zo enorm beveiligd dat ze schadelijke links toch niet kunnen openen ) en het betrof een kledingshop oid.

Maar goed, het mailtje komt wel gewoon echt van Floor's mailadres.

Floor, kan je e.e.a. ff checken / antivirus laten draaien?
Hm ik zie wel dat het verstuurd is vanaf een ander IPadres dan één van jouw lijst. Ik vrees dat er iets gekraakt is oid...
Ik weet van niks!
Wat nu?
Angel... het betrapt topic wordt wel weer erg grappig nu... kun jij ff kijken of het nog binnen de perken blijft? Anders haal ik mn posts weg want ik wil geen ban natuurlijk
Floor; ff scannen? Ander ww nemen op je mail, hotmail inlichten?

Bianc; moet zo eerst de deur uit, daarna ga ik wel ff bijlezen...
quote:Viva Angel5 schreef op 04 december 2009 @ 12:31:

Bianc; moet zo eerst de deur uit, daarna ga ik wel ff bijlezen...Oke rustig aan
5 Mag ik alsjeblieft in het topic 'betrapt' 1 keer heel hard roepen;

'Jij bent gek!'
Floor... zet dan neer: Ik vind dat je gek bent! (dan is het een mening, en geen feit )
Ghehe Bianc

Ik ben bijgelezen.....tja....laten we maar zien waar het heen gaat?
Het is helemaal niet grappig, het topic spoort van geen kanten
waar het heengaat? we gaan naar Australië.
ik zeg USA...of Jambers.

Heb mijn posting overigens alweer aangepast in het topic...excuus voor mijn botheid

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven