Het 3000 topic deel 12

19-12-2009 22:21 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren

Begonnen als een geintje, uitgegroeid tot een warm nest.

Niets is taboe zolang we me t respect met elkaar en elkaars mening om gaan. Samen lachen, huilen, meeleven steun bieden en vooral lol hebben.

Liever geen persoonlijke berichten quoten zodat deze weer verwijderd kunnen worden.

Have fun all.
quote:Bianca40 schreef op 21 december 2009 @ 22:15:

....zucht..... waarom stellen Floor en Bam altijd dezelfde vragen??

Misschien lijken we wel wat op elkaar?

Ieuw ah nee toch!?! (ja ik hoor het je denken Floor )
quote:Bianca40 schreef op 21 december 2009 @ 22:13:

dus dat heb ik gedaan... (wat een muts he )

Nou zie je.. goed gedaan dus
quote:LeukerT schreef op 21 december 2009 @ 22:14:

Dank jullie wel voor de lieve reacties... Zo fijn dat jullie niet veroordelen... Dank. (((HUG)))veroordelen? waarom?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
LeukerT... had je dat ooit durven dromen? Eerst Freaky ontmoeten... en dan krijg je er gewoon gratis een heleboel lieve forumvriendinnetjes bij!!!
Jullie lijken zeker weten op elkaar Bam...

allebei een grote bek en diep van binnen gewoon mietjes

(in de goeie zin van het woord hoor)
Krijg ik nou een boze Bam en een boze Floor achter me aan??

Dan ga ik ff rennen hoor... ik heb mn bergschoenen nog aan dus ik kan heeeuuuul hard rennen door de sneeuw
Het is geen ideale start... Maar erg fijn samen...
4 op een Remi in Primetime??
quote:Bianca40 schreef op 21 december 2009 @ 22:20:

Krijg ik nou een boze Bam en een boze Floor achter me aan??

Dan ga ik ff rennen hoor... ik heb mn bergschoenen nog aan dus ik kan heeeuuuul hard rennen door de sneeuw Ik ben te moe om achter je aan te rennen Bianca dus bespaar je de moeite.
Waarom geen ideale start LeukerT?? Heerlijk toch als je elkaar nu al op kan vangen en het voor elkaar wat makkelijker te maken?

Appelhond is ruzie aan het maken met een aansteker die een kerstliedje zingt en licht geeft als je m gebruikt!

Hij blaft er tegen alsof het een enge gevaarlijke hond is waar hij mee wil vechten.
Waar Bi, maar ook alletwee nog het nodige te verstouwen....
Pfjew Bam... gelukkig!

Wanneer krijg je de baby nou weer? En was het moeder een beetje meegevallen om hem/haar (wat is het eigenlijk? ) een dag te moeten missen?
quote:appeltjesgroen25 schreef op 21 december 2009 @ 22:22:

Appelhond is ruzie aan het maken met een aansteker die een kerstliedje zingt en licht geeft als je m gebruikt!

Hij blaft er tegen alsof het een enge gevaarlijke hond is waar hij mee wil vechten. Stoer!!!! Wel tegen Appelhond zeggen dat ie gewonnen heeft straks he... das goed voor zn ego
quote:Bianca40 schreef op 21 december 2009 @ 22:23:

Pfjew Bam... gelukkig!

Wanneer krijg je de baby nou weer? En was het moeder een beetje meegevallen om hem/haar (wat is het eigenlijk? ) een dag te moeten missen?

Dat weet ik nog niet, dit jaar iig niet meer.

Het viel de moeder mee, heeft er geen moment over ingezeten want ze wist dat ie in goede handen was.

Wel fijn dat mensen zo'n vertrouwen in me hebben
quote:LeukerT schreef op 21 december 2009 @ 22:22:

Waar Bi, maar ook alletwee nog het nodige te verstouwen....Ja en? Je kan beter samen verstouwen dan alleen vind ik. En welke idioot ooit heeft verzonnen dat je eerst het ene moet verwerken voordat je aan een ander kan beginnen weet ik niet. Want je kunt ook samen verwerken door er over te praten en daarna weer te onspannen met goeie sex een goed glas wijn
Das heel lief gezegd van haar Bam! Zo zie je maar weer dat de indruk die jij soms van jezelf hebt niet de indruk is die andere mensen van je hebben
quote:Bianca40 schreef op 21 december 2009 @ 22:26:

[...]

Ja en? Je kan beter samen verstouwen dan alleen vind ik. En welke idioot ooit heeft verzonnen dat je eerst het ene moet verwerken voordat je aan een ander kan beginnen weet ik niet. Want je kunt ook samen verwerken door er over te praten en daarna weer te onspannen met goeie sex een goed glas wijn

Weer: eens!

Goh Bianca je bespaart me wel een hoop typewerk vanavond
quote:Bianca40 schreef op 21 december 2009 @ 22:08:

.. anders pik je alleen mijn posten eruit om te lezen... DIE waren wel interessant En die van mij natuurlijk
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
Wat een mooie lieve woorden hier... en tja dooddoener..........de tijd al het lerem
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
En nu moet mr Bianco thuiskomen!!!!
waarom doorstrepen?
maar he ..ben wel heel blij met LeukerT
Nu mijn eigen kinderen nog op bed zien te krijgen, zitten nog voor een film.

Hopelijk gaan ze wat vlot want ik snak naar een douche!

*is ranzig*
En dat weet hij ook

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven