Bezemtopic deel 5 alweer
dinsdag 22 december 2009 om 09:49
Goedemorgen
ik ben er weer, bijna bijgeslapen en een soort van uitgerust.
Ik heb niet alles bijgelezen maar daar heb ik de energie niet voor.
Afgelopen weekend en gisteren waren hectische dagen op het werk. Door de sneeuw zijn mensen te laat en bewoners helemaal door de war. Waardoor je dus onmogelijke diensten draait. Gisteren ook nog schoonpaps bezocht in het ziekenhuis die een heftige operatie te wachten staat vandaag. Strakjes dus even snel de deur uit (te voet want met de auto kom ik de wijk niet eens uit) en dan wachten op een telefoontje.
Mijn bezemlijstje:
- mutsen en wanten en spikes halen voor onze korte vakantie op het einde van dit jaar
- jonna mailen
- kerstboodschappen doen voor tweede kerstdag
- de caviakooi
- en wat ik zoal tegenkom
ik ben er weer, bijna bijgeslapen en een soort van uitgerust.
Ik heb niet alles bijgelezen maar daar heb ik de energie niet voor.
Afgelopen weekend en gisteren waren hectische dagen op het werk. Door de sneeuw zijn mensen te laat en bewoners helemaal door de war. Waardoor je dus onmogelijke diensten draait. Gisteren ook nog schoonpaps bezocht in het ziekenhuis die een heftige operatie te wachten staat vandaag. Strakjes dus even snel de deur uit (te voet want met de auto kom ik de wijk niet eens uit) en dan wachten op een telefoontje.
Mijn bezemlijstje:
- mutsen en wanten en spikes halen voor onze korte vakantie op het einde van dit jaar
- jonna mailen
- kerstboodschappen doen voor tweede kerstdag
- de caviakooi
- en wat ik zoal tegenkom
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
dinsdag 22 december 2009 om 09:54
Zo, ik ben ook weer veilig op mn werk aangekomen. Die laatste dagen voor de kerst is het eigenlijk altijd heel druk maar er heerst hier echt een beetje vakantie-sfeer. Voorbereidingen voor het kerstfeest in volle gang, in de pauze beetje sneeuwballen gooien
Leuk wel, doet me denken aan vroeger op school zo rond deze tijd, was ook altijd zo'n aparte sfeer.
Pip, balen dat je examen gisteren niet doorging maar ja.. wel heel begrijpelijk. Hoop dat je snel een nieuwe datum krijgt.
MissM, sneu voor miniM dat hij zo'n droge huid heeft. Hopelijk helpt de vaseline snel! Heb het idee dat jullie wel een beetje een ritme gevonden hebben, hoop dat dat ook zo is.
Zoeb, veel succes bij de neuroloog vanmiddag.
Zo en nu dan maar weer iets doen!
Fijne dag allemaal
Leuk wel, doet me denken aan vroeger op school zo rond deze tijd, was ook altijd zo'n aparte sfeer.
Pip, balen dat je examen gisteren niet doorging maar ja.. wel heel begrijpelijk. Hoop dat je snel een nieuwe datum krijgt.
MissM, sneu voor miniM dat hij zo'n droge huid heeft. Hopelijk helpt de vaseline snel! Heb het idee dat jullie wel een beetje een ritme gevonden hebben, hoop dat dat ook zo is.
Zoeb, veel succes bij de neuroloog vanmiddag.
Zo en nu dan maar weer iets doen!
Fijne dag allemaal
dinsdag 22 december 2009 om 10:39
Hè It's, wat klote
Goldie, broccoli, bloemkoolroosjes enzo kort voorkoken is ook lekker in de kaasfondue. En dan heb je nog enigszins het idee dat je niet heel ongezond bezig bent
Zoeb, ben benieuwd wat de neuroloog te vertellen heeft!
Hier ben ik vandaag aan de beurt, kan James even gaan sporten en wat dingetjes doen.
Ondertussen veel was draaien, bed verschonen, stofzuigen is al gebeurd.
Goldie, broccoli, bloemkoolroosjes enzo kort voorkoken is ook lekker in de kaasfondue. En dan heb je nog enigszins het idee dat je niet heel ongezond bezig bent
Zoeb, ben benieuwd wat de neuroloog te vertellen heeft!
Hier ben ik vandaag aan de beurt, kan James even gaan sporten en wat dingetjes doen.
Ondertussen veel was draaien, bed verschonen, stofzuigen is al gebeurd.
dinsdag 22 december 2009 om 11:15
He Its! Das balen! Helemaal niets meer aan te veranderen?
Ik zie je mail wel tegemoet hoor, doe maar rustig aan!
Yeah Hips! En nu geen sneeuw of ander ongemak, maar gewoon doen!
Die opsteker voor Mr.N? Is die voor hetzelfde als de laatste keer? Super hoor!!
Zusenzo, lekker karweitje zo vlak voor de kerst. Sterkte!
Gold, heul veul plezier vandaag! Wat gaan jullie nu doen?
En ik mag gewoon slapen volgende week. Niks geen geprik in mijn rug!
Ik zie je mail wel tegemoet hoor, doe maar rustig aan!
Yeah Hips! En nu geen sneeuw of ander ongemak, maar gewoon doen!
Die opsteker voor Mr.N? Is die voor hetzelfde als de laatste keer? Super hoor!!
Zusenzo, lekker karweitje zo vlak voor de kerst. Sterkte!
Gold, heul veul plezier vandaag! Wat gaan jullie nu doen?
En ik mag gewoon slapen volgende week. Niks geen geprik in mijn rug!
dinsdag 22 december 2009 om 12:28
Mogguh
Zoeb, fijn dat het geen diabetes is, maar goed, opletten dan maar verder.
Coebergh, het klinkt supergezellig bij jou thuis. Soms heeft het voordelen om vrijgezellig te zijn
Itskie, balen van de opleiding. Is die andere opleiding nog een optie? (je had toch twee mogelijkheden?)
Vandaag kwam eerste afspraak zo laat dat ik haar niet meer verwachtte, was ik zelf straal de mondhygieniste vergeten (en kon gelukkig alsnog) en plan ik maar niet te veel meer. Iets met kinderen en buiten. Het is onmogelijk om een slee te kopen in deze tijd..
Zoeb, fijn dat het geen diabetes is, maar goed, opletten dan maar verder.
Coebergh, het klinkt supergezellig bij jou thuis. Soms heeft het voordelen om vrijgezellig te zijn
Itskie, balen van de opleiding. Is die andere opleiding nog een optie? (je had toch twee mogelijkheden?)
Vandaag kwam eerste afspraak zo laat dat ik haar niet meer verwachtte, was ik zelf straal de mondhygieniste vergeten (en kon gelukkig alsnog) en plan ik maar niet te veel meer. Iets met kinderen en buiten. Het is onmogelijk om een slee te kopen in deze tijd..
dinsdag 22 december 2009 om 18:44
Op vuilniszakken kun je zeker van de dijk af glijden.. hartstikke leuk zelfs 
Nou ja, we hadden nu een piepklein heuveltje, als er morgen nog sneeuw ligt gaan we voor een talud met een fors grasveld als uitloop.
Ook leuk om naar de stad te lopen om een kaduuk autootje terug te brengen dat ter plekke spontaan hersteld blijkt. Voor zolang als het duurt, that is, maar ze wilden geen functionerend autootje terugnemen.
Nou ja, we hadden nu een piepklein heuveltje, als er morgen nog sneeuw ligt gaan we voor een talud met een fors grasveld als uitloop.
Ook leuk om naar de stad te lopen om een kaduuk autootje terug te brengen dat ter plekke spontaan hersteld blijkt. Voor zolang als het duurt, that is, maar ze wilden geen functionerend autootje terugnemen.
dinsdag 22 december 2009 om 19:42
Wat mooi Pips!
I'ts..damesplasser dat het niet doorgaat!
Gold,nog iets leuks gedaan vandaag?
Huisje is nog steeds gezellig vol.Vriend is hier ook nog steeds Mamz,maar het heeft wel wat zo met zijn allen bij elkaar in de donkere dagen voor kerst
Mannen hebben vandaag 1 kant van de zolder geisoleerd en betimmert,ik en vriendin hebben met kinderen buiten en binnen gespeeld.Mannen zijn nu naar de kroeg :)Ik duik vroeg mijn bed in,wil morgen een hoop doen.Moet de stad nog in voor kadootjes.
Heb net als Fuss al wel een boodschappenlijst per winkel.Ik ga 1e kerstdag grieks maken.
I'ts..damesplasser dat het niet doorgaat!
Gold,nog iets leuks gedaan vandaag?
Huisje is nog steeds gezellig vol.Vriend is hier ook nog steeds Mamz,maar het heeft wel wat zo met zijn allen bij elkaar in de donkere dagen voor kerst
Mannen hebben vandaag 1 kant van de zolder geisoleerd en betimmert,ik en vriendin hebben met kinderen buiten en binnen gespeeld.Mannen zijn nu naar de kroeg :)Ik duik vroeg mijn bed in,wil morgen een hoop doen.Moet de stad nog in voor kadootjes.
Heb net als Fuss al wel een boodschappenlijst per winkel.Ik ga 1e kerstdag grieks maken.
dinsdag 22 december 2009 om 21:09
Altijd leuk, nagellak uitzoeken bij een nieuwe jurk Zit hier met allemaal verschillende kleurtjes
Wat denken jullie kan zwart nog? Lijkt me supercool, mooie glitterlak erover. Ben alleen zo bang dat ik van die heksenklauwen krijg dus heb het niet gekocht.
Wat denken jullie kan zwart nog? Lijkt me supercool, mooie glitterlak erover. Ben alleen zo bang dat ik van die heksenklauwen krijg dus heb het niet gekocht.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.