Bezemtopic deel 5 alweer
woensdag 23 december 2009 om 17:24
Dat soort boompjes zijn meestal de leukste Fuss.
...al is die van Rainz echt een kunstwerk hoor!
Mijn wanstaltige boom staat op mijn Hyves.
To do:
Stofzuigen
Het tuinhuis in om een tuintafel te zoeken die iemand wil lenen.
Terug naar de winkel
Was draaien, drogen, bladibla...
En :
Appeltaart bakken
Gezonde maaltijd in elkaar flanzen
Oh en ehh... Oudste 's nieuwe vriendje (ik denk toch echt dat het 'aan' is) blijft mee eten.
Het ruikt hier lekker!!!!! *kwijlsmiley*
...al is die van Rainz echt een kunstwerk hoor!
Mijn wanstaltige boom staat op mijn Hyves.
To do:
Stofzuigen
Het tuinhuis in om een tuintafel te zoeken die iemand wil lenen.
Terug naar de winkel
Was draaien, drogen, bladibla...
En :
Appeltaart bakken
Gezonde maaltijd in elkaar flanzen
Oh en ehh... Oudste 's nieuwe vriendje (ik denk toch echt dat het 'aan' is) blijft mee eten.
Het ruikt hier lekker!!!!! *kwijlsmiley*
woensdag 23 december 2009 om 19:33
Ik gil het uit van de pijn in mijn onderrug. Het straalt uit naar benen en buik. Als ik opsta doet het pijn, als ik zit, als ik lig en als ik diep adem. Lopen gaat alleen nog redelijk. Ik heb nu weer een ibuprofen 600 ingenomen. Zou ik die twee mogen? Ze helpen niks namelijk.
Ik durf niet naar de dokter. Die stuurt me vast door naar het zh. en dat wil ik echt niet net voor kerst. Stel je voor dat ze me houden. Ik krijg niks gedaan en ik moet nog zo'n hoop. Nou ja daar maak ik me nog het minst druk over. Dan moeten man en kinderen maar aan de slag of ze kijken niet zo nauw.
Pfft vermoeiend en ik voel me net zo'n ouwe zeurkous. Niks kan hier eens normaal gaan.
Ik durf niet naar de dokter. Die stuurt me vast door naar het zh. en dat wil ik echt niet net voor kerst. Stel je voor dat ze me houden. Ik krijg niks gedaan en ik moet nog zo'n hoop. Nou ja daar maak ik me nog het minst druk over. Dan moeten man en kinderen maar aan de slag of ze kijken niet zo nauw.
Pfft vermoeiend en ik voel me net zo'n ouwe zeurkous. Niks kan hier eens normaal gaan.
woensdag 23 december 2009 om 19:50
woensdag 23 december 2009 om 20:13
Inderdaad huisarts bellen. Normaal wordt rugpijn bestreden met diclofenac of iets dergelijks simpels wat aan de halve mensheid wordt voorgeschreven.
Goeienavond
Vanochtend een rondje opvoeden gehad met de hulpverleenster (Muis was ont-zet-tend koppig) en vanmiddag van een hele hoge dijk afgegleden met de koters. Heb blauwe billen, vrees ik.
Wat een lief beestje, Jonna.
Allis, fijne vakantie!
Goeienavond
Vanochtend een rondje opvoeden gehad met de hulpverleenster (Muis was ont-zet-tend koppig) en vanmiddag van een hele hoge dijk afgegleden met de koters. Heb blauwe billen, vrees ik.
Wat een lief beestje, Jonna.
Allis, fijne vakantie!
woensdag 23 december 2009 om 20:29
lieve zoeb, bel de huisarts nou maar even. Ze zullen er alles aan doen om je met kerst thuis te hebben hoor
heerlijk Miss M, dat hangen met zijn allen
Jonna, is die van jouw (heb ik ergens gigantisch overheen gelezen)
ik ga zo even lekker in bad en dan lekker op tijd naar bed
heerlijk Miss M, dat hangen met zijn allen
Jonna, is die van jouw (heb ik ergens gigantisch overheen gelezen)
ik ga zo even lekker in bad en dan lekker op tijd naar bed
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
woensdag 23 december 2009 om 20:35
Oke, even ter verduidelijking:
Nieuwe liefde van oudste was eigenlijk eerst niet in beeld omdat hij een stukje jonger is dan haar. Hij was wel erg geïnteresseerd en liep al een tijdje achter haar aan, en hij kreeg van haar dan ook de bijnaam: Puppy.
Dit was afgelopen weekend even ter sprake gekomen toen Jonna en H_M hier waren. Vandaar dat Jonna naar aanleiding van mijn nieuws over nieuw vriendje van oudste de inkopper met de foto van de puppy maakt.
Hilarisch!
Nieuwe liefde van oudste was eigenlijk eerst niet in beeld omdat hij een stukje jonger is dan haar. Hij was wel erg geïnteresseerd en liep al een tijdje achter haar aan, en hij kreeg van haar dan ook de bijnaam: Puppy.
Dit was afgelopen weekend even ter sprake gekomen toen Jonna en H_M hier waren. Vandaar dat Jonna naar aanleiding van mijn nieuws over nieuw vriendje van oudste de inkopper met de foto van de puppy maakt.
Hilarisch!
woensdag 23 december 2009 om 20:54
Blij dat jij het even uitlegt Gold, later dacht ik dat ik er 'inside joke' onder had kunnen zetten.
Maar leuk voor oudste hoor! Istie leuk?Ik geloof dat ik maar vriendjes wordt met haar, kan ik even loeren
Wij hebben net ook een uur in bad gelegen, zo lekker! Heel veel bubbles en lullen over van alles en nog wat.
Morgenavond gaan wij naar mijn dochter en haar gezin. Het is een traditie geworden dat we op kerstavond bij haar eten en daarna naar All you need is love kijken. Ieder jaar staan de tissues op tafel en ieder jaar zeggen we dat het vorig jaar mooier was
Wij hebben gelukkig alle boodschappen binnen! Alleen morgen nog een paar dvd's huren en we zijn er helemaal klaar voor!
Maar leuk voor oudste hoor! Istie leuk?Ik geloof dat ik maar vriendjes wordt met haar, kan ik even loeren
Wij hebben net ook een uur in bad gelegen, zo lekker! Heel veel bubbles en lullen over van alles en nog wat.
Morgenavond gaan wij naar mijn dochter en haar gezin. Het is een traditie geworden dat we op kerstavond bij haar eten en daarna naar All you need is love kijken. Ieder jaar staan de tissues op tafel en ieder jaar zeggen we dat het vorig jaar mooier was
Wij hebben gelukkig alle boodschappen binnen! Alleen morgen nog een paar dvd's huren en we zijn er helemaal klaar voor!
woensdag 23 december 2009 om 20:54
Puppy....
Allis,Rainz alvast een hele fijne kerst voor jullie.
De rest spreek ik morgen nog wel
Vandaag bijna alle boodschappen gedaan en de stad in voor kadootjes met dochter en vriendin.Was erg gezellig!
Mannen hebben gestofzuigd en zijn met ukkie en zoon gaan biljarten
Net met zijn allen rond de vuurkorf aan de Irisch Coffee.
MissM,begint het al te wennen
Allis,Rainz alvast een hele fijne kerst voor jullie.
De rest spreek ik morgen nog wel
Vandaag bijna alle boodschappen gedaan en de stad in voor kadootjes met dochter en vriendin.Was erg gezellig!
Mannen hebben gestofzuigd en zijn met ukkie en zoon gaan biljarten
Net met zijn allen rond de vuurkorf aan de Irisch Coffee.
MissM,begint het al te wennen
woensdag 23 december 2009 om 22:23
Zoeb, huisarts. Nu!
GL
Mooie boom Rainz.
Pfff heb iki bloedig mn nagels zitten lakken (knalpaars) heb ik net een superleuke tuniek gekocht voor kerstavond. Okergeel, groen en grijs, dus de lak kan er weer af. Ik ga nu voor mn gewone french met een glitterlak erover.
GL
Mooie boom Rainz.
Pfff heb iki bloedig mn nagels zitten lakken (knalpaars) heb ik net een superleuke tuniek gekocht voor kerstavond. Okergeel, groen en grijs, dus de lak kan er weer af. Ik ga nu voor mn gewone french met een glitterlak erover.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
woensdag 23 december 2009 om 22:39
Zoebje, ben je al geweest of heb tenminste gebeld?
Die ibrufen helpt je niet, ga niet lopen klooien asjeblieft!
Een dikke
Die pup GL.
Lekker dan HotPip, ik ga morgen maar eens aan mijn nagels beginnen denk ik en mijn haar.
Krijg het nog druk op kerstavond.
Mooie kerstbomen dames! Ik ga straks het fototoestel opladen om foto's te maken van ons 'kersthuis'.
Die ibrufen helpt je niet, ga niet lopen klooien asjeblieft!
Een dikke
Die pup GL.
Lekker dan HotPip, ik ga morgen maar eens aan mijn nagels beginnen denk ik en mijn haar.
Krijg het nog druk op kerstavond.
Mooie kerstbomen dames! Ik ga straks het fototoestel opladen om foto's te maken van ons 'kersthuis'.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
woensdag 23 december 2009 om 22:47
Ik had visite en ik had de hele tijd een post openstaan.
Ik had natuurlijk ook nog diclofenac.. Mamz dank je wel. Die had ik eens gekregen voor de vorige rugpijn. En ja hoor die werkt pas goed. Misschien ietsje te veel bij de Ibuprofen, maar ik voel nu even bijna niets (alleen bij het opstaan) en dat is een verademing.
Jezus zeg zo'n rugpijn verlamt je gewoon. Niet normaal.
Ik ben blij dat ik even op adem kom.
Ik had natuurlijk ook nog diclofenac.. Mamz dank je wel. Die had ik eens gekregen voor de vorige rugpijn. En ja hoor die werkt pas goed. Misschien ietsje te veel bij de Ibuprofen, maar ik voel nu even bijna niets (alleen bij het opstaan) en dat is een verademing.
Jezus zeg zo'n rugpijn verlamt je gewoon. Niet normaal.
Ik ben blij dat ik even op adem kom.
donderdag 24 december 2009 om 07:30
Goedemorgen!
Ik ga nog even snel naar AH voor dat ik ga werken, gisteren was het een gekkenhuis misschien is het straks beter.
Zoebje, beetje geslapen, rug wat beter?
Iedereen lekker geslapen?
Fijne dagen allemaal, voor het geval ik jullie niet meer spreek, hoewel ik hang hier vanavond misschien wel rond.
Iedereen mooie, gezellige en gezonde kerstdagen!
Ik ga nog even snel naar AH voor dat ik ga werken, gisteren was het een gekkenhuis misschien is het straks beter.
Zoebje, beetje geslapen, rug wat beter?
Iedereen lekker geslapen?
Fijne dagen allemaal, voor het geval ik jullie niet meer spreek, hoewel ik hang hier vanavond misschien wel rond.
Iedereen mooie, gezellige en gezonde kerstdagen!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
donderdag 24 december 2009 om 07:55
donderdag 24 december 2009 om 09:14
Goedemorgen!
Zoeb, bel je iig je huisarts nog?
Hier is het vandaag best nog druk. Laatste boodschapjes (toch nog wat vergeten), verloskundige, een lunch bij NAC en ik móet nog een vest. Dat móet hoor! Heb voor mijn gevoel niets meer om aan te trekken. Zúcht. Zo ken ik mezelf helemaal niet. Wel grappig.
Vandaag stoofpeertjes maken, spruitjes pellen, aardappels voor de puree schillen en een tulband bakken. Hoe kerstig kan het zijn?
Fijne dag allemaal, ik ga eens ontbijten!
Oh, en als Puppy er zo uitziet, dan istie best schattig toch? Pas je wel op met verharen Gold?
Zoeb, bel je iig je huisarts nog?
Hier is het vandaag best nog druk. Laatste boodschapjes (toch nog wat vergeten), verloskundige, een lunch bij NAC en ik móet nog een vest. Dat móet hoor! Heb voor mijn gevoel niets meer om aan te trekken. Zúcht. Zo ken ik mezelf helemaal niet. Wel grappig.
Vandaag stoofpeertjes maken, spruitjes pellen, aardappels voor de puree schillen en een tulband bakken. Hoe kerstig kan het zijn?
Fijne dag allemaal, ik ga eens ontbijten!
Oh, en als Puppy er zo uitziet, dan istie best schattig toch? Pas je wel op met verharen Gold?