Zij zou hem nooit onberoerd laten...
dinsdag 22 december 2009 om 17:37
Ik wist een zwakke plek van hem - zijn onbeantwoorde jeugd liefde. Dus in de tijden van onzekerheid besloot ik hem op de proef te stellen door smsjes naar hem uit de naam van zijn jeugd liefde te sturen
Als je het hebt over echte liefde en het beste voor elkaar willen...
Waarom? Heb je hem niet gewoon gevraagd wat er nog tussen hem en zijn ex is als het bedreigend voelt voor jou?
Als je het hebt over echte liefde en het beste voor elkaar willen...
Waarom? Heb je hem niet gewoon gevraagd wat er nog tussen hem en zijn ex is als het bedreigend voelt voor jou?
Dat zeg ik....
dinsdag 22 december 2009 om 17:37
quote:Nuta schreef op 22 december 2009 @ 17:31:
Ik wist een zwakke plek van hem - zijn onbeantwoorde jeugd liefde. Dus in de tijden van onzekerheid besloot ik hem op de proef te stellen door smsjes naar hem uit de naam van zijn jeugd liefde te sturen. Hij denkend dat die smsjes van haar afkomstig waren begon te schrijven dat hij eingelik alleen haar wil.
Ik vind dit echt een heel bizarre actie. Wat wilde je hier mee bereiken?
Ik wist een zwakke plek van hem - zijn onbeantwoorde jeugd liefde. Dus in de tijden van onzekerheid besloot ik hem op de proef te stellen door smsjes naar hem uit de naam van zijn jeugd liefde te sturen. Hij denkend dat die smsjes van haar afkomstig waren begon te schrijven dat hij eingelik alleen haar wil.
Ik vind dit echt een heel bizarre actie. Wat wilde je hier mee bereiken?
pluk de dag

dinsdag 22 december 2009 om 17:38
Ik kan er best inkomen dat hij ergens nog een gevoel heeft voor zijn eerste ( al is het een onbeantwoorde ) liefde, Hij heeft er toch niks mee gedaan, met dat gevoel ? En dat gevoel is toch een ander gevoel dan hij voor jou heeft.
Ik begrijp eerlijk gezegd echt niet waarom jij, als je je onzeker voelt, smsjes gaat sturen uit haar naam. Vind ik persoonlijk een beetje zielig en ik kan ook best begrijpen dat je partner daar heel boos om is.
Gaat echt nergens over.
Ik begrijp eerlijk gezegd echt niet waarom jij, als je je onzeker voelt, smsjes gaat sturen uit haar naam. Vind ik persoonlijk een beetje zielig en ik kan ook best begrijpen dat je partner daar heel boos om is.
Gaat echt nergens over.

dinsdag 22 december 2009 om 17:38
dinsdag 22 december 2009 om 17:39
dinsdag 22 december 2009 om 17:40
quote:Nuta schreef op 22 december 2009 @ 17:31:
Ik wist een zwakke plek van hem - zijn onbeantwoorde jeugd liefde.
Wat een valse laffe streek zeg. Jullie hebben het al zwaar en in plaats van de je met elkaar gaat praten, elkaar steunt en er voor elkaar bent ga je hem zo'n kut streek leveren.
Het is heel vervelend als je onzeker bent en misschien niet genoeg bevestiging van je partner krijgt maar ik snap werkelijk waar niet wat je hiermee wil bereiken.
Het klinkt in iedergeval niet als een gezonde relatie.
Ik wist een zwakke plek van hem - zijn onbeantwoorde jeugd liefde.
Wat een valse laffe streek zeg. Jullie hebben het al zwaar en in plaats van de je met elkaar gaat praten, elkaar steunt en er voor elkaar bent ga je hem zo'n kut streek leveren.
Het is heel vervelend als je onzeker bent en misschien niet genoeg bevestiging van je partner krijgt maar ik snap werkelijk waar niet wat je hiermee wil bereiken.
Het klinkt in iedergeval niet als een gezonde relatie.

dinsdag 22 december 2009 om 17:41
Had naar Kate Bush geluisterd, dan wist je al dat dat geen slimme move was......
She wanted to test her husband.
She knew exactly what to do:
A pseudonym to fool him.
She couldn't have made a worse move.
She sent him scented letters,
And he received them with a strange delight.
Just like his wife
But how she was before the tears,
And how she was before the years flew by,
And how she was when she was beautiful.
She signed the letter
"All yours,
Babooshka, Babooshka, Babooshka-ya-ya!
All yours,
Babooshka, Babooshka, Babooshka-ya-ya!"
She wanted to take it further,
So she arranged a place to go,
To see if he
Would fall for her incognito.
And when he laid eyes on her,
He got the feeling they had met before.
Uncanny how she
Reminds him of his little lady,
Capacity to give him all he needs,
Just like his wife before she freezed on him,
Just like his wife when she was beautiful.
He shouted out, "I'm
All yours,
All yours,
All yours,
Anyway, een eerste liefde blijft voor veel mensen altijd speciaal. Dat hoeft je latere relaties niet per se in de weg te staan. De vraag is meer of er voor jullie nu nog wat van te maken valt, zonder verwijten naar elkaar.
She wanted to test her husband.
She knew exactly what to do:
A pseudonym to fool him.
She couldn't have made a worse move.
She sent him scented letters,
And he received them with a strange delight.
Just like his wife
But how she was before the tears,
And how she was before the years flew by,
And how she was when she was beautiful.
She signed the letter
"All yours,
All yours,
She wanted to take it further,
So she arranged a place to go,
To see if he
Would fall for her incognito.
And when he laid eyes on her,
He got the feeling they had met before.
Uncanny how she
Reminds him of his little lady,
Capacity to give him all he needs,
Just like his wife before she freezed on him,
Just like his wife when she was beautiful.
He shouted out, "I'm
All yours,
All yours,
All yours,
Anyway, een eerste liefde blijft voor veel mensen altijd speciaal. Dat hoeft je latere relaties niet per se in de weg te staan. De vraag is meer of er voor jullie nu nog wat van te maken valt, zonder verwijten naar elkaar.
dinsdag 22 december 2009 om 17:42
quote:iris1969 schreef op 22 december 2009 @ 17:38:
Uit jouw verhaal maak ik op dat jij zijn tweede keus bent en dat lijkt me heel verdrietig voor jou.
Ik denk dat ik dit persoonlijk niet zou kunnen accepteren, maar alleen jij kunt bepalen of zijn gevoelens voor jou, los van die voor haar, groot genoeg zijn om verder met hem te gaan.
Wat dat voor gevoelens zijn staat er niet. Hij heeft het er niet over, hij gaat niet vreemd, het is alleen zijn zwakke plek. Ze is notabene al 15 jaar samen ! Mijn eerste liefde heeft ook altijd een plekje hoor bij mij. Al zou ik daar nu niets meer mee willen doen met dat gevoel want er zit niks achter verder.
Ik vind TO een beetje raar om smsjes te gaan sturen omdat ZIJ onzeker is. Ze werkt dit zelf in de hand. Als ik haar vriend was zou ik ook gaan twijfelen of het niet beter is mijn heil elders te zoeken dan bij iemand die zo'n lage streekuithaalt.
Mijn vriend heeft ook een leven voor mij gehad en dat laat ook zijn sporen na. Ook veel leuke herinneringen, zeker aan je eerste liefde.
Uit jouw verhaal maak ik op dat jij zijn tweede keus bent en dat lijkt me heel verdrietig voor jou.
Ik denk dat ik dit persoonlijk niet zou kunnen accepteren, maar alleen jij kunt bepalen of zijn gevoelens voor jou, los van die voor haar, groot genoeg zijn om verder met hem te gaan.
Wat dat voor gevoelens zijn staat er niet. Hij heeft het er niet over, hij gaat niet vreemd, het is alleen zijn zwakke plek. Ze is notabene al 15 jaar samen ! Mijn eerste liefde heeft ook altijd een plekje hoor bij mij. Al zou ik daar nu niets meer mee willen doen met dat gevoel want er zit niks achter verder.
Ik vind TO een beetje raar om smsjes te gaan sturen omdat ZIJ onzeker is. Ze werkt dit zelf in de hand. Als ik haar vriend was zou ik ook gaan twijfelen of het niet beter is mijn heil elders te zoeken dan bij iemand die zo'n lage streekuithaalt.
Mijn vriend heeft ook een leven voor mij gehad en dat laat ook zijn sporen na. Ook veel leuke herinneringen, zeker aan je eerste liefde.
dinsdag 22 december 2009 om 17:44
Oke wat ik gedaan heb is gebeurt ...dat kan ik niet meer terug draaien.
Ik voel mij gewoon heel onzeker over de hele gedoe. En zoek voor mijzelf de juiste weg. Om bij hem te blijven of niet.
En als het feit dat zij hem niet wil een groter rol speelt in zijn beslissing bij mij te blijven dan voel ik mij daar niet zo comfortabel mee.
Ik voel mij gewoon heel onzeker over de hele gedoe. En zoek voor mijzelf de juiste weg. Om bij hem te blijven of niet.
En als het feit dat zij hem niet wil een groter rol speelt in zijn beslissing bij mij te blijven dan voel ik mij daar niet zo comfortabel mee.