Zij zou hem nooit onberoerd laten...

22-12-2009 17:31 113 berichten
Alle reacties Link kopieren
..................
Waarom blijven jullie eigenlijk bij elkaar als het leven samen toch zo'n beproeving voor je is?
Wat wilde je bereiken met die smsje uit haar naam?
Inderdaad, het hoeft niet of zo...
Wat een hele rare manier van testen...dat vat ik echt niet hoor
Ik wist een zwakke plek van hem - zijn onbeantwoorde jeugd liefde. Dus in de tijden van onzekerheid besloot ik hem op de proef te stellen door smsjes naar hem uit de naam van zijn jeugd liefde te sturen

Als je het hebt over echte liefde en het beste voor elkaar willen...

Waarom? Heb je hem niet gewoon gevraagd wat er nog tussen hem en zijn ex is als het bedreigend voelt voor jou?
Dat zeg ik....
quote:Nuta schreef op 22 december 2009 @ 17:31:

Ik wist een zwakke plek van hem - zijn onbeantwoorde jeugd liefde. Dus in de tijden van onzekerheid besloot ik hem op de proef te stellen door smsjes naar hem uit de naam van zijn jeugd liefde te sturen. Hij denkend dat die smsjes van haar afkomstig waren begon te schrijven dat hij eingelik alleen haar wil.

Ik vind dit echt een heel bizarre actie. Wat wilde je hier mee bereiken?
pluk de dag
Ik lees vanalles over zijn gevoelens voor haar...maar wat voelt hij voor jou? wat zegt hij over jullie relatie?
Ik kan er best inkomen dat hij ergens nog een gevoel heeft voor zijn eerste ( al is het een onbeantwoorde ) liefde, Hij heeft er toch niks mee gedaan, met dat gevoel ? En dat gevoel is toch een ander gevoel dan hij voor jou heeft.

Ik begrijp eerlijk gezegd echt niet waarom jij, als je je onzeker voelt, smsjes gaat sturen uit haar naam. Vind ik persoonlijk een beetje zielig en ik kan ook best begrijpen dat je partner daar heel boos om is.

Gaat echt nergens over.
Woww dit is triest... JIJ lokt hem zelf uit de tent en vervolgens ga jij onzeker lopen doen?? WTF...
Uit jouw verhaal maak ik op dat jij zijn tweede keus bent en dat lijkt me heel verdrietig voor jou.

Ik denk dat ik dit persoonlijk niet zou kunnen accepteren, maar alleen jij kunt bepalen of zijn gevoelens voor jou, los van die voor haar, groot genoeg zijn om verder met hem te gaan.
Ik vind jullie allebei een hopeloos geval. Waarom nog samen?
Ook als je naast me ligt, je gezicht opnieuw het mooiste blijkt te zijn
[edit door moderator]

Ehh??!!!! sms's in ' haar' naam???

En je vriend / man is nog steeds bij je ????
anoniem_38662 wijzigde dit bericht op 22-12-2009 18:38
Reden: Provoceren
% gewijzigd
Ik heb altijd gedacht dat liefde het beste in elkaar naar boven halen is...

Als dit het beste is wat de liefde voor je man bij je naar boven brengt moet ik zeggen dat ik je een heel eng persoon vind...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Mijn god! Smsjes sturen en doen alsof jij haar was? Ik vind dit heel erg raar... Te raar gewoon.
quote:Nuta schreef op 22 december 2009 @ 17:31:

Ik wist een zwakke plek van hem - zijn onbeantwoorde jeugd liefde.

Wat een valse laffe streek zeg. Jullie hebben het al zwaar en in plaats van de je met elkaar gaat praten, elkaar steunt en er voor elkaar bent ga je hem zo'n kut streek leveren.

Het is heel vervelend als je onzeker bent en misschien niet genoeg bevestiging van je partner krijgt maar ik snap werkelijk waar niet wat je hiermee wil bereiken.

Het klinkt in iedergeval niet als een gezonde relatie.
Ik vind jouw sms-actie in haar naam ontzettend stom, maar zijn reactie op "haar" dat hij eigenlijk alleen haar wil lijkt me een klap in mijn gezicht. Hoe brei je dit ooit nog recht?
dubbel
Ik denk trouwens als ik dit geflikt had bij mijn partner ik als de wiedeweerga kon maken dat ik wegkwam...hij zou dit bij mij ook echt niet hoeven flikken.
Had naar Kate Bush geluisterd, dan wist je al dat dat geen slimme move was......

She wanted to test her husband.

She knew exactly what to do:

A pseudonym to fool him.

She couldn't have made a worse move.

She sent him scented letters,

And he received them with a strange delight.

Just like his wife

But how she was before the tears,

And how she was before the years flew by,

And how she was when she was beautiful.

She signed the letter

"All yours,

Babooshka, Babooshka, Babooshka-ya-ya!

All yours,

Babooshka, Babooshka, Babooshka-ya-ya!"

She wanted to take it further,

So she arranged a place to go,

To see if he

Would fall for her incognito.

And when he laid eyes on her,

He got the feeling they had met before.

Uncanny how she

Reminds him of his little lady,

Capacity to give him all he needs,

Just like his wife before she freezed on him,

Just like his wife when she was beautiful.

He shouted out, "I'm

All yours,

All yours,

All yours,

Babooshka, Babooshka, Babooshka-ya-ya!"

Anyway, een eerste liefde blijft voor veel mensen altijd speciaal. Dat hoeft je latere relaties niet per se in de weg te staan. De vraag is meer of er voor jullie nu nog wat van te maken valt, zonder verwijten naar elkaar.
Je kunt toch van meer mensen houden? Ik snap het probleem niet.
Wat ontzettend smerig om smsjes uit iemand anders naam te sturen!

Ik snap niet dat hij bij jou blijft en ik snap niet dat jij bij hem blijft. Het is zo te lezen beide uit gebrek aan beter.
quote:iris1969 schreef op 22 december 2009 @ 17:38:

Uit jouw verhaal maak ik op dat jij zijn tweede keus bent en dat lijkt me heel verdrietig voor jou.

Ik denk dat ik dit persoonlijk niet zou kunnen accepteren, maar alleen jij kunt bepalen of zijn gevoelens voor jou, los van die voor haar, groot genoeg zijn om verder met hem te gaan.

Wat dat voor gevoelens zijn staat er niet. Hij heeft het er niet over, hij gaat niet vreemd, het is alleen zijn zwakke plek. Ze is notabene al 15 jaar samen ! Mijn eerste liefde heeft ook altijd een plekje hoor bij mij. Al zou ik daar nu niets meer mee willen doen met dat gevoel want er zit niks achter verder.

Ik vind TO een beetje raar om smsjes te gaan sturen omdat ZIJ onzeker is. Ze werkt dit zelf in de hand. Als ik haar vriend was zou ik ook gaan twijfelen of het niet beter is mijn heil elders te zoeken dan bij iemand die zo'n lage streekuithaalt.

Mijn vriend heeft ook een leven voor mij gehad en dat laat ook zijn sporen na. Ook veel leuke herinneringen, zeker aan je eerste liefde.
Jeetje, wat moet je onzeker zijn als je je eigen vriend gaat uittesten en dan nog wel met iets dat hij je in vertrouwen verteld heeft en vervolgens ga je nu lopen jammeren.

Je oogst wat je zaait. Sterkte!
Oke wat ik gedaan heb is gebeurt ...dat kan ik niet meer terug draaien.

Ik voel mij gewoon heel onzeker over de hele gedoe. En zoek voor mijzelf de juiste weg. Om bij hem te blijven of niet.

En als het feit dat zij hem niet wil een groter rol speelt in zijn beslissing bij mij te blijven dan voel ik mij daar niet zo comfortabel mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven