Trouwen in 2010

07-11-2009 23:48 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het topic voor iedereen die bij wil praten over alle voorbereiding rondom hun (bijna) geplande huwelijk in 2010 (of 2011). Wie doet er mee?

Nickname // Trouwdatum of periode // Budget

Spinnetje // 27 februari 2010 // ¤ 500 (Kaapstad)

theelepeltje // 5 maart 2010 // ¤ 5000 - 8000

Visje66 // 5 maart 2010 //

Bridges6 // 10 maart 2010 //

goudkever // 29 april 2010 //

MvdK // 12 mei 2010 // ¤ 7.500

Choco // 10 juni 2010 // ¤ 10.000

dribbel // 11 juni 2010 // ¤ 3.500

Boom_87 // 5 juli 2010 // ¤ 2.500

Mevrouw75 // 14-15 of 16 juli 2010 // ¤

Yverne // 17 juli 2010 // ¤ 6000

fancy83 // zomer 2010 // ¤ 8.000

Kastanjez // 21 augustus 2010 // ¤ 10.000

abcdefg2009 // 21 augustus 2010 // ¤ 12.000

legpuzzel // 27 augustus 2010 // ¤ 7.500

ilske79 // nazomer 2010

regen // september 2010 // ¤11.000

Nazife // sept / okt 2010 // ¤ 4.000 max

miss dubbelfris // najaar 2010 // ¤ 8.000

Frahim // 15 oktober 2010 // ¤ 10.000

Vreemde Vogel // 15 oktober 2010 // ¤ 10.000

sterretje // ??? 2010 //

joos80 // ??? 2010 //

Sarafin // ??? 2010 //

DarkEnchantress // ??? 2011 //

Tuut // to be proposed //

Ti_Ta_Tuttebelle // to be proposed //

pipo79 // to be proposed //

Bonny82 // to be proposed //
Wij trouwen alleen voor de wet. Kees had op zich wel voor de kerk willen trouwen als ik ook in God geloofde, maar aangezien ik dat niet doe vinden we het beide nogal raar, dus dat doen we niet.

Ik houd mijn eigen naam. Ik heb een voor en achternaam die heel erg bij elkaar passen en vind dat heel mooi. (denk: Barry Bavelaar, Jara Jansen achtig) Bovendien heb ik tal van praktische redenen gezien om het niet te doen. Oh ja, en ik vind het gewoon stom. Ik heb Kees aangeboden dat hij mijn naam wel mocht hebben, maar daar zat hij weer niet op te wachten, dus dat blijft mooi bij het oude.

Weggeven, ach dat vind ik misschien wel weer grappig, in het kader van mix en match van oude en nieuwe tradities en ideeen lijkt dit me wel weer gaaf.
Overigens even of topic MdK, ben jij dat zelf op jouw foto? Zoals je je haar omschrijft, klopt het namelijk wel. (mogelijk)

Wat voor practische redenen om niet zijn naam aan te nemen heb je gezien? Grappig trouwens dat je hem hier dan wel Kees noemt en zelf Mevrouw de Kees heet
Mi zo zo\'n meid, dor kande joare mi veuruit
Enne, vergeet ik bijna Bonny te feliciflapstaarten met haar bijna-naderende-trouwlustige Donny!
*Neemt felicitaties, gelukwensen en klapzoenen gracieus in ontvangst*

Nu nog gevraagd worden
Mi zo zo\'n meid, dor kande joare mi veuruit
quote:Bonny82 schreef op 22 december 2009 @ 20:58:

Overigens even of topic MdK, ben jij dat zelf op jouw foto? Zoals je je haar omschrijft, klopt het namelijk wel. (mogelijk) Nope, ik heb wel een bril en (nu weer) bruin haar, maar het is een dame van suicide girls.quote:Wat voor practische redenen om niet zijn naam aan te nemen heb je gezien? Grappig trouwens dat je hem hier dan wel Kees noemt en zelf Mevrouw de Kees heet

Overigens is Kees afgeleid van MdK. Maar Meneerdekees is te lang en kort ook af tot MdK, is lastig. Maar Kees is een soort koosnaampje tussen ons beiden. Hij noemt mij irl ook vaak Keesje of VoornaamKeesje of Mevrouwdekees. Vandaar mijn nick.

Praktisch: Niet meer goed te googlen zijn, je naam terug veranderen als je gaat scheiden, betere salarissen (wegens zelfstandiger ingeschat worden) voor vrouwen met meisjesnaam. En mijn achternaam is als 4 lettergrepen, de zijne 3 dus de telefoon op nemen wordt dan volstrekt onmogelijk.
Tsja, ik heb geen moeite met zijn naam. Hou de mijne er gewoon bij en dan zie ik wel welke ik gebruik, maar dat wordt vast ook de zijne. Ik wil gewoon hetzelfde heten als mijn kinderen!

Oh ja, kinderen. Heb er dus 2, een jongetje die zondag 4 wordt en een meisje die in feb. 2 wordt. erg leuk dus. moet voor hun ook nog kleren zoeken, en ook dat is lastig. Wil ze niet te sjiek hebben, maar wij gaan beiden vrij traditioneel gekleed dus kindjes moeten we echt net. Wil voor meisje een rokje met petticoat eronder of zo. Zo heel wijd. Pittig shirtje/bloesje erop, kousjes en schoentjes en dan is het volgens mij heel pittig. Mannetje gaat denk ik in nette broek met overhemdje en spencertje of zo. ook wel leuk.
ik neem zijn naam ook over hoor. En nee we trouwen niet in de kerk(moslims, dus dat gaat niet echt he) maar wel in de moskee(of we laten een imam op de feestlocatie komen als we klaar zijn in het stadhuis maar daar zijn we nog niet over uit).
quote:bridges6 schreef op 22 december 2009 @ 21:12:

Tsja, ik heb geen moeite met zijn naam. Hou de mijne er gewoon bij en dan zie ik wel welke ik gebruik, maar dat wordt vast ook de zijne. Ik wil gewoon hetzelfde heten als mijn kinderen!

Oh ja, kinderen. Heb er dus 2, een jongetje die zondag 4 wordt en een meisje die in feb. 2 wordt. erg leuk dus. moet voor hun ook nog kleren zoeken, en ook dat is lastig. Wil ze niet te sjiek hebben, maar wij gaan beiden vrij traditioneel gekleed dus kindjes moeten we echt net. Wil voor meisje een rokje met petticoat eronder of zo. Zo heel wijd. Pittig shirtje/bloesje erop, kousjes en schoentjes en dan is het volgens mij heel pittig. Mannetje gaat denk ik in nette broek met overhemdje en spencertje of zo. ook wel leuk.kinderen in het net gestoken is zo leuk! Zag laatst nog 2 jongetjes lopen helemaal in pak(je) gestoken. om op te eten zo lief.
ALs je op flower girl dresses googled kom je veel schattigs tegen, al vind ik dat kindertjes zich wel lekker moeten kunnen bewegen in kleren anders vind ik het zielig.
Ja zag het ook helemaal voor me. Vind het ook heel bijzonder om mijn kinderen er op deze dag bij te hebben., natuurlijk volledig verkeerde volgorde (officieel) maar wij zijn ook niet een stel dat alles doet zoals het "hoort". (al klinkt het hier wel zo volgens mij haha) Dus onze kindjes zijn er bij! Ben ook erg benieuwd hoe dat zal gaan hoor...
Tsja dat is schattig, maar ik heb geen meisje meisje. Ik heb echt een pittige tante. Kleren voor haar moeten dus niet schattig zijn. Wel meisjesachtig. Daarom wil ik dus in ieder geval rokje met shirtje of zo. En inderdaad, ze moet er wel zichzelf in kunnen zijn. Maar nu draagt ze ook wel jurkjes en rokjes dus dat scheelt..
Kan de foto niet plakken, maar dezevoor je dochter bridges?
Haha, mis dus. Ik kijk nog effe verder!
Haha nee die dus echt niet...
Andere uiterste:

Nou, zoiets in het licht komt aardig in de buurt!

Vond dit rokje erg leuk! (en betaalbaar...)

En zoiets? Deze is er alleen in het grijs en zwart, maar model is net effe stoerder.

tien euro deze!
Ook lief:

Kijk, dat komt allemaal ind e buurt!

Ga nu bedje in. Meisje is ziekig, dus gok op lange nacht...
Laatste is lief, maar ik heb dus niet zo'n lief schattig meisje. Ik heb echt een boef, een banjer, een schooier. Maar wel een heeeeeeeele leuke hoor, begrijp me goed!
Oh dat snap ik heel goed, ik vind boefjes ook leuker dat schattig. Maar met een paar knalroze gympen en en gekleurde strik lijkt die laatste me net leuk wel.

Truste!

/ zoekt nog ff verder, leuk dit.
H&M

Ook H&M

Hallo allemaal,

Heerlijk om te lezen dit, ben al wat handige sites en mooie kapsels tegengekomen.

Ik ben al wel ten huwelijk gevraagd maar wij trouwen pas in 2011, we willen er echt ff de tijd voor nemen en we konden in 2010 geen mooie datum vinden. In 2011 wordt het waarschijnlijk 01/07/2011. We zijn die maand ook tien jaar bij elkaar dus dat is ook wel mooi.

Ik kom dus af en toe ook wel kijken hier, want ik ga al wel met de voorbereidingen beginnen Heeeerlijk die voorpret.
Hoi!

Ik ga ook trouwen in 2010!!

Datum staat nog niet voor 100% vast, dus dat houden jullie nog tegoed.

Wel al een lokatie op het oog. Een all in one lokatie; ceremonie, taart/champagne, diner en feest. Dit is de enige lokatie die we gezien hebben. Moeten we nog meer lokaties zien? Of is 1 genoeg als we beiden overtuigd zijn?

De rest moet nog geregeld worden.

Hoeveel getuigen hebben jullie? Wanneer vraag je die?

Hebben jullie een aparte ceremoniemeester?

Wat vragen juliie voor cadeau? (wij wonen dan ws al bijna 2 jaar samen).

Hoe kies je de juiste jurk? Ik ben voorstander van een witte jurk !

En hoe vraag je aan je vader of hij je weg wil geven? Gewoon of op een speciale manier?

Welke rol geef je broers/zussen die geen getuigen zijn?

Hoe kies je muziek voor tijdens de ceremonie?

Waar let je op bij het kiezen van een DJ? Pak je die van de cateraar of zoek je er zelf een duurdere voor uit?

Zoals je ziet nog veel vragen, nog weinig antwoorden!

Groetjes MDF
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven