Het 3000+ topic het geluksdeel 13!
dinsdag 22 december 2009 om 16:00
Wat begonnen is als een geintje van Floor en Bam, is uitgegroeid tot een geweldige groep die lief en leed met elkaar deelt, waar veel gelachen wordt met hier en daar een traan.
Iedereen is welkom, hoe meer hoe beter en we hebben maar 2 regels:
- we respecteren elkaar
- persoonlijke postings worden niet gequoot, zodat de poster het weer kan verwijderen wanneer dat gewenst is.
Veel plezier allemaal
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
dinsdag 22 december 2009 om 22:35
dinsdag 22 december 2009 om 22:37
Oh rot Zjeen. Mijn oma gaat ook goed achteruit de laatste tijd. En mijn oma is ook leuk!
Woont nog thuis en sinds oom is overleden (die kookte altijd) doet ze aan tafeltje dekje. Elke avond kreeg ze maaltijd a 7 euro. 2 jaar lang gedaan en op een dag naar huisarts. 'Mevrouw, uw *blabla* is te hoog, hoe kan dat?' Dus tante ook 'ma hoe kan dat? u krijgt toch tafeltje dekje?'
Ja zegt ze maar dat is niet te vreten, dat gooi ik naar buiten en ik eet koekjes met thee elke avond.
Haha mijn oma!
Woont nog thuis en sinds oom is overleden (die kookte altijd) doet ze aan tafeltje dekje. Elke avond kreeg ze maaltijd a 7 euro. 2 jaar lang gedaan en op een dag naar huisarts. 'Mevrouw, uw *blabla* is te hoog, hoe kan dat?' Dus tante ook 'ma hoe kan dat? u krijgt toch tafeltje dekje?'
Ja zegt ze maar dat is niet te vreten, dat gooi ik naar buiten en ik eet koekjes met thee elke avond.
Haha mijn oma!
dinsdag 22 december 2009 om 22:42
quote:mamalief schreef op 22 december 2009 @ 20:11:
Oeps....Bedankt Noanne!
Waarvoor?
Verder heb ik hier even zitten juichen BAMmeke, goed nieuws! (Minder goede nieuws is dat je natuurlijk wel een enorme kronkel hebt, maar die kunnen ze op een scan niet zien )
Oeps....Bedankt Noanne!
Waarvoor?
Verder heb ik hier even zitten juichen BAMmeke, goed nieuws! (Minder goede nieuws is dat je natuurlijk wel een enorme kronkel hebt, maar die kunnen ze op een scan niet zien )
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!