Knobbeltjes in nek?
woensdag 9 december 2009 om 10:45
Nouja, al een tijdje.
Ik ga sowieso al naar de dokter ook voor andere dingen, maar nu een paar weken geleden ontdekte ik knobbeltjes in mijn nek. Ik weet alleen niet of die daar nou horen of niet? Ik denk ik vraag het maar hier, voordat ik straks bij de dokter voor lul sta
De knobbeltjes zijn hard, het zijn er 2. Net hele kleine kiezelsteentjes, kan ze niet vastpakken of bewegen. En vaak straalt mijn hoofdpijn er ook vandaan.
Maar horen die er? Of moet ik toch aan de dok vragen wat het kan zijn? Iemand ervaring? thnxs!
Ik ga sowieso al naar de dokter ook voor andere dingen, maar nu een paar weken geleden ontdekte ik knobbeltjes in mijn nek. Ik weet alleen niet of die daar nou horen of niet? Ik denk ik vraag het maar hier, voordat ik straks bij de dokter voor lul sta
De knobbeltjes zijn hard, het zijn er 2. Net hele kleine kiezelsteentjes, kan ze niet vastpakken of bewegen. En vaak straalt mijn hoofdpijn er ook vandaan.
Maar horen die er? Of moet ik toch aan de dok vragen wat het kan zijn? Iemand ervaring? thnxs!

woensdag 9 december 2009 om 10:50
woensdag 9 december 2009 om 10:55
woensdag 9 december 2009 om 10:58
dinsdag 22 december 2009 om 23:05
mijn dochter van 6 nu inmiddels, heeft ook een opgezette klier in haar hals, het is onderzocht met een echo, maar ze konden niet echt zien wat het was, en uiteindelijk hebben ze gezegd, we wachten af of hij kleinerwordt en dat is hij na lange tijd wel geworden, maar ze heeft hm nog steeds een beetje. moet ik haar toch laten onderzoeken, want verder voelt ze zich eigenlijk supergoed en groeit goed. in die tijd hebben ze aan de ziekte van hodgkin gedacht en daar ben ik best van geschrokken toen ik op de internet las wat het voor ziekte is. ze hebben aan die ziekte gedacht omdat toen die klier op ging zetten, ze in die tijd lange tijd koorts had, heel erg moe was en erg afgevallen in heel korte tijd, maar nu is dat allemaal weg en is ze een lekkere vrolijke meid die ook nog wat zwaarder is dan ze mag zijn, wat denken jullie, moet ik de zorgen achter me alten of toch laten onderzoeken, want ze wilden een biopsi laten doen als de klier zo dik bleef. wie heeft dit meegemaakt en kan me AUB wat vertellen.
woensdag 23 december 2009 om 12:10
woensdag 23 december 2009 om 13:05