Het kasteel

13-10-2009 07:25 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
anoniem_37378 wijzigde dit bericht op 17-03-2010 08:44
Reden: Tijd voor een kasteel in lentejasje
% gewijzigd
Pas vanaf 12 uur te bereiken Darly .

Ben heel nuttig aan het werk, namelijk nieuwe zorgverzekering aan het afsluiten. Schouwburg bellen en roken.

Is het duidelijk dat ik geen zin heb vandaag

Lief zo'n uitslaaphond D.
Heb een goeie dag vandaag :-)

Net hele huis gestofzuigd (hond grommend en happend achter mij glijdend want hij is geen laminaat gewend), lijstje gemaakt van welke kerstkadootjes ik nog moet kopen (morgen pas tijd argh met de rest van NL in de rij bij de winkels), koelkast leeggeruimd en besloten dat wat er nu in ligt ik eerst moet opeten, toen hond nog meer geirriteerd door zijn ijspootjes schoon te maken met een warm washandje. Hij wil nu ook niet meer knuffelen :-)

Verder met een vriendinnetje afgesproken om in het nieuwe jaar in ieder geval 1x per week samen te gaan boksen. En straks komt er een ander vriendinnetje langs om haar bak-spring-vorm op te komen halen die hier nog ligt sinds mijn verjaardag (Death by Cheesecake - weet je nog Suup - krijgt een herhaling op Eerste Kerstdag als ze gaat koken op haar man's werk tijdens het daklozen-opvang-Kerst-diner).

Ik heb alle ramen en deuren open gezet (is niet heel erg koud, valt best mee, denkt de hond wederom anders over) om de depri-lucht er uit te blazen. En eventjes overwogen om de muren te schilderen maar vond dat toch iets te overdreven :-) Dus ik ga zo de keuken maar dweilen.
Darly, dat klinkt als een fijne dag. Good for you. Létterlijk schoonmaken zorgt soms ook voor een opgeruimd hoofd. Klinkt te lullig voor woorden, maar in moeilijke tijden heb ik daar ook vaak baat bij gehad. Dat, en fysieke afmatting, dus dat boksen van jou is ook al zo'n goed idee.

Tila, hahahahahaha, nee hoor, jij hebt ook al geen talenten. Right. Heerlijk, zo'n talentloos kasteel.

Suup: het is 12 uur!!!!
.
quote:tilalia2 schreef op 23 december 2009 @ 08:18:

Vwb die malle groenten, M'anas, troostr je: elke keer als ik weer zo'n vage knol / zanderige wortel op de kassa-band legde, was er wel een caissiere die vertwijfeld naar het ding keek. "Mevrouw, wat is dit?"

'Koolrabi'

"Dat heb ik nog nooit gezien!"

'Jullie verkopen het toch echt hoor '

' Is dat groente? Of fruit?'

En dan sta ik weer meteen ee receet uit te ratelen en kijkt iedereen me een beetje vaag aan. Alsof ik de een of andere geitenwollensok ben die gierst en soja eet

(en voor wat het waard is, je blinkt iig uit in goulash )

verder groetjes aan iedereen hier; ik las regelmatig mee, maar nu al eeuwen niet meer eigenlijk
En ik mail net aan Darly en Lil dat ik de kaartjes heb besteld Marie.

Dank voor het mee helpen herinneren.

Darly kan je nog aan het recept komen van die cheesecake?

Goede opruimactie hoor. En bewegingsplannen ook.

Ik verveel me op mijn werk.Ben mijn reiskosten maar aan het declareren, en domme vragen te beantwoorden, weetjij waarom dat zo is? Eh nee. Ik heb de wijsheid niet in pacht. Maar ja er bestaan geen domme vragen is mij oiit geleerd, alleen maar domme antwoorden dus ik ga maar eens kijken of ik iets tactisch kan produceren.

Zucht, ik wil vrij zijn.
Heee Theee

Hoe is het?
Ik vind dat er wél domme vragen bestaan.
.
Zoals: "waar ligt de paksoi" als je ernaast staat, da's een beheurlijk domme vraag :-).
.
Hoi Thee!
.
En dat was 3 op een rij.

Ik denk dat ik maar eens een Darly ga doen: opruimen ende schoonmaken. Weet iemand waar mijn zin ligt?
.
quote:supra schreef op 23 december 2009 @ 12:36:

Heee Theee

Hoe is het?

Ha Suup.

Op zich goed hier, mede dankzij mijn Lief die bij jou in de buurt woont.

Verder officieel WW-er per 01-12 jl., da's ff minder + gister afwijzing van solli op erg leuke baan.
Tja... als je de zin niet kunt vinden, kun je ook geen Darly doen.

Ik moet nog wel even aan de slag. Krijg straks een forummer op visite en wil nog even wat opruimen en wat kersterige dingen doen. En dan na shopdate samen met haar en haar Mini aan de (heerlijke) bezorg-Griek!
Tila talentloos? Nee, dat zegt ze alleen om mij minder kut te laten voelen over het feit dat ik ook nog eens niet uitblink in koken...

En de Clico is *ahum* nu al stuk. Ai. Een electrisch raam heeft het begeven en met open raam rijden is niet zo heel fijn nu, zeker niet met een heel ziek (chronisch) kindje op de achterbank.. Kosten rond de 250 euro. En wij voelen ons er zo kut over dat MM zelfs overwoog om de boel te vergoeden voor haar omdat ze het geld niet kan missen eigenlijk. Mims, dank je wel dat je mijn auto niet gekocht hebt dus.

Wel even over gepraat met MM en nu besloten het toch zo te laten want sja, waar ligt de grens? Misschien is morgen het motorblok aan flarden en dan? Als een minder sympathiek persoon de auto had gekocht, hadden we ons er niet zo rot onder gevoeld. Nou ja, even een domper op de kerstgedachte dus.

Gelukkig zorgt Mims voor een smile op mijn gezicht.

Dar, je bent goed bezig! Zoals Marie zegt. het helpt écht. Trots op jou!

* gaat weer typen*
Marie; onder de ?
BTW: heel simpel en lekker:

Paksoi a la Bloes

Rijst koken (pandan, lekkerrrr)

Magere spekblokjes bakken,

300 gr mager rundergehakt rul bakken in de wok.

uitje erdoor,

paksoi en champignons snijden ,

flinke scheut ketjap in de pan, champignons meebakken

spekblokjes afgieten en erbij doen,

een flinke theelepel vijf kruiden poeder (toko) erbij,

dan op het laatst nog 2 minuten de paksoi meebakken en klaar!

Heerlijk met een beetje chilisaus en/of sambal.

Kijk, dit soort simpele dingen kan ik wél.
Thee een lief die bij mij in de buurt woont? Twee keer oh's.OH, 1: een lief? Wat leuk!!! OH2, bij MIJ in de buurt, waarom ben je nog niet langs geweest bij mij dan?

Of is dat weer zo'n domme vraag en komt dat omdat je te druk bent met je lief?

Maar wees welkom hoor
Wellicht simpel Bloesem, maar ik hem 'm wel even opgeslagen!
Dan wil ik weten hoe je het vond, Thee! En geveeliciteerd met Lief, lekker genieten!!!
quote:supra schreef op 23 december 2009 @ 12:52:

Thee een lief die bij mij in de buurt woont? Twee keer oh's.OH, 1: een lief? Wat leuk!!! OH2, bij MIJ in de buurt, waarom ben je nog niet langs geweest bij mij dan?

Of is dat weer zo'n domme vraag en komt dat omdat je te druk bent met je lief?

Maar wees welkom hoor

Oh1: ja een gedownload exemplaar en irl vanaf januari jl. (van de site die ik je tijd terug eens mailde)

Oh2: ik las ergens je wandeling naar de Bijenkorf, en in dat stuk winkelen wij af en toe; hij woont echter wel aan de kust, zelfs vlak bij het strand. Zien elkaar gemiddeld 2 tot 3 dagen per week en dan is het vaak wel 1 op 1 QT.

En punt is, ALS we naar centrum gaat, rijdt hij. Ik ga daar écht niet rijden. Maar heb een verrassingsdate in de planning en dan ga ik met OV naar hem toe (bezoekerskaart moet per 2 uur verzet worden), dus dan wellicht op terugweg iets te combineren). Valt in de buurt van onze verjaardagen, maar moet eerst nog ff horen of hij kan voor ik verder plan.

En forumtechnisch is ie al gepromoveerd van PTL (part time lover) naar LL (lieve Lief).

Bloes, zal het je tzt x laten weten. Denk dat ik het een keer bij LL maak. Ondanks dat hij ex-chef is, kook ik meestal

*schopt zichzelf nu achter pc vandaan*
quote:Bloesem schreef op 23 december 2009 @ 12:56:

Dan wil ik weten hoe je het vond, Thee! En geveeliciteerd met Lief, lekker genieten!!!Thnx, is idd leuk na zo'n 14 jaar single!
Kijk, dat zijn verhalen waar een mensch blij van wordt. Een gedownloade liefde ( ) die een PTL wordt en dan zelfs LL. Fijn voor jou! Geniet ervan!
Paksoi
Thee, dat is al bijna een jaar

Wow. Overigens zit ik aan de andere kant van de stad dan denk ik. Gezien hij dicht bij strand, ik zit m in de richting van het niet centrale station.

Mijn collega net blij omdat zijn telefoon ging. En vervolgens begint hij over camera's te praten, is het een andere collega die fotoadvies wilde .

Hahaha en of het rustig is.
Rustig genoeg voor mij om straks het Death by Cheesecake recept door te bellen?
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Do do do.

Heb je mijn werknummer? Dan lijkt het op werk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven