Good Luck

03-12-2009 11:03 3111 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naaa, Nijntje is hasske leuk heur. Ik moet zeggen dat ik ook getwijfeld heb. Maar ach, ik vind eigenlijk alles wel leuk dat a) anders is dan binnen zitten + vreten op 2e kd, b) in het concertgebouw is en c) leuk is voor moppie. Dus we gaan het zien.

Wel fijn dat er geen "gat" tussen zit zo, Mal, en dat je gelijk weer naar iets concreets toe kunt toeleven. Bij schoonvader was dat ook idd, dat niet-reanimeren beleid. Maar hij wilde dat zelf aanvankelijk nog wel heel erg graag. Wanneer wordt oma geopereerd? Niks leuk he...

Haai Kokos, man snel hersteld dus, mooi!
Hai.

Meisje zit tegen longontsteking aan dus nie fijn. AB kuurtje en hopen dat ze opknapt...
Ow bah, wat een narigheid Bridges. Arm meiske. Moeten jullie de kerstplannen wijzigen? Maar goed dat je toch even naar de ha bent geweest...
Oh bah Bridge, arme Fieke. Hoop dat de AB kuur snel zijn werk doet.

Enka, klinkt lekker dat uit eten van gisteren

Amalia, heel goed at jij dat woord nu ook gebruikt. We gaan voor de Dikke van Dalen

Compu, sterkte met de misselijkheid

Star, is Eetje nu wel weer een beetje zeehondje-af?
Stressed is just desserts spelled backwards
Ah wat sneu, Bridges! Zo voor alle feestelijke dagen.. Hoop dat de ab gauw aanslaat.

Veel beterschap!

Hel, ik dacht al zoiets bij onze mannen haha. Die zijn allang al blij dat ze niet meer in het keurslijf hoeven..

We houwe contac!
goeie Mal, we zorgen dat Droeftoeter het nieuwe Zeilmeisje wordt en dus volgend jaar hét woord van 2010 wordt

Bridges, ai longontsteking. Heftig! Sterkte daar voor puxie nr 2.

B is vanmorgen met vent naar de ha geweest; ik vond dat hij te lang hoestte. De Ventolin mag nu 4x per dag, hij is erg roggelend.
Oh Mal, fijn dat je weer data hebt staan. Heb je mensen in je omgeving ook hierover verteld (fam. enzo..)?
Nee, heb ze gezegd dat als het raak is ik dan bel anders blijf ik aan de gang.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Helenita2 schreef op 23 december 2009 @ 16:16:

Haai Enka! Ha ha, opschieten mama! Laatste dag ook op kdv vandaag? Spannend hoor...

Naatie, net wat Enka zegt: gewoon komen als je zin hebt hoor, is geen verplichting. Hoe is 'ie thuis?

Compu, heej! Hoe is 't met je arm (pols?)? Balen hoor. Maandag in principe okee, gezellig! Ik check voor de zekerheid nog even met vriend (die is ook vrij maar kan me niet voorstellen dat die spannende gezamelijke dingen had gepland op de maandag na een heel gezamelijk kerstweekend ).

Wisten jullie trouwens dat we hier met z'n allen 8 mooie meisjes en maar liefst 20 stoere jongens geproduceerd hebben?

Daarom heb ik Starman vanavond maar naar de kroeg gestuurd want hij moet nog zoveel dagen tegen familie aankijken

Verveeel je je dat je kinderen ging tellen?
Aaaah dat arme grietje Bridge, beterschap en sterkte!
Mal, Eetje hoest nog wel een beetje, maar het zit los en ze heeft er gelukkig niet veel last meer van.

Ze is heel lief op het moment, begint steeds meer te brabbelen tegen haar knuffels, zo schattig
http://www.lindamagazine. ... e-dubbelganger/#more-6519

Je moet wel een facebook hebben.

Ik leek op een wel heel knap meisje ha ha. Goed voor m'n ego. Ik vond het een beetje swa, maar wel grappig om te doen.
O ja zoiets heb ik ook wel eens gedaan. Moest je een foto uploaden en dan ging site kijken op welke celeb je leek. Kate Hudson. I bloody wish
quote:Star schreef op 23 december 2009 @ 17:27:

[...]

Daarom heb ik Starman vanavond maar naar de kroeg gestuurd want hij moet nog zoveel dagen tegen familie aankijken Nou ik ben het zelf na drie dagen gezinsleven ook wel weer zat hoor. Hoe ontaard...quote:Star schreef op 23 december 2009 @ 17:27:

[...]

Verveeel je je dat je kinderen ging tellen?

Valt het op?

Neh, ik ging vast verjaardagskaarten inslaan.
Ach, je bent gewoon geen burgertrut
Maar ja, wel dat Nijntjeconcert he...
Maar wel in Oud Zuid, dus das weer hip
Pfiew hee, was ik me daar toch bijna onhip!

't Is mooi geweest hier, later!,
Shit, hele bericht weg....

Even kort:

Mamax, graag tips voor de high tea!

Mal, sterkte met je oma. Erg naar.

Hel, wow, dat klinkt erg gezellig zeg!

Enka, wat leuk zo film kijken zeg!
Zo. Bijna een coming-out hier?

Meisje gelukkig niet helemaal lamlendig, dus komt vast goed. AB gaat vast aanslaan. Gelukkig hadden we kerst bijzonder rustig gepland, nergens heen, iedereen komt naar ons. Hoef niets af te zeggen en met Ties zijn verjaardag zijn er vast genoeg oma's waar ze bij op schoot wil zitten. (Opa's heeft ze het niet zo op als ze niet lekker is...) Komt goed! Gelukkig heb ik vrij!

Droeftoeter is een goeie. Ik gebruikte hier schatjepatatje. Wist niet meer waar ik hem van had, maar nu weet ik het weer!

Hel: hoe is het nu met vriend wat betreft schoonvader? Zal met feestdagen niet makkelijk zijn... En schoonmoeder? Heeft Mare het er nog wel eens over?
Ceetje noemen we little terrorist
Coming out?
Ja van Hel, over al dan niet hip zijn.

Moet jij niet voor tv zitten?
Ik zie Hem hoor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven