Thuis
dinsdag 22 december 2009 om 16:57
Haai,
Alles goed met iedereen? Heb niet bijgelezen dus hoop t maar en kwak even een updeet op t net..
Even heel snel vanuit nieuwdorpseBieb Alles is goed gegaan met de verhuizing. We zitten nog wel met onuitgepakte dozen maar basisspullen hebben we, op werkend internet na
Donderdagochtend vliegen we naar Ierland dus kan vanuit Ierenoudershuis wel keer inloggen.
Allemaal vast hele fijne kerst en zo, maar kom voor die tijd nog langs!
Alles goed met iedereen? Heb niet bijgelezen dus hoop t maar en kwak even een updeet op t net..
Even heel snel vanuit nieuwdorpseBieb Alles is goed gegaan met de verhuizing. We zitten nog wel met onuitgepakte dozen maar basisspullen hebben we, op werkend internet na
Donderdagochtend vliegen we naar Ierland dus kan vanuit Ierenoudershuis wel keer inloggen.
Allemaal vast hele fijne kerst en zo, maar kom voor die tijd nog langs!
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
dinsdag 22 december 2009 om 18:02
Oh wat fijn Inad, die onuitgepakte dozen pakken zichzelf wel uit toch?
Alvast fijne vlucht en kerstdagen als ik je niet meer zie hier!!
Star van wie kwam toen dat pasta/tomaat/geitenkaas prakkie, is echt favoriet hier (van mij dan )
Op school of op kdv? Wel raar hoor, als toeslag niet doorgaat dan is Nemo donderdag voor het laatst op kdv en hij is deze week nog helemaal niet geweest.
Word denk ik gek als ik hem tot verjaardag thuis heb, elke dag maar een activiteit verzinnen dan
Alvast fijne vlucht en kerstdagen als ik je niet meer zie hier!!
Star van wie kwam toen dat pasta/tomaat/geitenkaas prakkie, is echt favoriet hier (van mij dan )
Op school of op kdv? Wel raar hoor, als toeslag niet doorgaat dan is Nemo donderdag voor het laatst op kdv en hij is deze week nog helemaal niet geweest.
Word denk ik gek als ik hem tot verjaardag thuis heb, elke dag maar een activiteit verzinnen dan
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
dinsdag 22 december 2009 om 18:17
woensdag 23 december 2009 om 17:51
quote:Vishnu schreef op 22 december 2009 @ 18:17:
Is echt een ideaal receptje, simpel en heerlijk. Doe het nu met van die semi-verse pasta die je nog 3 min moet koken, lijkt net een culinair hoogstandje zo op het bord.
En die woensdag hing af van je bevallige verschijning laatst?Ik ben er nog niet achter of dat het nou was.
Is echt een ideaal receptje, simpel en heerlijk. Doe het nu met van die semi-verse pasta die je nog 3 min moet koken, lijkt net een culinair hoogstandje zo op het bord.
En die woensdag hing af van je bevallige verschijning laatst?Ik ben er nog niet achter of dat het nou was.
woensdag 23 december 2009 om 20:47
Star, ik ben bedroefd.
Je hebt dezelfde kaart gestuurd als de familie Kledder.
We zijn verdrietig en gaan proberen toch de kerstdagen zo goed als mogelijk door te komen.
Ooohh ja GRRRR, ben alweer te laat.
Goede post in de bus vandaag: huursubsidie is toegekend, ik ben erg blij!!!
Je hebt dezelfde kaart gestuurd als de familie Kledder.
We zijn verdrietig en gaan proberen toch de kerstdagen zo goed als mogelijk door te komen.
Ooohh ja GRRRR, ben alweer te laat.
Goede post in de bus vandaag: huursubsidie is toegekend, ik ben erg blij!!!
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
woensdag 23 december 2009 om 22:02