Terug denken aan ex

23-12-2009 23:09 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend is voor mij de liefste, knapste, grappigste, respectvolle vriend. Toch heb ik momenten dat ik verlang naar een bepaalde ex. Daar had ik een korte passie volle relatie mee. Na 2,5 jaar begin ik weer aan hem te denken. Soms wordt ik zwetend wakker van dromen over die ex.

Mijn huidige vriend is een man waar ik al sinds mijn 18e stiekem naar verlangde. De relatie zit helemaal goed. Echt ik twijfel nergens aan. Als iemand zei of dat ik wilde trouwen begon ik te gillen van NEE bij mijn huidige vriend roep ik JAAHH Weet iemand waarom je dan toch gaat verlangen naar een ex??? Ik begrijp het totaal niet. en het voelt als bedrog naar mijn huidige vriend
Fantaseren mag...dat doen meer mensen....gaat weer over..echt.
Misschien verlang je naar wat die ex symboliseert: een beetje meer passie (klein beetje maar, ....misschien?)
Hahaha, hebben al mijn vriendinnen ook last van..

Hoort er kennelijk bij..

Ik ken het niet, ex is ex, en nooit zonder reden, maar kan het me - door hun verhalen - heel goed voorstellen.

Mijn beste vriendin heeft na jaren aanklooien in de liefde nu ook echt dé perfecte man voor haar gevonden, leuke relatie en alles, maar denkt soms toch terug aan die ene ex..

Geeft niks, kan gebeuren toch?

Mits het bij denken blijft..

zou me er niet te druk om maken..

Zegt niets over je huidige relatie, althans; dat hóeft niet..
Vind het niet vreemd dat je wel eens aan je ex denkt na 2,5 jaar. Zo lang geleden is dat toch niet? Msschn ben je nog wel stukjes aan het verwerken van die relatie.
Only dead fish go with the flow
Je kan nooit alles vinden in 1 persoon. Dus je zult altijd terug blijven denken aan de eigenschappen die een ex had en die je huidige partner niet of minder heeft. Niks mis mee toch? (als je maar niet praat in je slaap )
De ene vrouw verlangt af en toe naar Brad Pitt, jij naar je ex... Kan gebeuren toch?

En zoals de andere dames als zeiden, als het maar bij een 'gezonde' fantasie blijft is er niks aan de hand.

Misschien komt het omdat je die dag iets gezien/gehoord/gedaan hebt wat je doet herinneren aan je ex?

Heb ik ook soms, alleen ben ik niet zo fijn met ex uit elkaar gegaan. Dus van wilde dromen vol verlangen heb ik geen last haha :p
En juist bij korte relaties, waarin je (allebei) niet alles hebt laten zien, is er veel om over te fantaseren overgebleven. Niet heel moeilijk voor je onderbewustzijn om iemand dan tot iets irreëels te laten groeien.

Gaat wel weer over.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven