Het 3000+ topic het geluksdeel 13!
dinsdag 22 december 2009 om 16:00
Wat begonnen is als een geintje van Floor en Bam, is uitgegroeid tot een geweldige groep die lief en leed met elkaar deelt, waar veel gelachen wordt met hier en daar een traan.
Iedereen is welkom, hoe meer hoe beter en we hebben maar 2 regels:
- we respecteren elkaar
- persoonlijke postings worden niet gequoot, zodat de poster het weer kan verwijderen wanneer dat gewenst is.
Veel plezier allemaal
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
donderdag 24 december 2009 om 09:08
donderdag 24 december 2009 om 09:36
donderdag 24 december 2009 om 10:08
donderdag 24 december 2009 om 10:20
Meld me even aan en ook weer af.
IBI jij bent gek
BAM gefeliciteerd met deet. Hoe kom je daar nou zo weer aan? Liep je in de supermarkt met allemaal boodschappen voor 1 persoon ofzo?
Wij nu hier peren schillen en opzetten, met zijn tweetjes en de hond helpt mee.
Tot later even tjes, en iedereen fijne dag en ook werkze enzo.
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
donderdag 24 december 2009 om 10:29
donderdag 24 december 2009 om 10:33
Je bent goed bezig Freaky !!
Ik moet alles vanavond nog doen. Om 17.00 uur boodschappen halen (hoef alleen ontbijt van 2e kerstdag te doen en wat lekkere snacks voor vanavond). Vanavond is bij ons voor de deur het kerstzingen.. altijd heel druk en gezellig. En wij zetten lekker het raam open en gaan met de voetjes bij de verwarming mee zingen c.q. mensen kijken
En waarom heb je geen irl-lieverds op het moment?
Ik moet alles vanavond nog doen. Om 17.00 uur boodschappen halen (hoef alleen ontbijt van 2e kerstdag te doen en wat lekkere snacks voor vanavond). Vanavond is bij ons voor de deur het kerstzingen.. altijd heel druk en gezellig. En wij zetten lekker het raam open en gaan met de voetjes bij de verwarming mee zingen c.q. mensen kijken
En waarom heb je geen irl-lieverds op het moment?
donderdag 24 december 2009 om 10:38