Nee, dat is niet echt. Als je de potten in de koelkast zet, zijn ze nog maanden houdbaar. Bacteriën houden niet van heel zuur of heel pittig. Wel altijd met schoon bestek in de potten natuurlijk.
Idd in de koelkast. Let op dat de augurken "onder zuur" staan. Ik heb altijd die gurkenviertel, en eentje die te lang er bovenuitsteekt kan wel eens poesjes krijgen. Onder water nooit binnen een paar maanden.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:mylenevalerie schreef op 24 december 2009 @ 13:18:
Idd in de koelkast. Let op dat de augurken "onder zuur" staan. Ik heb altijd die gurkenviertel, en eentje die te lang er bovenuitsteekt kan wel eens poesjes krijgen. Onder water nooit binnen een paar maanden.Poesjes?
Hahahahah, zie een topic van mij in de index van een jaar geleden dat mijn bolletjes poesjes kreeg (bij ontbijt volgens mij) hahahahah. Dacht dat het woord wel ingeburgerd was hihihi.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:mylenevalerie schreef op 24 december 2009 @ 13:18:
Idd in de koelkast. Let op dat de augurken "onder zuur" staan. Ik heb altijd die gurkenviertel, en eentje die te lang er bovenuitsteekt kan wel eens poesjes krijgen. Onder water nooit binnen een paar maanden.
Haha, ik snap hier niets van MV! Gurkenviertel en poesjes? In mijn augurken?
Ik laat mijn augurken echt wel langer staan. En leef nog steeds Als het idd in de koelkast staat en onder het vocht, kan het volgens mij geen kwaad hoor.
Augurken en sambal heb ik nog nooit zien schimmelen. Maar geroosterde paprika's zijn inderdaad kwetsbaarder. Had laatst een pot met paprika's die niet schimmelden, maar uit elkaar vielen. Die lieten zich zó door de gootsteen spoelen.