Het 3000+ topic het geluksdeel 13!
dinsdag 22 december 2009 om 16:00
Wat begonnen is als een geintje van Floor en Bam, is uitgegroeid tot een geweldige groep die lief en leed met elkaar deelt, waar veel gelachen wordt met hier en daar een traan.
Iedereen is welkom, hoe meer hoe beter en we hebben maar 2 regels:
- we respecteren elkaar
- persoonlijke postings worden niet gequoot, zodat de poster het weer kan verwijderen wanneer dat gewenst is.
Veel plezier allemaal
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
donderdag 24 december 2009 om 15:11
donderdag 24 december 2009 om 15:12
Oeh, moeilijk Strateeg. Dat kon mij vorige hond ook niet, maar die is dol op koekjes.
\je moet niet worstelen. Heel rustig blijven en blijven praten. Van te voren koekje geven of iets ander heel lekkers. Dan voorzichtig tubetje laten zien en nog niks doen.
\nog koekje.
Dan voorzichtig al pratend beginnen.
En als het ook maar een beetje lukt weer een beloning.
Maar de eerste keer is echt moeilijk.
Nooit boos worden en probeer zijn vertrouwen te winnen.
\meestal zorg ik er wel voor dattie in bv de keuken in een hoek zit (toevallig,) zodat hij niet meteen weg kan spurten.
Succes. Lief blijven
En als het echt niet lukt dan een smoeltje bij dierenarts vragen en dan dus wel ff worstelen, maar altijd met beloning...
Ik hoor het nog wel.
Misschien eerst aanhalen terwijl tube in aanslag, dan keokje, dan tube laten zien.
\je moet niet worstelen. Heel rustig blijven en blijven praten. Van te voren koekje geven of iets ander heel lekkers. Dan voorzichtig tubetje laten zien en nog niks doen.
\nog koekje.
Dan voorzichtig al pratend beginnen.
En als het ook maar een beetje lukt weer een beloning.
Maar de eerste keer is echt moeilijk.
Nooit boos worden en probeer zijn vertrouwen te winnen.
\meestal zorg ik er wel voor dattie in bv de keuken in een hoek zit (toevallig,) zodat hij niet meteen weg kan spurten.
Succes. Lief blijven
En als het echt niet lukt dan een smoeltje bij dierenarts vragen en dan dus wel ff worstelen, maar altijd met beloning...
Ik hoor het nog wel.
Misschien eerst aanhalen terwijl tube in aanslag, dan keokje, dan tube laten zien.
donderdag 24 december 2009 om 15:17
donderdag 24 december 2009 om 15:28
donderdag 24 december 2009 om 15:35
En zukkus, vinden jullie die ook leuk?
Stel je voor, je bent buschauffeur.
Bij de eerste halt is de bus nog leeg, maar bij de tweede stappen een meneer en een mevrouw in.
Bij de volgende halte komt er een gropeje jongeren van 6 stuks in.
Volgende halt gaat meneer erui en 1 van de jongeren ook. Er stappen 2 meisjes in.
De laatste halte zit alleen nog de mevrouw erin die als eesrte instapte.
Wat voor kleur haar heeft de chauffeur?
Stel je voor, je bent buschauffeur.
Bij de eerste halt is de bus nog leeg, maar bij de tweede stappen een meneer en een mevrouw in.
Bij de volgende halte komt er een gropeje jongeren van 6 stuks in.
Volgende halt gaat meneer erui en 1 van de jongeren ook. Er stappen 2 meisjes in.
De laatste halte zit alleen nog de mevrouw erin die als eesrte instapte.
Wat voor kleur haar heeft de chauffeur?