Entertainment alle pijlers

Oh Waylon!!

24-12-2009 16:48 127 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn god, wat is die Waylon lekker zeg. Sorry, nog nooit zo'n topic geopend geloof ik maar ik zie hem nu weer op tv. Hij is echt lekker.

Waylon is dus een nederlandse zanger, bekend van wicked ways en nog zo'n liedje. Hij heeft een contract bij Motown en een vette elviskuif. (Nu dus niet meer want die heeft hij afgelopen nacht ingeruild voor 7000 euro bij 3FM)

Compleet onzin topic eigenlijk.... wat moet je hier op antwoorden? Maar ik ga m toch posten
quote:Madhe schreef op 24 december 2009 @ 22:10:

Ik heb toch echt meer foto's (met meer lijf enzo) nodig om een goede mening te kunnen vormen.

Iemand?? Deze is mooier.

http://www.youtube.com/watch?v=Zd_39SBasa4 van Waylon.

http://www.youtube.com/watch?v=QdtOzYSpYks van Travolta
Hij heeft meer weg van een andere acteur, maar daarvan kan ik de naam niet vinden.

bedoel ik ook niet, maar meer dan op Travolta.

Heb Waylon NIET zonder haar gezien, alleen gehoord...

Iemand?
Bedoel je deze dating-vrouw?

Ik hoorde het scheer-moment vanochtend op de radio en vond hem maar jankerig hoor. Damn, wat een gezeur over een kuif die binnen een paar maanden weer aangroeit. Allerminst aantrekkelijk.
Gevonden
Nee, die ik bedoel is iets meer rond qua vorm in het gezicht en kijkt vriendelijker. Het gaat dus om de gelijkenis.
...maar voor het geld zou ik het ook laten doen. Gratis publiciteit.

..en het is streelzacht en het plakt niet zoals de kuif wel deed.
Hmm, dan heb ik geen idee wie het kan zijn. Ik vond Waylon wel erg op Benicio del Toro lijken, maar hij kijkt inderdaad erg chagrijnig.
Nou, er zit wel iets Zuidelijks in beide mannen.

Ik zie het nu ook.
Eerder Indisch

Ben Waylon fan!!! Zn stem, zn ogen, zn haar, en ja, zijn muziek.

Maar toch hou ik meer van mannen met veel haar...

Zn haar is toch zn ding.. nou ja... was...

Zn stem is er in ieder geval niet door veranderd gelukkig :-p!

Kijken of ik het zn nieuwe look in januari kan testen, das met zn kuif helaas nog niet gelukt

Vond het wel een stoere actie trouwens, en publiciteit, tja, dies handig, maar volgens mij had ie toch stiekem wel een beetje spijt dat ie had gezegd dat ze het maar moesten tondeuseren.

Er was veel commentaar op dat ie zo stil en rustig was in het huis, maar dat vond ik van Giel ook.

En Giel is toch een stuk doorgewinterder (is dat een woord?) dan Waylon, dus kan ook onervarenheid zijn?

Whateverrrrrrrrrr, I'm loving it!
vriendin zat vroeg bij Willem ( niks vernoemd, gewoon artiestennaam) in de klas. Toen was hij nogal ordinair met een matje in de nek.

Ja, Indisch. Lijkt ook een beetje op Dinand Woesthoff.
anoniem_93340 wijzigde dit bericht op 24-12-2009 23:58
Reden: Schrijffoutje....ik ga slapen
% gewijzigd
quote:DeKenau schreef op 24 december 2009 @ 23:51:

vriendin zat vroeg bij Willem ( niks vernoemd, gewoon artiestennaam) in de klas. Toen was hij nogal ordinair met een matje in de nek.

[afbeelding]Zo te zien is hij behoorlijk bijgetrokken...
DinanD is idd wel hetzelfde typje en ook die zag er vroeger niet uit.

Maar hey, het waren de 80s en 90s.

Niemand zag eruit, gelukkig zijn we allemaal goed opgedroogd!

Toch!?
The looks horen erbij en het geluid...dat is goed.
hij is ook een tijdlang heel dik en lelijk geweest. Zag een keer een foto langskomen bij Pauw en Witteman, was nogal schrikken.

Ik vind 'm er nog steeds viezig en ordinair uitzien. En je kunt ook wel zien dat hij behoorlijk aan de drugs heeft gezeten. Hij heeft wel een fantastische stem, maar verder, neu....
---
Dwdd

Ja, daar komt zijn naam vandaan. Kijk maar naar Dwdd.

(....probeerde een foto te vinden van de geblondeerde Dinand Woesthoff....kwam ik op Geert Wilders uit. Is ook Indisch. Gelukkig lijken ze niet allemaal op elkaar.)
anoniem_93340 wijzigde dit bericht op 25-12-2009 00:39
Reden: Andere Waylon....uit Tje Simpsons, maar die is het niet.
% gewijzigd
kaal = beter dan met die spuuglok.
quote:Madhe schreef op 24 december 2009 @ 22:10:

Ik heb toch echt meer foto's (met meer lijf enzo) nodig om een goede mening te kunnen vormen.

Iemand??

Laatste voor deze week.

Meer lijf heeft hij zeker gehad. Kijk maar naar Pauw & Witteman via youtube: http://www.youtube.com/watch?v=PQjxQmFs ... re=channel en vanaf 2:20 verteld hij over de kok en drugs enzo. Dat iemand zo goed kan opknappen. Geweldig!
tegenwoordig met kuif.
sexy en veel meegemaakt,

....:D
Iew!
If at first you don’t succeed, call it version 1.0
quote:Marjo41 schreef op 24 december 2009 @ 16:58:

Naar die Waylon is hij vernoemd, zijn vader was een grote fan van deze zanger.

Er staat een filmpje op de 3fm site hoe Waylon kaalgeschoren werd. Het staat hem goed!Hij heet gewoon Willem hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven