December 2006

05-08-2009 12:54 2954 berichten
WieKind(eren)GeborenNieuwsFalcon"M"21-nov-06 JoniBoyd

Eize27-nov-06

08-sep-08 Marloes"J"

"A"03-mrt-03

29-nov-06 KnorretjeJoeri

Meike03-dec-06

15-mrt-09 MainecoonDavina05-dec-06 Indian RoseStijn

Sophie07-dec-06

16-jun-08 Oef"B"

"D"&"R"10-dec-06

02-feb-09 Mette Mare"N"

"S"12-dec-06

08-apr-09 SannieRenske

Casper23-mrt-05

13-dec-06 TinusManuel13-dec-06 06/01/10A1meeKaya

Yahnoa18-dec-06

29-aug-08 FloddertjeTimo

Floortje

Pepijn06-mrt-05

19-dec-06

03-mei-09 The Nurse"R"

"Y"

"A"20-dec-06

08-dec-07

01-apr-09 Kletsmajoor"Y"26-dec-06 LoewyzMerijn

Yenthe05-jan-07

13-feb-09

Link naar het vorige topic
Alle reacties Link kopieren
Zo kerstboodschappen zijn binnen. Mijn vader was even mee en mijn moeder kwam op Manu passen. Halverwege was mijn pa ineens zijn halfvolle kar kwijt! Kon hij helemaal opnieuw beginnen terwijl hij al zo had lopen zoeken. Arme vent, hij was meteen chaggo wat ik me goed kan voorstellen. Viel me op dat er al zoveel op was in de Appie. Maar goed, heb wel alle belangrijke dingen.

Het kerstdiner op het kdv vond Manu ontzettend leuk! Het was alleen vanaf 3 jr dus een klein cluppie kindjes gewoon op de eigen groep met de eigen juffen. Ze hadden de ouders gevraagd om bepaalde gerechtjes te verzorgen (ik had de soep) en de kindjes vonden het heel gezellig. Aansluitend gingen ze buiten kerstliedjes zingen maar daar vond Manuel niks aan. Hij wilde niet naar huis, maar hij wilde ook niet meedoen. Behoorlijk afgedraaid wastie!

Klets: Leuk hoor 2 nieuwe poezen! Ik vind poezen op bed op zich niet vies, maar wel mega-irritant. Zo'n beest bepaalt wanneer jij wakker wordt en ze gaan vaak zo zitten zeuren om eten op de meest onmogelijke uren. Maar goed, misschien heb jij het getroffen. Wij sluiten die van ons 's avonds op in de woonkamer met kattenbak en al. Doen we al vanaf we hier wonen en gaat prima.

Weet niet of het normaal is dat Y zo tettert haha! Manu praat wel veeeeel maar niet hard. Misschien is dat iets voor meiden? Weet wel dat ons nichtje zo kan gillen, vreselijk... alhoewel, Manu gilt ook vreselijk hard maar die doet het alleen alstie heel erg boos is en moet huilen. Nichtje gilt tijdens het spelen ook.

Mette en Oef: Beterschap met R en Stef!

Jammer als de kindjes ziek zijn met de kerstdagen.

Falcon: Hoe ging de bezichtiging gisteren en hoe voel je je nu? Zag op je Hyves het heuglijke nieuws dat je proefschrift is goedgekeurd: jahoeoeoeoeoee!!!

Gisteren bij de vk geen bijzonderheden: nog steeds niet ingedaald (zal wel niet meer gebeuren voor de bevalling denk ik) en advies om cranberrytabletten te slikken voor de blaasontsteking en natuurlijk veel drinken. Ik heb wel een beetje last van mijn onderbuik maar probeer het eerst zo op te lossen. De ha vond de testuitslag te minimaal ook om een ab-kuur te geven.

En ik slaap echt RUK de laatste tijd zeg. Maagzuur, neus zit telkens dicht, ik snurk en Jp stoort zich daaraan, heb last van wiebelbenen, pijnlijk stuitje, nu ook dan beetje buikpijn erbij enz enz enz... allemaal vervelende kleine rotklachtjes. Alleen daarom al zou ik het lekker vinden als de baby komt. Niet dat ik dan lekker slaap maar goed... ben het zwanger zijn nu wel beu.
Tinus: Ik had in mijn vorige huis een kat die gewend was om elke avond stipt om 18.00 zn blikkie te krijgen... Nou ik ben helemaal niet zo stipt dus ik struikelde regelmatig over die zwaar beledigde kat. Die is doodgegaan toen ik zwanger was.

Waarom mekkeren jouw katten eigenlijk om eten? Ik heb altijd brokjes staan. Gisteren had ik kippenlever gekocht (was iets van 1 euro nog wat) want wie eet dat ook? maar poes haalde haar neus er voor op en kat wilde er nog wel wat op kauwen en likken maar echt honger had hij ook niet.

Ik zou ze best deels op rauw willen zetten hoor. Vind ik leuk. Kind aan de rapley kat aan de rauw. Eeeeenig

Heb je trouwens al eens op internet gekeken naar een goedkopere aanbieder van jouw merk blaasgruisvoer? Is vaak veel goedkoper dan bij de dierenarts hoor. Ik ben dol op zooplus.nl. Daar bestel ik ook kattengrit etc. zodat ik niet hoef te sjouwen

Jammer dat je zo slecht slaapt! Leuk he zwanger zijn
Nu zeuren ze niet meer hoor. Dat was in het oude huis, iedere ochtend tussen 5 en 6u gekrabbel en gekrijs aan de slaapkamerdeur en Manu werd daar ook wakker van. Denk dat het eerder de gewoonte was van ze dan honger, want soms lag er gewoon nog voer. En nu zeuren ze eigenlijk nooit meer. Met de verhuizing hebben ze ook de nare gewoontes afgeleerd. Wel zo fijn want nu geniet ik weer van ze.

Gatver kippenlever! Mijn oude kat bij mijn ouders thuis kreeg soms hart. Ook zoooo goor.

Ik heb inderdaad weleens gekeken naar dat dieetvoer op internet, maar was precies even duur alleen kwam er dan nog bezorgkosten bij (dus duurder). Ik zal eens kijken op die site die jij noemt of ze het hebben.

En nee, zo sinds een paar dagen vind ik het echt niet meer leuk. Voel me gewoon niet meer fit en ben zooo beperkt door die pijn aan mijn stuitje. Ben het zat!
Tinus sterkte met de laatste loodjes meid.

Hele fijne feestdagen iedereen!!
Tinus toen ik zo zat te klagen dat ik het zat was ben ik dezelfde avond nog bevallen. Wie weet.

Meiden fijne feestdagen allemaal! Ik kom morgenavond nog wel even langs denk.
Hallo allemaal! Zo, gister 3 uur overgewerkt en nu 4 daagjes vrij! ik heb denk ik in totaal al 16 a 18 uur overwerk in 2 maanden tijd. (klinkt niet veel zo, maar voelt wel heel veel!)

Heb het echt een stuk drukker nu, maar ik hoop dat dat maar tijdelijk is!

Heb leuke poezebeesten langs zien komen, Klets gefeliciteerd met je nieuwe beestenbende! Joeri wil ook zijn volumeknop wel eens opengooien hoor....ook met gewoon kletsen...zal hij wel van mij hebben...

Falcon, beterschap en ik hoop op kopende kijkers!

Tinus, las dat je het zat bent en last hebt van je stuitje! Ik hoop voor jou dat je niet lang meer hoeft! (en voor ons ook, ben zo benieuwd naar de naam en naar hoe jullie grietje eruit ziet!)

En wat irritant voor je vader dat zijn kar plots weg was! Grmbl!

Oef, R toch nog ziek geworden...maar gelukkig niet zo ziek als de mannen, maar ja, daar is het een wijffie voor! Dat zijn bikkels! Hahaha!

Marloes, nog kunnen genieten van je vrije dag van vandaag en niet al te druk geweest met de laatse boodschappen?

Mette, geniet van vanaaf en beterschap voor dat lieve piraatje van je!

Mainecoon, Ainne, Sannie, Floddertje, Loewyz, Nursie (leuke foto op hyves trouwens!), A1mee, Joni, Indian, allemaal ook hele fijne kerstdagen!!! (gelukkig nieuwjaar ook hoor, maar dat komt nog!)

Zo, nu even lekker all you need is love kijken!
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
Hey Oef, ja toen braken je vliezen terwijl je aan het forummen was! I remember!
Fijne dagen meiden !!

Km; laat je nog ff weten of je de bank wilt ? Hij is wel water en vuil afstotend

Leuke bessies !!

Tinus; kerstkindje ??? Leuk hoor !!

Ooooh Mette; zet ff je huis onder chloor dat al die bacterien het huis uit gaan daar !!

Morgen lunch bij mijn ouders. Verder lekker niks !! Heerlijk met het gezin. Zondag tennissen, toernooitje. Ook wel weer eens leuk. Kijken of ik het nog kan pfffff.

Zaterdag steengrillen met de kindjes. En een cadeautje onder de boom. Ga mezelf verwennen met een hele mooie bodywarmer, P een mooie blouse, Floortje een heel gaaf siradendoosje met speigel en ballerina, Timo lego en Pepijn een pyama ( wist nix meer haha).

Heeeeeeeeeele fijne dagen !!!!!
reclame...

Joeri zou gisteren trouwens ook kerstdiner hebben gehad....ware het niet dat vriendlief het glad vergeten was hem te brengen....geen kerstdiner dus!

Meike schud nu ook nee mee met haar hoofdje als ik nee zeg, en ze kruipt naar de keuken, daar is 1 deurtje waar de beveiliging vanaf is, die maakt ze dan open, doe ik hem weer dicht en zeg nee Meike, dan kraait ze het uit van pret, zo leuk om te horen! Echt een doerak!

Ohja, waar ik nog wel eens van baal is als er mensen zijn die maaike zijn ipv meike. Dan heb ik het niet over mensen die ons niet goed kennen, maar over familie... Is dat onterecht van mij of zouden julie dat ook hebben? Net als Joeri's naam die door familie verkeerd geschreven wordt ( mijn eigen zus maakte er Youri van...) Baal ik van.........

Over liefde gesproken. 1 van onze katten ligt nu tegen de hond aan, zo lief! Ik zal er even een foto van maken!
Hopelijk kan iedereen nu wel genieten van mijn plaatje?

Hele fijne kerstdagen allemaal!!!

Nursie, je foto is goed zichtbaar! Hahaha! Wat een goede!

Meteen maar even wat fotootjes van de kids neergezet hier vanaf mijn mobiel! Die van Joeri met dat bruine op zijn hoofd is een rokje van Meike en Joeri zei dat hij dan brandweerman was! Wat een fantasie! Hahaha!

Allemaal een heeele leuke en als het even kan gezonde kerst gewenst!

Knorretje, hehe, je bent vrij! Geniet ervan!

Leuk dat shirt van Joeri ( en ja, irritant dat zelfs familie de namen verkeerd zegt/schrijft!! Met M valt dat mee, dat kan bijna niet anders worden geschreven, al zeggen nog best veel mensen merijn of martijn). Is dat va de Hema? Ik twijfelde of ik ook zo'n leuke blouse zou kopen voor M, maar hij mag morgen zijn mooiste kleren aan: een blauw sportvest met witte strepen op de armen (zelf gekozen).

Nurse he getsie wat een vieze witte blubberbuik en billen.

Jij ook een leuke kerst!

Tinus, ah bah, ja, dat slechte slapen op het einde...sterkte!!! Het is niet niks. Ze kan elk moment komen, spannend hoor. Ben ook zo benieuwd!

KM, nou moe zomaar twee poezen van MP. Ze zien er gezellig uit. Hadden ze geen stress? Waarom zijn ze weggedaan? Vind het zo gek. Weet je zeker dat Josephine een meisje is? Rode katten zijn toch meestal katers? Mijn buuf heeft een rode dame, het kan wel maar dan is er iets 'mis' met de chromosomen.

Marloes, lekker toch, vakantie in NL. Ik ga dat ook nog wel eens doen, een eiland of Zeeland ofzo. Wij gaan in de zomer niet nog eens weg, nu we in mei al naar de States gaan en hopelijk verhuizen. Had ik al verteld dat we dan 12,5 jaar getrouwd zijn? Vieren we in New York met ons fantastische kind

O ja, ik ben nog wel naar het CB geweest, daarna weer in bed gedoken. M was 15,3 kilo (gek, thuis laatst ook eens 15,5 en 16) en 97 cm.

M moet net als de meesten hier nog eens terugkomen voor de ogentest. Hij kon met het ene oog wel en het andere niet de een na onderste regel zien. De slimmerd verschoof zijn brilletje naar het andere oog om het plaatje te kunnen zien, dat was een extra aanwijzing dat er misschien verschil zit.

O ja Oef, wij gaan meestal met z'n drieen omdat het altijd op een donderdag is en dat is H's vrije dag. Ik ga vaak toch maar even mee, helemaal nu het niet meer zo vaak is. Maar die ogentest in januari sla ik dan maar over.

Ik ben weer wat opgeknapt, twee daagjes in bed gelegen en nu is de koorts weg, alleen nog een reutelende luchtpijp. We kunnen morgen hopelijk wel weg, we gaan naar mijn ouders waar dan al mijn broer en zussen ook zijn (zusje uit Mexico is ook sinds een weekje terug, gezellig!).

Fijne dagen allemaal! En een dikke zoen voor jullie.
Knorretje: wat een lieve foto van de hond en de kat samen. Mooi beestje trouwens die witte!

Ik moest eerst even kijken hoor naar de foto's van Meike... ze lijkt zoveel op Joeri/Youri Mijn oma had een chocoladeletter gekocht voor Y. het was alleen de letter J. Vind ik van haar niet zo erg ze is 83 of zo iets.

wat een ontaarde vent zeg om zomaar dat kerstdiner te vergeten

Flodder: kuch, ja leuk he zo'n bericht op HM. Ik heb zeker interesse in je bank maar moet het hier nog even opmeten en bedenken hoe ik die bank hier krijg.

Y. krijgt morgen dierenbingo of een kleimachine. Ik heb geen kerstboom dit jaar maar ze heeft helpen versieren bij oma dus zo erg is het allemaal niet volgens mij.

Falcon: Ik weet 100% zeker dat Fien een dame is. Ik ben vandaag bij de dierenarts geweest. Joos is mogelijk zwanger maar de dierenarts kon daar ook geen uitsluitsel over geven omdat ze dan niet meer aan het begin zou zijn en ook nog niet aan het einde en in dat tussenstadium was het heel moeilijk te voelen. Echo had wel gekund maar een paar weken wachten levert evenveel info op Er werden 3 katten in totaal weggedaan door dezelfde eigenaar wegens allergie van de nieuwe partner. De derde was wat minder enthousiast over kinderen in huis en was ongecastreerd. Zielig he dat ik hem daar heb laten zitten...

Jo heeft een chip gekregen vandaag/Roquefort had hem al en ik ben helemaal gelukkig met mijn dierenbende

Stress vind ik vrij weinig van te merken... Roque ligt nu naast me op de bank en Fien ligt daarnaast op de krabpaal...

FIJNE DAGEN ALLEMAAL!!!
Ainne, gefeliciteerd met je grote meid!!

Allemaal gezellige dagen!!

En speciaal voor Nurse:

Km, mooie beestjes hoor!

Het is nu dus maar afwachten of er kleintjes gaan komen....maar dan zit jij er dus als nog mee....

Ben gister dus eerst heen en weer gereden naar Hilversum om Justin te brengen, daarna boodschappen gedaan (viel me trouwens 100% mee met de drukte, het was gewoon een middelmatige zaterdag) en daarna even in het dorp rondgeslenterd, maar niks gekocht. Daarna kon ik Amber al weer halen.

die Elly!!

Mette, beterschap weer voor Stef....

Hoe was de kindermis?

Tinus, balen dat je vader z'n kar kwijt was...

Ik hoop dat je meisje snel komt, want dat rot slapen is maar niks....

Knorretje, geniet van je vrije dagen!!

Wat jammer dat Joeri het kerstdiner gemist heeft...

Lekker grietje die Meike!

Justin had ook een Meike in z'n klas en die ouders vonden het ook zo irritant als de naam verkeerd uitgeproken werd, maar moet zeggen dat ik me er ook wel eens schuldig aan maak...Maaike rolt er makkelijker uit dan Meike denk ik....en hier in de buurt ook een kwestie van streek accentje denk ik. Maar kan me voorstellen dat het voor jullie niet leuk is....

Leuke foto's!

Falcon, leuk dat jullie in NY zitten als jullie 12,5 jaar getrouwd zijn! Wij zijn April 2011 12,5 jaar getrouwd, moeten ook nog eens bedenken wat we dan willen....
Hahaha Marloes, geweldig die kerstman !!!!

Tinus en KM; die verhalen over de kattenbeesten geven we wel moed voor de verhuizing. Voor hun vind ik het nog het meest zielig. Die oudste woont hier ook al 8 jaar ofzo. Lekker het weiland naast het huis. Daar een park maar dat is anders. Denk niet dat daar net zo veel muizen zitten als hier.

Heeeeerlijke foto's Knor !!!!!

AINNE: GEFELICITEERD !!!!!

Speciaal voor oudste van Ainne:

Ainne, gefeliciteerd met Oudste!!!

KM, nou leuk joh dat ze zich meteen zo prettig voelen bij jullie!

Flodder, hier ging de verhuizing 7 jr geleden ook goed, poes heeft eerst 20 rondjes in de tuin gerend en viel toen uigeput in slaap op de bank. ZE HEEFT WEL IN EEN ROMMELKAMERTJE NOG GEPIEST DE EERSTE WEKEN. oeps capslock, sorry voor het geschreeuw.

Onze verwarming is stuk!!! stom hoor, net met kerst. vorig weekend kwamen we ook thuis in een steenkoud huis, toen hebben we wat knopjes aan en uitgedaan en toen deed hij het weer. Het water wordt wel warm, dus de ketel is niet helemaal kaduuk. Nu toch maar bellen naar de service.... we gaan vandaag weg dus misschien kan ik een afspraak maken voor morgen. Als het vannacht maar niet vriest, eerst de weersverwachting lezen.
Even gauw:

Ainne gefeliciteerd met Oudste!!!

En de rest:

De familie Mette wenst jullie allemaal een hele fijne kerst!:

Hahahaha Marloes wat een grappige kerstman!

Ainne GEFELICITEEERD MET oudste!!!

Falcon: vervelend dat de verwarming stuk is! Net nu...

Flodder: Ik zou je denk ik niet te druk maken om de katten hoor

Hebben ze een chip?

Ik vind dat mijn katten het buitengewoon goed doen in een nieuw huis met nieuwe mensen...
Hee allemaal!

Een hele leuke en gezellige kerst voor iedereen!!!

En voor oudste van Ainne een mooie taart:

Ik heb niet het gevoel dat Zusje nu gaat komen hoor. Zou ik ook niet heel leuk vinden met de kerst. Ik hoop dat het voor nieuwjaar is, dan zal ze ongeveer een week te vroeg zijn. Van mij mag het!

Hier rustig dagje kerst met zn drietjes. Vanavond lekker koken en opeten, verder geen plannen.

Morgenmiddag/avond naar mijn zus en 3e kerstdag naar familie van JP.

Knor: Ik vind Joeri en Meike ook echt op elkaar lijken, leuke foto's weer! Stoer die ene van Joeri dat hij zo 'poseert'.

Kan me voorstellen dat het heeeeel irritant is als zelfs familie de naam van je kindjes verkeerd schrijft of uitspreekt. Ik zou daar best boos over kunnen zijn, jullie hebben die naam bewust zo gekozen dan is het niet leuk als iemand dat negeert.

Falcon: Hoe voel je je, weer wat beter? Balen zeg de cv kapot! Volgens mij moeten ze wel snel kunnen komen met dit weer hoor. Bij ons is het echt een wereld van verschil sinds de monteur is geweest, voor het eerst sinds we hier wonen is het heerlijk (en snel) warm!

Flodder: Ik zou me ook niet zo'n zorgen maken over de beestjes hoor. Die van ons zijn echt zo snel gewend. 's Avonds lagen ze al op de bank. Alleen de dag van de verhuizing was behoorlijk stressvol voor ze, omdat we ze hadden opgesloten in onze slaapkamer en ze natuurlijk ontzettend veel herrie en gerommel hoorden. Pas toen alle hulp weg was en wij een beetje rustig zaten zijn we de katten uit het oude huis gaan halen. Ze hebben dus in alle rust kunnen rondkijken.

Klets: Wel onwijs leuk hoor een nest jonge poesjes!! Zo schattig!!! Maar wel een flinke zorg en kostenpost. Als Josephine zwanger zou zijn dan kun je nu alvast rondvragen wie er een kleintje wil, scheelt weer straks.

En ach... een J als chocoladeletter. Denk ook niet dat er veel Y's te koop zijn?

Vannacht trouwens heeeeerlijk geslapen, maar da's altijd na 2 slechte nachten want dan ben ik zo moe dat ik nergens wakker van word, haha. Alleen wel verkouden nu, da's niet fijn.

Nogmaals fijne kerst allemaal!!
Vooral NIET zeggen hoor Tinus dat je niet met kerst wil.... Eigenwijsje Y. dacht daar ook heel anders over.
Ik heb pas maandag tijd om te bevallen!
Joh,denk je dat zusje daar een boodschap aan heeft?

Y. heeft vanochtend een ijsmachine gekregen om met klei ijsjes te gaan maken. Ze is er zeker al 2 uur zoet mee aan het spelen. Die was even toe aan nieuw speelgoed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven