Het 3000+ topic het geluksdeel 13!
dinsdag 22 december 2009 om 16:00
Wat begonnen is als een geintje van Floor en Bam, is uitgegroeid tot een geweldige groep die lief en leed met elkaar deelt, waar veel gelachen wordt met hier en daar een traan.
Iedereen is welkom, hoe meer hoe beter en we hebben maar 2 regels:
- we respecteren elkaar
- persoonlijke postings worden niet gequoot, zodat de poster het weer kan verwijderen wanneer dat gewenst is.
Veel plezier allemaal
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
vrijdag 25 december 2009 om 12:08
quote:Bubbles_ schreef op 25 december 2009 @ 12:03:
Agossie appeltje toch...
Oh... girls... zijn gister bezig geweest met voorbereiden van een boel tapas hapjes voor vanmiddag.
Vriend (en ik ook wel hoor, maar hij meer) was niet zuinig met de knoflook en nu ruikt heel de koelkast (en de keuken en woonkamer als de koelkast open is geweest) er naar
Echt zo'n heerlijk lucht, krijg er trek van... maar zal toch moeten wachten...
Heb ook de witte chocolade ijstaart gemaakt die ik een tijd geleden hier op het forum tegenkwam.
Ben zoooooooooooooooooooo benieuwd hoe hij smaakt Ik ben ook wel benieuwd naar de chocolade ijstaart!
Agossie appeltje toch...
Oh... girls... zijn gister bezig geweest met voorbereiden van een boel tapas hapjes voor vanmiddag.
Vriend (en ik ook wel hoor, maar hij meer) was niet zuinig met de knoflook en nu ruikt heel de koelkast (en de keuken en woonkamer als de koelkast open is geweest) er naar
Echt zo'n heerlijk lucht, krijg er trek van... maar zal toch moeten wachten...
Heb ook de witte chocolade ijstaart gemaakt die ik een tijd geleden hier op het forum tegenkwam.
Ben zoooooooooooooooooooo benieuwd hoe hij smaakt Ik ben ook wel benieuwd naar de chocolade ijstaart!
vrijdag 25 december 2009 om 12:10
vrijdag 25 december 2009 om 12:20
vrijdag 25 december 2009 om 12:21
tot aan oudjaarsavond 12 uur Bubbeltje
dit jaar zijn ze voor het eerst om 12 uur 's middags begonnen, omdat er nieuwere platen in staan die langer duren dan de oudjes van de jaren 60 en ze het anders niet halen
ikke fan van top 2000
heb 2 jaar geleden een van mijn beste vriendinnen leren kennen op het forum van de top 2000
dit jaar zijn ze voor het eerst om 12 uur 's middags begonnen, omdat er nieuwere platen in staan die langer duren dan de oudjes van de jaren 60 en ze het anders niet halen
ikke fan van top 2000
heb 2 jaar geleden een van mijn beste vriendinnen leren kennen op het forum van de top 2000
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
vrijdag 25 december 2009 om 12:25
quote:Bubbles_ schreef op 25 december 2009 @ 12:20:
Ik heb geen kabel hier appel. Ik heb tv van digitenne en daar is wel radio op (dat luister je dan via de tv met een of ander stomme afbeelding van een cd), alleen kan ik dat geloof ik niet via de dvd-speler/tuner luisteren.
Zal vriend toch eens vragen als ie zo wakker wordt of dat mogelijk is
Dat is mogelijk. Doe wij ook weleens.
Maar ik niet weten hoe.. vriend doet dat hier ook altijd..
Ik heb geen kabel hier appel. Ik heb tv van digitenne en daar is wel radio op (dat luister je dan via de tv met een of ander stomme afbeelding van een cd), alleen kan ik dat geloof ik niet via de dvd-speler/tuner luisteren.
Zal vriend toch eens vragen als ie zo wakker wordt of dat mogelijk is
Dat is mogelijk. Doe wij ook weleens.
Maar ik niet weten hoe.. vriend doet dat hier ook altijd..
vrijdag 25 december 2009 om 12:27
Ik kom even een gezellig kerstfeest wensen. Tenminste, dat is als de 2 grote slaapkoppen (man en dochter) hun bed uitkomen, anders gaan we maar gelijk dineren.
Ik wilde zeggen voor we gaan brunchen, maar ja ..... ik word ook een dagje ouder dus ook vergeetachtiger
Ik wilde zeggen voor we gaan brunchen, maar ja ..... ik word ook een dagje ouder dus ook vergeetachtiger
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
vrijdag 25 december 2009 om 12:28