Het 3000+ topic het geluksdeel 13!
dinsdag 22 december 2009 om 16:00
Wat begonnen is als een geintje van Floor en Bam, is uitgegroeid tot een geweldige groep die lief en leed met elkaar deelt, waar veel gelachen wordt met hier en daar een traan.
Iedereen is welkom, hoe meer hoe beter en we hebben maar 2 regels:
- we respecteren elkaar
- persoonlijke postings worden niet gequoot, zodat de poster het weer kan verwijderen wanneer dat gewenst is.
Veel plezier allemaal
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
vrijdag 25 december 2009 om 11:24
AMSTERDAM - In de vroege uurtjes van eerste kerstdag is het hoogbejaarde nijlpaard Tanja in Artis overleden. Ze werd 49 jaar. Dat liet een woordvoerster van de Amsterdamse dierentuin vrijdag weten.
Tanja was een van de markantste bewoners van de dierentuin. Ze kampte al geruime tijd met haar gezondheid. Haar toestand verergerde de laatste tijd aanzienlijk. Een dierenarts besloot haar te laten inslapen. De verzorgers van Tanja zijn erg aangeslagen door haar overlijden. Het nijlpaard heeft haar hele leven in Artis gewoond. (ANP)
Tanja was een van de markantste bewoners van de dierentuin. Ze kampte al geruime tijd met haar gezondheid. Haar toestand verergerde de laatste tijd aanzienlijk. Een dierenarts besloot haar te laten inslapen. De verzorgers van Tanja zijn erg aangeslagen door haar overlijden. Het nijlpaard heeft haar hele leven in Artis gewoond. (ANP)
vrijdag 25 december 2009 om 11:42
Dank voor alle knuffels meiden
Voor iedereen er eentje terug
Jeetje Sgaap... das toch niet leuk?
En we hebben hier een smeltwaterprobleem...buufie belde stond je net onder de douche ...eh ja hoezo? nou het water komt hier door de gootsteen naar boven .....
Voor iedereen er eentje terug
Jeetje Sgaap... das toch niet leuk?
En we hebben hier een smeltwaterprobleem...buufie belde stond je net onder de douche ...eh ja hoezo? nou het water komt hier door de gootsteen naar boven .....
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
vrijdag 25 december 2009 om 12:03
Agossie appeltje toch...
Oh... girls... zijn gister bezig geweest met voorbereiden van een boel tapas hapjes voor vanmiddag.
Vriend (en ik ook wel hoor, maar hij meer) was niet zuinig met de knoflook en nu ruikt heel de koelkast (en de keuken en woonkamer als de koelkast open is geweest) er naar
Echt zo'n heerlijk lucht, krijg er trek van... maar zal toch moeten wachten...
Heb ook de witte chocolade ijstaart gemaakt die ik een tijd geleden hier op het forum tegenkwam.
Ben zoooooooooooooooooooo benieuwd hoe hij smaakt
Oh... girls... zijn gister bezig geweest met voorbereiden van een boel tapas hapjes voor vanmiddag.
Vriend (en ik ook wel hoor, maar hij meer) was niet zuinig met de knoflook en nu ruikt heel de koelkast (en de keuken en woonkamer als de koelkast open is geweest) er naar
Echt zo'n heerlijk lucht, krijg er trek van... maar zal toch moeten wachten...
Heb ook de witte chocolade ijstaart gemaakt die ik een tijd geleden hier op het forum tegenkwam.
Ben zoooooooooooooooooooo benieuwd hoe hij smaakt