Kletsgroepje LIIII

24-05-2009 21:39 3101 berichten
Alle reacties Link kopieren
En weer een fris nieuw topic!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Merry Christmas everyone!!!

Hier ligt een mooi pak sneeuw, joepie!!!

Ojee...Juultje, ik hoop dat het goed gaat met je. Dat zou echt balen zijn nu!
Goeiemorgen en ook Merry Xmas!

Hier lag ook een mooi pak maar nu flinke dooi

Ik denk dat alles weg is vanavond,jammer maar ik hoop op wat vorst daarna zodat ik mn schaatsen kan gebruiken...

We gaan in elk geval oudjaarsdag met mn zusje en kinderen in Zoetermeer naar het Silverdome.

We hebben net het kerstontbijt op,J heeft een dagdienst,dus vanavond is ie wel redelijk op tijd weer thuis.

Na het eten,dat dan wel

Ik voel me best oke vandaag, JM voelt zich nog niet helemaal goed, is nog erg misselijk.

Hier dooit het ook, ik vind het niet zo erg eerlijk gezegd... het heeft vanmorgen erg hard gesneeuwd.

Vanmorgen wel kerstontbijt gedaan en ik had voor iedereen een cadeautje gekocht. JD is helemaal gelukkig met haar prinsessenjurkenverkleedkist en loopt nu als sneeuwwitje rond Wel als voorwaarde dat ze naar opa en oma normale door mij uitgezochte kleren aan doet

Compu, hoe gaat het met je arm? En verder?

Lekker dat J wel op tijd thuis is vandaag!

Fijne kerst allemaal!
Een beter kado had je haar niet kunnen geven dan he

Hier vanmorgen ook een prachtgezicht en ondanks de aanhoudende regen ligt er nog steeds behoorlijk wat

Ik heb net mn antivries-raamscherm maar even van mn auto afgehaald,staat ook zo overdreven

Leuk hoor,in kerstoutfit en rubberen laarsjes eronder
Ik had inderdaad al verwacht dat ze erg er blij mee zou zijn

Ik zat vandaag even op msn met ons buitenlandse kg-lid, ik ben haar nick op viva alleen ff kwijt, weten jullie die nog? Was leuk haar weer ff te 'spreken', ze gaat morgen naar Nikitah en vertrekt binnenkort naar China voor haar werk, spannend! Zelfde werkgever trouwens en ze is nu bezig Chinees te leren.

Haha, zal een charmant gezicht zijn geweest Moet ik misschien ook eens kopen, zo'n antivreis ding, dat scheelt weer krabben.

JM is naar bed vertrokken in de hoop straks weer wat beter te zijn. Verder lekker rustig hier, Sneeuwwitje kijkt naar Bob de bouwer en JZ ligt in de box te slapen. Zal zo eens spulletjes gaan pakken, dat was wel weer even wennen dat we nu nooit meer zo de deur uit kunnen, eerst checken of we luiers, fles, voeding, reservekleertjes etc etc bij ons hebben... vergt nogal wat voorbereidingstijd dus.
Bedoel je Izzie?

Ja,ik sprak haar ook via e-mail, er wordt spam via haar mail gestuurd.. ze reageerde gelijk toen ik haar erop attent maakte..

Toen ik vroeg of ze nog aan wilde blijven als lid kreeg ik geen antwoord meer,dat vind ik dan wel jammer,ze hangt er nu zo bij en eraf gooien vind ik zo cru.

Wel leuk om te lezen dat ze zulke mooie kansen krijgt daar!!

Sneeuwwitje

J is ook vertrokken,hij werkt tot een uur of 8,hopelijk want er is geen nachtdienst

Nieuwjaarsdag is ie vrij,dat staat er dan tegenover.

Ik ga nog een pot thee zetten en me in mn boek storten,heerlijk!!

Fijne dag nog
goedemiddag een een hele fijn kerst.

ik ben gewoon aan het werk, maar morgen af gesprokken om bij mijn ouders te gaan fondueen.

we gaan dan ook kijken om een midweek er lekker tussen uit te gaan. ik had namelijk een kortings bon voor centerparks in mijn kerstpakket zitten. :-))

bij het hoogheem heb ik een pluim gehad, mag ik ook iets leuks voor uitkiezen, er was allen iets fout gegaan bij hun, want toe ik later op de dag bij de centrale aankwam hadden ze daar ook nog een pluim liggen voor me, dus had er twee, en die tweede mocht ik gewoon houden van 1 van de leidinggevende van westvliet, hij zij dat ik er hard genoeg voor werkte. hihi heb nu dus 2 pluimen in mij reet, zo als ze dat bij ons thuis zeggen.

van de week mocht ik een kinderboerderij bewaking in een slechtewijk, ze waren daar bang dat ze met het vuurwerk de ramen er uit zouden knallen, of de geiten en schapen iets aan zouden doen. vond het niet erg om daar te zitten was allen een onverwachte dienst, en tja ik was er niet echt voor gekleed. koud dat ik het gehad heb,. ik zat dan wel binnen maar echt lekker was het daar niet. gelukig hebben ze de ramen er niet uit geknald en de schapen en geitjes met rust gelaten. wat ze wel gedaan heb die k.. jongeren, is dat ze mijn auto onder handen hebben genomen. heel de avond hoorde ik knal en klappen en gebonk, dus reagerde ik niet direct, maar ineens hoorde ik toch wel een hele hard klap. en toen ik naar buiten keken zag ik een groepje jonge lui weg rennen. en ik zag dat ze mijn buiten spiegel er af getrapt hadden. ik ben toen naar buiten gegaan en daar zag ik dat ook de andere spiegel eraf lag.

ik heb dit toen gemeld aan de meldkamer en die stuurd de politie mijn kant op. die vroegen of ik de jong zou herkenen als ik ze weer zag, en hoe ze eruit zaggen en dat soort dingen. maar ik kon ze helaas niet verder helpen, ze waren in het donker gekleed, en tja toen ik naar buiten keek rende ze net weg. de politie vertelde me wel dat ze een vermoede hadden wie het geweest waren maar ze moest direct bewijs hebben, en in die buurt waren er al meerde auto's beschadigt en zelf een paar in brand gestoken. zat daar dus niet meer echt op mijn gemak en was dan ook wel blij toen het 23.00 uur was en ik daar weg kon. was wel op mijn hoede toen ik bezig was met afsluiten, konstant achter om kijken , en tijdens het krabben van de ruiten ook steeds om mijn heen kijken. toen ik in de auto stapte en de meldkamer belde of het alarm ingeschakelt stond heb ik alle portieren vergrendeld. toen ik uiteindelijk kon gaan rijden stak er ook nog eens een boomachter de auto over en daar zat ik dus ook tegen aan. kort om was niet echt en geslaagde avond, maar heb het over leeft. en het waren lekkere diendertjes die bij langs geweest waren, stiekum hoopte ik dat er nog meer rottigheid uitgehaald zou worden :-))
Izzie, ja klopt!

J al thuis? Lekker dat hij nieuwjaarsdag wel vrij is dan. En met oudjaar? Er werd hier net een strijker naast ons huis afegstoken, gelukkig slapen de kindjes al diep.

Leuk Poesie, weet je al wat je gaat kiezen?

Balen van je auto zeg! Je krijgt het wel vergoed van je verzekering neem ik aan? Heb je al nieuwe spiegels erop laten zetten?

Vandaag bij schoonouders kerstdiner gehad, was gezellig. Wel op tijd naar huis gegaan, JM en ik zijn nog niet helemaal lekker.
Goeiemorgen!

Ja oudjaarsavond ook,dan heeft ie ochtenddienst dus 's avonds vrij.

Nou,Poes,dat is vet balen zeg,ben je ervoor verzekerd? Wat een mazzel van de pluimen zeg,je krijgt wat je toekomt he

Hoe voelen jullie je vandaag Juultje?

J en ik hebben tot best laat een spel zitten spelen,J ligt nog na te garen in bed.Hij is toch vrij vandaag dus het kán

Ik zal m zo wel even een lekker ontbijt brengen...

Het is wel lekker hoor,zo'n kerst zonder verplichting...volgende week wel even bij mn vader langs maar voor de gezelligheid,verder is ie onder de pannen.
Hier een lekkere rustige 2e kerstdag. Do. en vr. bij mijn moeder geweest, nu lekker thuis. Morgen gaan MV en MB naar mijn schoonmoeder. Zonder mij want ik heb een lekker dagje met mijn vriendinnen. In Amersfoort deze keer.

Net met MB naar een oude Pippi Langkous film zitten kijken. De echte uit 1970. MB vond hem heel erg leuk.

Luni, gaat Terschelling nog door.

Juultje, hoe voelen jullie je vandaag?

Terschelling wordt het zeker niet Mokkie

We wachten nog even af hoe het verder met J gaat,anders bel ik de familie op Texel af

Leuk zo'n vriendinnendag weer! Gaan jullie nog iets doen?

oh ja, Texel

We gaan dobbelen met cadootjes. Komt dat niet bekend voor? En verder vooral lekker kletsen en eten.
Hoe kom je erop haha,dobbelen om kadootjes,nooit van gehoord!

J is nog niet helemaal 100% dus we hebben de snelste gourmet ever gehad geloof ik Gelukkig is het er wel in gebleven

Ik had een lekkere wijn gekocht voor erbij maar die wilde hij logischerwijs ook niet.Geeft niets...heb ik meer
En al tipsy van de dubbele wijn Luni?

En de grap is dat het een van de anderen was die op het idee kwam om dat dobbelspel te doen.

Ik viel net in een film over de dood van prinses Diana en hoe de koningin daar op reageerde. Ik zou nooit bedenken daar naar te kijken maar ik heb hem helemaal af gezien en hij was best mooi.
J ook ziek, Luni? Hopelijk is hij weer beter vandaag.

Mokkie, gezellig gehad vandaag? Leuk cadeautje gewonnen met het dobbelspel?

Hier gaat het op en af, gisteren voelde ik me prima, erg gezellig gehad, lekker gegeten, ook weer een wijntje gedronken, maar vandaag voelde ik me weer enorm beroerd. Vanmiddag 3 uur op bed gelegen en nu gaat het wel weer. Ook weer honger enzo, hopelijk is het nu echt klaar.
Hey!

J is nog steeds ziek maar ik ben alleen naar Texel gegaan,hij redt zich wel en dan kan ik zijn auto meenemen.Het oorspronkelijke plan was om dinsdag te gaan maar dat heb ik verzet zodat hij mee kon..

Hij heeft zich wel ziekgemeld voor het werk

Desondanks was het erg gezellig bij de familie,ze zijn altijd blij met me

Ha,nee Mokkie,ik was niet tipsy,heb niet de hele fles leeggedronken!

Ik begin nu de eerste symptomen te vertonen,gatver.
Hee jammer dat J. ziek was..

Goede rit gehad? Leuk om even te zwaaien!

Klote Juultje!! Gelukkig gisteren geen last.

Beterschap!

Hee Mokkie, long time no read! Alles wel?

Hebben jullie laatst die docu nog gezien van Michiel van Erp?

Beatrix Majesteit. Echt fantastisch!

Herhaling zondag 3 januari 2010 om 14.15 uur op Nederland 1.
Het was super gezellig in A'foort. En leuke cadootjes ook (oa een sjaal)

Balen Juultje, dat je nog aan het kwakkelen bent.

En Luni, balen ook dat J ziek is. Fijn dat je wel zelf nog naar T bent gegaan.

Compu, ik heb het niet gezien, misschien ga ik nog wel kijken via uitzending gemist.

Morgen lekker nog een weekje weg.
J voelt zich vandaag weer wat beter gelukkig,met mij valt het ook alles mee!

Heen naar Texel was een snelle rit,lekker rustig op de weg en ik was zó bij de boot.Terug was er precies een ongeluk gebeurd(A9) dus toen duurde het 2,5 uur voor ik thuis was,ik had me toch een trek! J had lekker de restjes vlees met rijst en groente gebakken dus kon gelijk aan tafel

Veel plezier Mokkie!!! Fijn dat het gezellig was in A'foort.

Waar ga jij ook alweer naar de Hamam? In gouda was toen niet gelukt of ben je later nog eens daar geweest?

Ik heb een stukje van de docu gezien Compu maar zat eigenlijk te zappen onder iets anders

Wel "Alles is liefde" gezien Wel een film die je helemaal moet kijken,ik vond het einde een bekroning op het uitzitten van...beetje moeilijk uitleggen.De inhoud boeide niet zo heel heel erg maar het eind maakte het goed,ofzo....

Vandaag ga ik even sporten,verder relaxen.Woensdag naar een vriendin en donderdag in Silverdome in Zoetermeer schaatsen met mn zusje en de kinderen,leuk leuk!

Fijne dag nog
Mogge!
'Middag!

Ik ben een beetje hangerig,nergens zin in en J loopt me in de weg.Hij is beter maar nog niet beter genoeg om te gaan werken.Ik vind het een beetje vervelend als ik moet zorgen in mn vakantie,grrrrrrrrr.Ziek zijn komt nooit uit he!

Het is natuurlijk mn eigen gevoel....ik heb m net een beetje laten helpen met opruimen. Morgen en overmorgen ben ik de halve dag weg,scheelt weer
Haha, wat kunnen ze soms in de weg lopen he? Zo kan ik er heel slecht tegen als JM ineens besluit thuis te werken op één van mijn vrije dagen. Ik heb gisteren besloten dan geen rekening meer met hem te houden, dus de wasmachine en droger gaan gewoon aan en ik ga JD niet koste wat kost beneden houden terwijl ze papa een kusje wil gaan geven. Als hij er last van heeft gaat hij maar op ons kantoor werken.

Fijn dat J wel weer zo goed als beter is!

Ik zal wel blij zijn als het niet meer zo druk is in de winkels op een doordeweekse dag, ik moet steeds erg lang zoeken naar een parkeerplekje. Had ik m'n auto net heel mooi geparkeerd, goed ver naar links, zodat ik JZ makkelijk in en uit de auto kon halen, kom ik terug heeft iemand zin auto scheef naast de mijne gezet, kon er alsnog bijna niet bij. Grrr, kan daar echt niet tegen! Dan ben ik ook niet meer voorzichtig met de deur hoor, die moet toch echt ver open om JZ in de auto te tillen. Jammer dan. O ja, en ik had ergens een broodje gegeten, wil ik betalen, kun je er niet pinnen! Dat is toch wel erg ouderwets of ligt dat nou aan mij? Ik had niet genoeg cash bij me, dus ik moest iets achterlaten en gaan pinnen. Verder lekker gewinkeld hoor, alleen niets gekocht (behalve 2 bussen babymelk).
Ja,hoe durven ze!!

Ik kan m niets kwalijk nemen hoor maar ik weet ook nog wel een keer dat ie door zn rug was gegaan toen ik strontverkouden thuis was van mn werk,kon ik alsnog zelf om boodschappen etc

We zijn zelf altijd in de verzorging maar nooit een hond die eens een dagje vrij neemt om in de verzorging te gaan.Ik opperde nog dat ie misschien woensdag weer kon gaan werken maar ja dahaaag,want donderdag en vrijdag was ie toch al vrij dus waarom zou ie nog voor 1 dag....

Nou ja,nu kan ik zn auto meenemen

J is wel een beetje makkelijk denkend hoor,ik heb weleens ziek thuis gelegen,kwam ie thuis,trekt de koelkast open en zegt: "Heb je geen boodschappen gedaan?"

Wat een rare winkels hebben ze bij jullie Juultje!!! Ik heb altijd wel wat kleingeld bij me ja,voor dit soort gevallen...

Bij onze keurslager kun je ook niet pinnen geloof ik...

Heb je JD achtergelaten?
Klopt, ik loop vaak gewoon door terwijl ik ziek ben. Afgelopen donderdag was ik ziek, maar JM was net wat zieker en we moesten nog wat boodschappen hebben. Ga ik dan toch doen met mijn zieke hoofd (buik).

Wat een grapjas, die J, werd je niet erg boos?

Ik ben het ook al erg lang niet tegengekomen hoor, dat ik niet kon pinnen, ik geloof dat mijn mond openviel van verbazing en ik zal vast de eerste niet zijn die zo reageert. Snap het ook niet, het is best een drukke lunchroom/eetcafé. 't Is dat ik JD niet bij me had (logeert bij opa en oma tot morgen).... Ben bij de hema er tegenover gaan pinnen, stond een enorme rij. Ik heb ook meestal wel wat kleingeld bij me, ik had zelfs gisteren nog gepind, maar JM heeft vanmorgen uit mijn portemonnee 'gepind'.
Ik irriteer me ook aan alles en iedereen! Maar dat heeft een andere oorzaak denk ik..

Luni, die film vond ik errug slecht hoor! Heb 'm geloof ik niet afgekeken.

Juultje, gaat ie goed met JZ? Gewoon even een vraag.

CG is nu naar het wintercircus. Ben benieuwd hoe ze het vindt en of ze blijft zitten!

Ben erg onrustig, oudjaar (knallen)-ma dokter zeg maar-daarna verjaardag CG-school CG en dan een verhuizinkje ooit...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven