Een 2de kans voor mij en mijn ex.

26-12-2009 23:45 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve dames,

Ik ben inmiddels al bijna 5maanden los van mijn ex, en denk nog elke dag te veel aan haar. Ik weet dat je soms moet los kunnen laten, maar ik wil het nu niet en tot nu toe lukt/gebeurt het ook niet.

We hebben een prachtige relatie van 2jaar gehad, en ik denk precies de reden te weten waar het mis liep.

Na de breakup heb ik een beetje wanhopig gereageerd, en hebben we er veel over gepraat. Maargoed, waar het dus op neer komt.

Ik wil graag weer deze vrouw terug in mijn armen hebben!

En ik hou het liever geheim van de wereld, omdat ze het waarschijnlijk maar raar zullen vinden, dat ik zo veel er om geef.

Als jullie enige tips hebben, of ervaringen hebben over hoe ik nog een kans zou kunnen krijgen, laat het me dan alstublieft weten.

Ik van mensen al tips gehoord als, stuur haar bloemen, maar ik weet zelf ook dat zulke kleine dingentjes niet zouden werken.

En type oviergens ook niet de tekst, : 'laat het los' , want daar vraag ik niet om, en dat heb ik al te veel gehoord.

Ik wil het niet los laten, ik ben geen engerd die deze vrouw stalkt, of de rest van haar leven achterna zal zitten. Ik wil enkel nog een shot/poging/kans kunnen krijgen.
Laat het los.

Sorry, maar geen sorry. Tegendraads. Als ze je wil weet ze je zelf wel te vinden, daar zou je geen kunstjes voor moeten uitvoeren.
En wat wil zij?
Ok, dus je wilt geheim houden dat je haar nog wilt omdat "ze" het raar zullen vinden.

En wat doe je dan áls het je lukt haar terug te krijgen? Zorgen dat "ze" niet zien dat jullie weer samen zijn?

Het is een beetje moeilijk om te kunnen helpen als je er niet bij zegt waarop het stuk is gelopen, maar als dat ("ze") typerend is voor je denkwijze, zou ik zeggen dat je eerst wat volwassener tegen dingen aan moet leren kijken.
Ik denk dat je nog steeds te wanhopig bezig bent... kan dat?
Komen een aantal vragen in mijn hoofd op als ik je stukje lees:

Waarom liep het mis?

Wat is de aard van het contact dat je nog hebt?

Weet je waarom ze op jou viel?

Als je die vragen kan beantwoorden dan kunnen we misschien wat gerichter advies geven.
Hij is er stil van
Wat heb je zelf inmiddels ondernomen om het weer goed te krijgen?
Wie had de relatie verbroken? Jij, nodig haar uit voor een etentje of zo.

Zij; laat het los
Justin89

NIET LOSLATEN!!!!

Vasthouden aan iets wat niet is, dat is het devies.

Je denkt te weten waarom het misliep..

Die kan ik je ook wel vertellen, de reden dat een relatie misloopt is omdat 1 van de 2 (of alletwee) niet meer verder wil(len)

Als in dit geval zij niet meer wil dan kan je nog zo hard proberen haar terug te krijgen het haar duidelijk te maken maar dat zal je denk ik niet gaan lukken

Maar als jij zo volhardend bent in het vooral NIET loslaten....zeker niet doen

Je loopt alleen wel het risico dat ze een ontzettende hekel aan je gaat krijgen omdat je elke keer hetzelfde verhaal op komt hangen, dat ze je uiteindelijk niet meer wil zien omdat je het gezeur beu is, en dat je eigenwaarde goed naar beneden haalt

Maar hey....das een keuze

Weet je wat het is...

als iets meant to be is dan komt het wel goed

Dan zal zij dat ook gaan inzien en komt ze ook zonder aandachttrekkerij wel terug...

Maar doe vooral wat je niet laten kunt....komt het vast ook helemaal goed

*vind zichzelf echt heel knap dat ze niet één keer heeft gezegd, laat het los*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Vrouwen vallen niet op wanhopige mannen. Vrouwen vallen op leuke mannen met een leuk leven.

Dus ga iets dóen met je leven!! Geef jezelf een schop onder je kont en kom van die bank af, achter die computer vandaan!! Ga sporten, ga studeren, ga werken, ga uit met vrienden. En dan, als je leven weer helemaal een feestje is, kom je haar vast wel weer eens tegen. Kans dat ze je dan met heel andere ogen bekijkt, en wellicht geeft ze je een tweede kans. Maar ga alsjeblieft niet huilend aan de deur kloppen nu...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven