anti-rimpel plan
dinsdag 22 december 2009 om 11:09
woensdag 23 december 2009 om 09:49
woensdag 23 december 2009 om 16:14
donderdag 24 december 2009 om 14:02
De lift creme van Collistar is mij bar tegengevallen! Dus ga weer terug naar het merk waar ik goede ervaringen mee heb, Roc. Het betreft de oogcreme. Daarnaast gebruik ik Weleda cremes omdat daar in elk geval minder chemische troep inzit. Maar omdat Weleda nog geen goede oogcreme heeft in mijn ervaring dan gebruik ik daarvoor andere merken.
Leuk jullie reacties te lezen.
Leuk jullie reacties te lezen.
donderdag 24 december 2009 om 14:09
quote:sarah2ndlife schreef op 23 december 2009 @ 06:52:
reseveratol (druivenpitolie)
neem liever emu olie
rozenwater
ncn proskincare producten
Sarah... een paar vragen:
Wat is het nut van reseveratol en waar zit het in? Rozenwater... op je huid sprenkelen of drinken?
Wat zijn ncn proskincare produkten?
reseveratol (druivenpitolie)
neem liever emu olie
rozenwater
ncn proskincare producten
Wat is het nut van reseveratol en waar zit het in? Rozenwater... op je huid sprenkelen of drinken?
Wat zijn ncn proskincare produkten?
vrijdag 25 december 2009 om 06:18
quote:Bergje65 schreef op 24 december 2009 @ 14:09:
[...]
Wat is het nut van reseveratol en waar zit het in?
het is een super anti aging bestanddeel, wordt in nederland meestal verkocht onder de noemer OPC
/b]
Rozenwater... op je huid sprenkelen of drinken?
nee gebruiken als tonic, en dan niet de synthetische.
Wat zijn ncn proskincare produkten?http://www.ncnproskincare.com/
(leef je uit, ik gebruik vooral de cp accelerator en de led light van deze firma)
voor de rest smeer ik geregeld wat anders erover, heb nu Babor.
Maar altijd factor 50,
[...]
Wat is het nut van reseveratol en waar zit het in?
het is een super anti aging bestanddeel, wordt in nederland meestal verkocht onder de noemer OPC
/b]
Rozenwater... op je huid sprenkelen of drinken?
nee gebruiken als tonic, en dan niet de synthetische.
Wat zijn ncn proskincare produkten?http://www.ncnproskincare.com/
(leef je uit, ik gebruik vooral de cp accelerator en de led light van deze firma)
voor de rest smeer ik geregeld wat anders erover, heb nu Babor.
Maar altijd factor 50,
zaterdag 26 december 2009 om 06:39
zaterdag 26 december 2009 om 06:41
quote:Brown_Eyes schreef op 25 december 2009 @ 14:28:
[...]
Dat moet dus wel, slimmerd.
kruidenhee is toch ook goed om te drinken.
als je de hele dag softdrinks en koffie drinkt is niet goed, maar kruidenthee toch wel.
Dat hoef je niet na te laten ipv water.
vooral groene en witte thee is nog een goei anti oxidant ook.
[...]
Dat moet dus wel, slimmerd.
kruidenhee is toch ook goed om te drinken.
als je de hele dag softdrinks en koffie drinkt is niet goed, maar kruidenthee toch wel.
Dat hoef je niet na te laten ipv water.
vooral groene en witte thee is nog een goei anti oxidant ook.
zondag 27 december 2009 om 00:06
maandag 28 december 2009 om 19:48
Regelmatig een schoonheidsmeditatie doen. Ontspannen gaan liggen en al je gezichtsspieren ontspannen en je voorstellen dat je huid helemaal glad en ontspannen is.
Positief in het leven staan is zowiezo goed natuurlijk, die paar lachrimpeltjes zijn niet zo heel erg.
Nog een aanvulling over het vocht aanvullen, naast water en kruidenthee drinken tellen groenten en fruit ook mee in je vochtopname want die bestaan voor een groot deel uit vocht. Meestal is het ook zo dat als je veel groente en fruit eet dat je ook niet zo gauw dorst hebt omdat je al aan je vochtgehalte werkt.
En suiker veroudert het meest. Het gaat om de schommelingen in je bloedsuikergehalte, als je dat een beetje stabiel kan houden is dat beter voor je huid. Je kan zelfs nog beter kiezen voor (goed) vet omdat dat geen invloed heeft op je bloedsuikergehalte dan voor zoetigheden.
Maar ik las een leuke spreuk, in de strijd tegen veroudering krijgen vrouwen er juist rimpels bij omdat ze zo krampachtig zoeken naar antiverouderingsmethoden
Tja, wil je er fris en fruitig uitzien dan zal je fris en fruitig moeten eten. Dus elke dag groenten en fruit!!! En goede vetten, dus lekker zalm of haring of noten (ongezouten natuurlijk!).
En ik ben zo blij met mijn Roc Complete Lift, da's echt goed spul.
Positief in het leven staan is zowiezo goed natuurlijk, die paar lachrimpeltjes zijn niet zo heel erg.
Nog een aanvulling over het vocht aanvullen, naast water en kruidenthee drinken tellen groenten en fruit ook mee in je vochtopname want die bestaan voor een groot deel uit vocht. Meestal is het ook zo dat als je veel groente en fruit eet dat je ook niet zo gauw dorst hebt omdat je al aan je vochtgehalte werkt.
En suiker veroudert het meest. Het gaat om de schommelingen in je bloedsuikergehalte, als je dat een beetje stabiel kan houden is dat beter voor je huid. Je kan zelfs nog beter kiezen voor (goed) vet omdat dat geen invloed heeft op je bloedsuikergehalte dan voor zoetigheden.
Maar ik las een leuke spreuk, in de strijd tegen veroudering krijgen vrouwen er juist rimpels bij omdat ze zo krampachtig zoeken naar antiverouderingsmethoden
Tja, wil je er fris en fruitig uitzien dan zal je fris en fruitig moeten eten. Dus elke dag groenten en fruit!!! En goede vetten, dus lekker zalm of haring of noten (ongezouten natuurlijk!).
En ik ben zo blij met mijn Roc Complete Lift, da's echt goed spul.
woensdag 30 december 2009 om 19:22
zondag 3 januari 2010 om 22:19
quote:Roelfien schreef op 03 januari 2010 @ 22:14:
[...]
Wat moet dus wel?
1,5 liter water drinken per dag bedoelt ze. (en dan denk ik dat ze ook bedoelt naast de rest) maar dat klopt niet. als je een liter thee drinkt 1 glas jus en 2 glazen water ben je er ook.
Ik weet niet hoe oud to is trouwens maar voor mijn 40 ofzo komt er geen antirimpelcreme de deur in. (ben nu 28)
[...]
Wat moet dus wel?
1,5 liter water drinken per dag bedoelt ze. (en dan denk ik dat ze ook bedoelt naast de rest) maar dat klopt niet. als je een liter thee drinkt 1 glas jus en 2 glazen water ben je er ook.
Ik weet niet hoe oud to is trouwens maar voor mijn 40 ofzo komt er geen antirimpelcreme de deur in. (ben nu 28)
dinsdag 5 januari 2010 om 14:00
dinsdag 5 januari 2010 om 16:07
Ik dacht altijd dat het beter voor de lijn was om vooral halfvolle en magere producten te eten (geen light)en volle producten met mate.Maar ik denk dat het niet uitmaakt.Belangrijk zijn goede vetten(zie bovengenoemde producten),plantaardige vetten=onverzadigd dus.Dierlijke vetten en verzadige vetten wel
met mate (een schaaltje chips kan af en toe wel).Ik eet niet te vet (ook niet te weinig want krijg binnen wat ik nodig heb) en als ik wel te vet zou eten dan zou ik een hoop pukkels krijgen (ervaring al gehad).Verder sluit ik me aan bij die dingen die al gezegd zijn.
met mate (een schaaltje chips kan af en toe wel).Ik eet niet te vet (ook niet te weinig want krijg binnen wat ik nodig heb) en als ik wel te vet zou eten dan zou ik een hoop pukkels krijgen (ervaring al gehad).Verder sluit ik me aan bij die dingen die al gezegd zijn.