Mode & Beauty alle pijlers

anti-rimpel plan

22-12-2009 11:09 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat doe jij om een mooie huid te houden? Ik ben benieuwd naar jullie antirimpel-acties.

Zelf let ik vooral op gezond eten, sporten, balans in actie en ontspanning. Daarnaast een goede creme gebruiken natuurlijk.

Plus goede multivitamine en coënzym Q10 met vitamine E.
wat ik ook doe naast vooral geen anti rimpel creme smeren is niet te veel kloten met mijn huid. weinig make-up gebruiken. wel smeren met een vocht inbrengend dag-cremetje en een oogcreme en regelmatig mijn gezicht masseren voor een goede doorbloeding.
quote:girlxxx schreef op 22 december 2009 @ 18:03:

[...]

En nog leker ook plom ! vooral zalm is goed lekker vet !

Eensch lekker Girl.In combinatie met een lekker parfummetje voor het humeur .

Maar serieus.Heb weinig rimpels en eet al heel mijn leven veel vis .Rook,zon dus wel .Ben trouwens 50
De lift creme van Collistar is mij bar tegengevallen! Dus ga weer terug naar het merk waar ik goede ervaringen mee heb, Roc. Het betreft de oogcreme. Daarnaast gebruik ik Weleda cremes omdat daar in elk geval minder chemische troep inzit. Maar omdat Weleda nog geen goede oogcreme heeft in mijn ervaring dan gebruik ik daarvoor andere merken.

Leuk jullie reacties te lezen.
Die aldicreme heb ik trouwens geprobeerd toen mijn portemonnee in crisis zat maar mijn huid kreeg er braakneigingen van dus half potje gebruikt rest weggegooid. met Weleda knapte mijn huid meteen weer op.
quote:sarah2ndlife schreef op 23 december 2009 @ 06:52:

reseveratol (druivenpitolie)

neem liever emu olie

rozenwater

ncn proskincare producten

Sarah... een paar vragen:

Wat is het nut van reseveratol en waar zit het in? Rozenwater... op je huid sprenkelen of drinken?

Wat zijn ncn proskincare produkten?
quote:Bergje65 schreef op 24 december 2009 @ 14:09:

[...]

Sarah... een paar vragen:

Wat is het nut van reseveratol en waar zit het in?

het is een super anti aging bestanddeel, wordt in nederland meestal verkocht onder de noemer OPC

/b]

Rozenwater... op je huid sprenkelen of drinken?

nee gebruiken als tonic, en dan niet de synthetische.

Wat zijn ncn proskincare produkten?http://www.ncnproskincare.com/

(leef je uit, ik gebruik vooral de cp accelerator en de led light van deze firma)

voor de rest smeer ik geregeld wat anders erover, heb nu Babor.

Maar altijd factor 50,
Sarah, nog een vraagje

Welke OPC gebruik jij?

Ik lees dat er best nogal veel verschil in zit, zeker in de prijs.

Zo is er ook OPC forte.

Bedankt en iedereen fijne kerstdagen
quote:Roelfien schreef op 22 december 2009 @ 21:51:

[...]

Tuurlijk moet je genoeg drinken, da's nogal wiedes. 1,5 liter per dag, maar dat hoeft echt geen water te zijn.Dat moet dus wel, slimmerd.
quote:Dobbe schreef op 25 december 2009 @ 14:09:

Sarah, nog een vraagje

Welke OPC gebruik jij?

Ik lees dat er best nogal veel verschil in zit, zeker in de prijs.

Zo is er ook OPC forte.

Bedankt en iedereen fijne kerstdageneen goeie in Nederland is Orthica, alles van Orthica is altijd goed.
quote:Brown_Eyes schreef op 25 december 2009 @ 14:28:

[...]

Dat moet dus wel, slimmerd.

kruidenhee is toch ook goed om te drinken.

als je de hele dag softdrinks en koffie drinkt is niet goed, maar kruidenthee toch wel.

Dat hoef je niet na te laten ipv water.

vooral groene en witte thee is nog een goei anti oxidant ook.
quote:Belgenmoppie schreef op 22 december 2009 @ 12:27:

Mama en papa bedanken voor de goede genen .

Is nu eenmaal zo ...

hier ben ik het mee eens

creme helpt wel om je droogte-lijntjes minder zichtbaar te maken maar eenmaal rimpel is rimpel
Regelmatig een schoonheidsmeditatie doen. Ontspannen gaan liggen en al je gezichtsspieren ontspannen en je voorstellen dat je huid helemaal glad en ontspannen is.

Positief in het leven staan is zowiezo goed natuurlijk, die paar lachrimpeltjes zijn niet zo heel erg.

Nog een aanvulling over het vocht aanvullen, naast water en kruidenthee drinken tellen groenten en fruit ook mee in je vochtopname want die bestaan voor een groot deel uit vocht. Meestal is het ook zo dat als je veel groente en fruit eet dat je ook niet zo gauw dorst hebt omdat je al aan je vochtgehalte werkt.

En suiker veroudert het meest. Het gaat om de schommelingen in je bloedsuikergehalte, als je dat een beetje stabiel kan houden is dat beter voor je huid. Je kan zelfs nog beter kiezen voor (goed) vet omdat dat geen invloed heeft op je bloedsuikergehalte dan voor zoetigheden.

Maar ik las een leuke spreuk, in de strijd tegen veroudering krijgen vrouwen er juist rimpels bij omdat ze zo krampachtig zoeken naar antiverouderingsmethoden

Tja, wil je er fris en fruitig uitzien dan zal je fris en fruitig moeten eten. Dus elke dag groenten en fruit!!! En goede vetten, dus lekker zalm of haring of noten (ongezouten natuurlijk!).

En ik ben zo blij met mijn Roc Complete Lift, da's echt goed spul.
goede creme (wissel om het halfjaar af gebruik nu de nieuwste van ROC vind dat sowieso een fijn merk) elke ochtend en avond mijn gezicht met lotion en tonic reinigen en veel fruit eten.
quote:nance7 schreef op 30 december 2009 @ 19:20:

goede creme (wissel om het halfjaar af gebruik nu de nieuwste van ROC vind dat sowieso een fijn merk) elke ochtend en avond mijn gezicht met lotion en tonic reinigen en veel fruit eten.vergeet nog iets: eens per week gezicht scrubben.
quote:Brown_Eyes schreef op 25 december 2009 @ 14:28:

[...]

Dat moet dus wel, slimmerd. Wat moet dus wel?
quote:Roelfien schreef op 03 januari 2010 @ 22:14:

[...]

Wat moet dus wel?

1,5 liter water drinken per dag bedoelt ze. (en dan denk ik dat ze ook bedoelt naast de rest) maar dat klopt niet. als je een liter thee drinkt 1 glas jus en 2 glazen water ben je er ook.

Ik weet niet hoe oud to is trouwens maar voor mijn 40 ofzo komt er geen antirimpelcreme de deur in. (ben nu 28)
Zorgen dat je huid niet uitdroogt, is het belangrijkste om rimpelvorming te voorkomen.
We live in a free world
Niet te schraal eten. Veel vrouwen vermijden angstvallig ieder beetje vet en/of sporten daarbij (heel) veel, waardoor ze zo'n afgetraind, rimpelig koppie krijgen.

Wél de goede vetten uiteraard:

veel vette vis, volle yoghurt, noten, avocado.
Nav artikel in de Linda vooral niet aan de rimpelvullers beginnen,als je die foto's ziet ,neem je je rimpel wel voor lief.
Ik dacht altijd dat het beter voor de lijn was om vooral halfvolle en magere producten te eten (geen light)en volle producten met mate.Maar ik denk dat het niet uitmaakt.Belangrijk zijn goede vetten(zie bovengenoemde producten),plantaardige vetten=onverzadigd dus.Dierlijke vetten en verzadige vetten wel

met mate (een schaaltje chips kan af en toe wel).Ik eet niet te vet (ook niet te weinig want krijg binnen wat ik nodig heb) en als ik wel te vet zou eten dan zou ik een hoop pukkels krijgen (ervaring al gehad).Verder sluit ik me aan bij die dingen die al gezegd zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven