vriend verliefd op een ander

11-09-2009 02:51 80 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dames, bedankt voor jullie meningen. Ik dacht er zelf ook al zo over, maar het is toch fijn om dat bevestigd te zien.

Haal de openingspost toch maar liever weg.
Ik heb nu wel alles gelezen. Ik zou verder gaan met mijn leven en iemand zoeken die je gelukkig maakt.
hai die dolce,

ik volg je topic al vanaf het begin.

en was verbaasd dat het weer hoog stond dus gelijk weer gelezen.

ik snap dat je in tweestrijd zit want je zit er nog steeds helemaal in. je woont nog bij hem etc.

als jij een plekje voor jezelf krijgt straks kan je ook makkelijker afstand nemen van julie/hem.

en vooral met deze dagen wil je die gezelligheid weer hebben die jullie toch ooit gedeeld hebben.

maar je moet voor jezelf kijken of er al te veel kapot is.

ik vind je ex wel laf want nu het voor de tweede keer weer niets word met zijn collega dan komt hij weer naar jou toe.

als ik hem was zou ik me doodschamen dat hij jou zoveel verdriet doet en dan gewoon nog een keer en heel mischien zelfs een derde keer.

doce wees sterk en denk aan al dat verdriet die hij jou heeft aangedaan en jou alleen liet in jullie huisje terwijl hij steeds bij haar zat lol te hebben etc.

en ik ben het helemaal eens met capibara . je hoeft niet gelijk een beslissing te maken laat hem maar jou eens inzien dat hij er eens voor jou kan zijn zonder gelijk een stempel op te plakken van een relatie maar mischien eerst vrienden.

heel veel sterkte hoop dat je er iets aan hebt verder een dikke digi knuffel.

en dolce je bent eigenlijk zoveel meer waard maar alleen jij kan die beslissing maken.

succes
Dames, heel erg bedankt voor het lezen van mijn verhaal, en voor de wijze en steunende woorden!

Ik denk inderdaad dat het samenwonen het nu heel moeilijk maakt. Helaas ben ik wegens omstandigheden genoodzaakt om daar nu toch te blijven wonen, zolang het nog niet verkocht is.

Maar ik weet zelf ook eigenlijk wel dat het gewoon een verloren zaak is, en dat ik voor mezelf moet kiezen, wil ik niet al m'n zelfrespect kwijtraken!

Hoe moeilijk het ook is.

Dit zal denk ik altijd blijven opspelen, en ik zal me altijd een tweede keus voelen. En daar zal ik in ieder geval niet gelukkig van worden.
Eén ding begrijp ik niet helemaal.

Hij heeft moeite met jou verleden. Ik neem aan dat hij hier al die jaren van op de hoogte is geweest en het dus niets nieuws voor hem is.

Wordt hij verliefd op een ander, dan heeft hij opeens moeite met jou verleden. Wordt het niets met die ander en wil hij bij jou terug kan hij dan ook gelijk over dat verleden van jou heenstappen.

Ik vind hem niet echt geloofwaardig en ben bang dat hij je in de toekomst nog vaker zal kwetsen.

Ik begrijp dat je nu heen en weer wordt geslingerd tussen gevoel en verstand. Dat is allemaal heel verwarrend. Het ene moment denk je ik wil niets meet met je te maken hebben en het volgende moment kan je je niet voorstellen om zonder hem te zijn.

Wat zou jij een vriendin advieseren.....dat is dan ook gelijk hetgeen dat het beste is voor jezelf....

Heel veel sterkte
Juist, Janneke. Ik vind dat dus ook ongeloofwaardig. Het verleden zal altijd bij mij horen, en daar zal hij dan in de toekomst ook problemen mee houden.

Ik weet niet of hij dat als smoes heeft gebruikt, of dat hij er echt mee zit. Maar dat zal hoe dan ook niets aan de situatie veranderen.

Tja, en als ik eerlijk ben zou ik een vriendin adviseren om te kappen met die vent, en haar eigen weg gaan.

Het vervelende aan dit soort situaties is gewoon dat je nog altijd van iemand houdt. Ik denk dat dat ook moet slijten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven