Erg snel erg weg van een ander.

27-12-2009 20:26 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sinds 2 jaar een vriend waar ik heel gek op ben en niet meer kwijt zou willen. We zijn open en eerlijk en op gelijk niveau, dat heb ik nog nooit mee gemaakt en dat is erg fijn. Maar er is iets wat ik hem niet kan vertellen. Ik ben namelijk heel snel verliefd. In die twee jaar ben ik nu al twee keer heftig verliefd geweest op een ander en ik ken er niets tegen doen. Ik zoek het niet op maar het gebeurd gewoon. Dit alles terwijl ik heel erg blij ben met mijn huidige vriend. Het enige wat ik mis is die "spark" in bed die ik voelde bij mijn vorige liefde. Dit het ik al wel vaker besproken maar dat zit er bij mijn huidige vriend niet in. Hij is een ander type.

Wat moet ik doen? Ik voel me vreselijk.
Kun je niet gewoon genieten van die tijdelijke bevliegingen? Het gaat toch weer vanzelf over?
Mag ik vragen hoe oud je bent (is trouwens een goedbedoelde vraag)?
Ik heb ook heerlijk last van tijdelijke bevliegingen, daarom is mijn quote zoals die is .
Alvast mijn excuus voor het volgende wat is er mis met je? Je hebt een leuke lieve vent en dan word je verliefd op een ander? Misschien dat je je dan moet afvragen of je wel op je plek zit in je relatie en die spark zou k bespreekbaar maken dat je dat mist en dat je er wat aan wilt doen. En het lijkt mij dat zoiets gebeurd als je er open voor staat
je mist een spark zeg je.

zou dat niet de reden kunnen zijn?

had je het in vorige relaties ook wel dat je snel verliefd werd?
je mist een spark zeg je.

zou dat niet de reden kunnen zijn?

had je het in vorige relaties ook wel dat je snel verliefd werd?
Beide beentjes op de grond wil nog wel eens helpen..
Ben het eens met domnaiefmutsje
quote:domnaiefmutsje schreef op 27 december 2009 @ 20:36:

Beide beentjes op de grond wil nog wel eens helpen..Of extra hoog in de lucht om de "spark" terug het bed in te krijgen .
quote:paloma schreef op 27 december 2009 @ 20:38:

[...]

Of extra hoog in de lucht om de "spark" terug het bed in te krijgen .
Hahahha paloma
haha die reacties ook, maar goed ik vind dat je jezelf moet afvragen of je je niet opensteld voor anderen want als ik het zo bekijk ben je gwoon niet gelukkig met je je huidige situatie hoe zij jij je voelen als je vriend dit schreef?
Sommige mensen zijn licht ontvlambaar. Zolang je niet meteen ontoerekeningsvatbaar wordt is daar toch niet zo heel veel mis mee?

Spark ? Is dat net zoiets als een klik ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Heb je die 'spark' nooit gehad met jouw vriend? Als je snel verliefd bent...was/ben je dat ook op jouw vriend?
nee een chemie die ze missen in bed of ja een klik zou eigenlijk ook kunnen ze hebben geen klik in bed
Leer leven zonder spark of zet anders je vent aan de kant.
Misschien een wake-up-call voor je vriend? Stel hem eens voor iets meer vuur in bed te toveren...dat je dat mist. Want daar heeft het mee te maken -denk ik- dat je zo gauw verliefd wordt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven