Gewoon, lekker relativeren (IV)

21-11-2009 15:51 3018 berichten
Alle reacties Link kopieren
DEEL IV!

De zoveelste mislukte date, weer eens ruzie met je dekbed, al wekenlang geen seks hebben, twijfels, te lang moeten wachten op smsjes, telefoontjes, mailtjes en alle andere mogelijke vormen van bevestiging, je onzeker voelen en bepaalde gevoeletjes...

Kortom, een topic voor iedereen die 'n andere visie op De Liefde zo nu en dan best kan gebruiken...:)

"Bij relativeren hou je je oordeel in stand, maar zet je het in een context waardoor het minder erg lijkt.

Een andere benadering brengt meer rust".[/quote]
Ha die Lieve Sam, altijd fijn om jou hier weer even te lezen!

Wat denk je? Gaan we in 2010 voordat ik Den Bosch verlaat een keertje samen thee drinken?

Liefjes hier even een boekentipje van Sneez:

Haar naam was Sarah van Tatiana de Rosnay. Ik heb m vrijdag van mijn paps (lees kerstman) gekregen en t boek laat me niet los!
Ik heb hem gelezen Sneez, en heb hem met Kerst aan mijn moeder gegeven...

Mooi boek, het maakte me aan het huilen
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Hoi allemaal!

Jahaaaaaaaa.....we zijn er weer vanaf voor een jaar!

Ach, niet dat m'n ouders er niet alles aan doen om het gezellig te maken hoor, en ik doe ook altijd braaf mee om ze een plezier te doen....maar ik zeg: Joepieeee!

@ Frizzy, wat is die MX toch ook een badeend he! Weet ie nou in 2010 wat ie wil of niet??

@ Kym, hoe bevalt het je in ons koude Nederland? Wel leuk om te lezen dat SJ je gewoon blijft bellen al ben je ver weg. Goed teken. Heb je al 'n restaurant voor 'm gevonden?

@ Sneeze, geniet lekker van je boek. Lezen vermindert stress, echt waar. Heb vandaag ook hele dag met liters thee en een goed boek op de bank gezeten. Helemaal alleen. Heerlijk!
Huts!
Haai ladies!

Wat doet dat vrij zijn mij toch goed zeg.

Begin langzaam weer mezelf te worden.

Trouwens, ik bedenk me nu dat die vriend van de Marokkaanse Kakker me niet heeft terug gesmst...

Zo te lezen heeft iedereen best een paar goeie dagen achter de rug.

Maarrrrrr Sam, zo makkelijk kom jij er niet vanaf, vertel eens even hoe het met Mo is?

Heb em ook gelezen Sneeze, erg mooi boek.

Ik mag de komende week maar één boek lezen en dat is het theorie boek voor mijn rijbewijs!

Ben je deze week ook nog lekker vrij Bel?

Oh ja MX is een badeend inderdaad.

Dat zal ik em nog ff zeggen zodra ik em spreek.

Hij vertelde gister zomaar uit zichzelf dat ie heul tevreden is met 'ons' en dat er wat hem betreft niets hoeft te veranderen in 2010.

Dus hij zal wel geen goeie voornemens hebben?
Hahahahaha Frizz, hij heeft ook echt geen bord voor z'n kop he! Ergens moet ik er steeds om lachen. 't Is een skon figuur (op z'n Brabants).

Alleen jij kunt besluiten wat je wilt de komende tijd!

Ben deze week nog lekker vrij en weet je wat? Als m'n detacheerder tegen die tijd nog geen nieuwe opdracht voor me heeft plak ik er nog 'n week tegenaan! Ozo! Ik verdrink nog in mijn vrije uren en ik mag er toch niet zoveel meenemen, dus kan ik ze net zo goed opnemen. Heerlijk. Lui zijn en mijn stapel boeken wegwerken!

En succes met je theorie! Niet alleen de vragen oefenen, maar ook echt goed lezen. Tip van de dag! Heb ik voor de motor ook gedaan en in 1x gehaald.

Als je alleen de vragen oefent ga je voor de bijl bij de instinkers en die zitten ertussen hoor!
Huts!
Zo dames, ik ben weer een beetje onder de mensen. Het was een drukke week.

Frizz, ik was met kerst zelf vrij. Komende week werk ik 4 dagen. De week erna gewoon weer 5

Mijn kerst was heel gezellig, ook al ben ik eigenlijk anti-religieus kerst. Ik had allemaal lieve mensen om me heen en dat helpt! We hebben lekker gegeten (daar draait het toch om bij kerst?) en gezellig kunnen kletsen.

En nu heb ik een enorme stapel was, die ik pas vanaf morgen wegwerk. Vriend en ik hebben binnenpretjes en heel veel lol omdat er een wanhopig wijf achter hem aanzit, die maar blijft smsen. We zijn lekker aan het ontspannen hier. Morgen weer fris aan het werk.

En eerlijk gezegd moet ik jullie posts ook even nalezen.

Kym is in Nederland dus. Sum had een heerlijke kerst. Frizz heeft MX jaloers gekregen, Pom bezoek van der moeder, Bella spreekt weer iemand moed in, Sneeze zit met de neus in de boeken. Verder nog belangrijke dingen?
Oeiiiiiiiiiiiiiiiiii ik heb een smsje terug van de vriend van de Marokkaanse Kakker!

"....eerst irrelevante info)... Ik zou nog graag een keer naar de tempel willen gaan dat geldt nog steeds. Ik had niet verwacht dat je me ermee zou confronteren maar ben nu wel blij dat je wil dat m'n vriend mee komt eten volgende keer. En het is duidelijk dat MX jou niet graag met anderen ziet, hahaha!"

Oh Bel, ik heb allang besloten wat ik wil met MX, alleen de uitvoer blijkt vooralsnog vrij lastig.

Maar dat komt wel goed.

Je hebt gelijk Bel, geniet gewoon lekker van de rust en de vrijheid de komende tijd.

Is goed voor een mens!

Ja ik heb het boek al bijna uit, daar was ik 2 maanden geleden heel enthousiast in begonnen en daarna heb ik er nooit meer in gekeken.

Plan is om het uit te lezen en daarna de examens in het boek te maken én examens op CD-Rom te oefenen.

Heb nog een week, moet kunnen toch?
Oooooooooooooooooooooooh intussen heeft vriend de vriend van de Kakker gesmst dat de Kakker het 'hartstikke leuk vindt'!

Is de methode die ik nu gebruik (via vriend laten weten dat ik interesse heb) nou erg kinderachtig of gewoon stoer?

Madhe!

Wat mij betreft draait alles om de gezelligheid, de rest kan me gestolen worden.

En gezelligheid in combinatie met lieve mensen, wat wil je nu nog meer?!

Hee dat wanhopige wijf meisje, hoe komt zij erbij hem ineens te stalken?

Raar zeg, om dat zomaar ineens bij iemand te doen.

Ze heeft toch nog niet met een zwangerschapstest in de deuropening gestaan he?
Hahahah dan zou ik me rot lachen en roepen; Heee Sheer, hoe gaat het! Maar zo zit het gelukkig niet hoor.

Vriend had vroegah zakelijk/professioneel contact met haar. Inmiddels al lang geen contact meer. Maar sinds een paar maanden, dmv smsjes, probeert ze eigenlijk een date te regelen. Hij reageert hier niet eens op, want daar heeft hij helemaal geen zin in. En zij, stuurt smsjes waarom hij haar negeert en of hij alsjeblieft wil reageren en blabla.

Eigenlijk erg grappig allemaal want ik kan hem pesten dat hij sjans heeft met een vrouw van tegen de 50. Hij pest mij weer door grapjes die aan haar gerelateerd zijn dus we hebben wel veel lol hierom. Maar ondertussen blijft ze dus bezig, en worden we nu wel een beetje moe van haar. Maar met negeren moeten we eigenlijk wel een heel eind komen.
Ze heeft vast hier tips opgedaan!

Maar eehh... tegen de 50?

Get a life!

Over een leven krijgen gesproken, ik was heel cooltjes en relaxt over de Kakker, maar ineens vind ik het toch wel errug leuk zeg!

Frizz heeft een flirt!
Dat is toch ook super! In ieder geval is het goed voor je ego, dus dat is mooi meegenomen. Ik zie mijn vriend ook helemaal stralen van alle aandacht . Flirten is leuk.

En misschien is die hele kerel wel leuk. Heb je die eerste flirterige dingen al in je broekzak. You go girl.

Maar wat je zegt. Tegen de 50, en het is eigenlijk hilarisch, maar vermoeiend. En het is voor mij ook leuk, te weten dat wij zo gek op elkaar zijn dat dit geen drama wordt ofzo. En dat mijn onderbuikgevoel werkt. Die zegt nu niets hahaha, dus als die ooit gaat praten kan ik er gewoon naar luisteren blabla, maar dat wist ik al.

En ik moet eerlijk zeggen dat ik zit te speuren naar topics.. zou ze ook hier.... whahaha. Ik zou van mijn stoel rollen.

Voor nu zit ik gewoon lekker te neuriën. Mijn vriend krijgt al helemaal de slappe lach. Allemaal liedjes met haar naam erin hahahaha. "He schat, ik heb zo'n lekker nummer in mijn hoofd.. moet je luisteren.. dat was toen en toen een grote hit.." *zing zing*
Ik ben eigenlijk verbaasd over mezelf dat ik het gewoon zo voortvarend heb aangepakt.

En dat het zo'n 'gewone' leuke jongen is.

Of eehhmm... lijkt, in ieder geval.

Hahahahaha nu ga ik me natuurlijk afvragen hoe ze heet!

*bedenkt allerlei liedjes met vrouwennamen*
Kan ik je mailen hoor, dan snap je meteen het hele verhaal Het is echt te grappig.

Lijken, dat komt al aardig in de buurt toch
Mail dan!?

Ja toch?

Is echt al heel wat voor mijn doen.

Zo'n jongen die eruit ziet alsof je em zó mee kan nemen naar je ouders.

En hij heeft nog gestudeerd en een goede baan ook.

Dit is helemaal nieuw voor mij.

Spannuhnd!
goedenmorgen meisjes..

allemaal wel een fijne kerst gehad las ik ,

ik heb er ook van genoten hoor,kerstavond naar de mis geweest en dat was best mooi,wordt eigenlijk dan alleen maar veel gezongen ,en ik had zoiets nog nooit meegemaakt dus was wel onder de indruk .

en verder tja veel gegeten natuurlijk,lekker films gekeken en nu heb ik lekker vakantie en ben ik eindelijk een dagje alleen even lekker niemand om me heen wat is dat fijn zeg.

Frizz ik heb over je gedroomd vannacht , heel grappig ke zat bij mij op de bank deden we een wijntje en het gespreks onderwerp was MX.. ja raar he waarom ik dat nou ineens droom??

Sum hoe zat het nou met die fransoos wanneer komt ie naar nederland?

Sneeze ben jij nu ook vrij ???

Kym geniet je een beetje van NL??
Jammer jammer jammer dat de wekker ging zeg...

Ik wilde langer slapen!

Maar ik heb straks rijles.

Oh Stroll wat leuk voor je, voor het eerst naar de mis.

Maar arme jij, dat ik je 's nachts zit lastig te vallen!
Grappig hoor dat je zoiets droomt over Frizzy. Misschien houdt dit topic je te veel bezig?

Ha die Sneez! Gaat het al wat met je? Je hebt een pittig jaar achter de rug. Straks naar het buitenland, nieuwe ervaringen op doen en heerlijke herinneringen aan het verzamelen voor straks maar voor nu ben je van het hier en nu aan het plukken.

Frizzy, wat valt er te vertellen? Best veel. Best niets eigenlijk. Vannacht lag ik in mijn bed te voelen hoeveel angst ik in mij heb. Angst om te merken dat een leukerd (want dat vind ik hem nog steeds zo) naar mij toe komt. Te merken dat hij mij speciaal vindt. Te voelen hoe bang ik ben. En hij. Hij is zo onrustig. Dat is het enige wat in mij op komt als ik hem zie en spreek. Vandaar dat dit oke zo is.

Ik ben ook een heel blij poppetje dat wij geen sex hebben. Klinkt dat nou niet maf! Omdat ik er zo van geniet hoe hij mij met respect behandelt. Omdat ik mij er niet in verlies. Omdat ik sex altijd verwar met liefde. Omdat dit gewoon oke is.

Kym, leuk dat je even in Nederland bent! Is het een hele overgang? Al is het niet zo erg koud en is sneeuw al weer bijna weg. Met Oud en Nieuw gaat het trouwens weer vriezen als ik de weersverwachting mag geloven.

Met Oud en Nieuw wilde ik graag alleen zijn - met een flesje wijn en lekkere hapjes - . Alleen te zijn met mijn dromen, verlangens en wensen. Het afgelopen jaar terug blikken en proosten op het nieuwe jaar dat een voortzetting mag worden. Belde een vriendin mij op dat ze zich zo alleen voelt met het idee dat alle anderen aan het feesten zijn en zij alleen thuis is en of ze niet bij mij mag komen. Liet een andere vriendin mij weten dat ze ook bij mij wilde komen en vroeg Mo aan mij of ik geen plannen had met Oud en Nieuw want hij wilde eigenlijk ook wel met een vriend bij mij komen. En vraagt dezelfde vriendin of een gezamenlijke vriend ook bij mag zijn want ook hij had geen plannen.

En what ever...ik gooi die avond mijn deur open. Versier het hier en daar. Het wordt onverwacht toch een feest bij mij thuis.

I am Spaaartaaacus.
Wat leuk zeg Sam, een onverwacht feest bij jou thuis!

Altijd leuk hoe zulke dingen kunnen ontstaan.

Ik heb ook nog steeds verschillende opties:

1. Met een vriend (die ws iets voor mij voelt) naar een feest waar hij 2 kaartjes voor heeft;

2. Naar het cafe van een vriend van mij waar nog meer bekenden zullen zijn;

3. Naar de tempel waar een meditatie-avond wordt gehouden;

4. Alleen thuis blijven;

5. Thuis blijven en MX komt langs (maar dat mocht van mij alleen op voorwaarde dat we seksend het nieuwe jaar in gaan).

Heb nog geen idee wat het gaat worden.

Ben niet zo'n ontzettende fan van Oud & Nieuw.

Joh, eigenlijk is dat best een heel verhaal over Mo.

En als het goed is zoals het is, dan is het ook goed.

Tenzij je merkt dat je toch iets aan je angst zou willen doen?

Denk je dat die angst je in de weg zal staan tegen de tijd dat je een relatie met iemand wil?

Ik kan eigenlijk niet wachten op het vervolg van mijn flirt.
Ik denk dat wat ik heb met Mo iets is waar ik behoefte aan heb. Genoeg afstand om er niet te bang van worden. En net genoeg intimiteit om te kunnen handelen. Geen sex of al te lieve woorden / daden tussen ons dat het kan gaan triggeren tussen ons. Dat blijft niet eeuwig zo. Voor nu is het goed zo.

Ja, Frizzy. Ik ben ook wel benieuwd naar je flirt-vervolg! Nieuw ronde, nieuw kans en nieuw begin.

Rij ze!

Ik ga de frisse lucht in.
I am Spaaartaaacus.
Of mijn angst in de weg staat om een relatie aan te gaan. Ik weet het niet. Ik weet in ieder geval dat ik het heel graag wil proberen. Ik ben aan het oefenen!
I am Spaaartaaacus.
Ik begrijp het helemaal.

Oefen maar lekker!

Alleen ik geloof dat ik geduld moet hebben voor deze flirt, want ik heb geen idee wanneer en hoe ik weer iets ga horen.

We hebben geen telefoonnummers van elkaar en ik kom hem maar sporadisch tegen.

Maar goed... waarschijnlijk wel goed om te leren ontspannen in dit soort situaties.

Ik heb zin om te rijden!
quote:frizzy schreef op 28 december 2009 @ 11:21:

Wat leuk zeg Sam, een onverwacht feest bij jou thuis!

Altijd leuk hoe zulke dingen kunnen ontstaan.

Ik heb ook nog steeds verschillende opties:

1. Met een vriend (die ws iets voor mij voelt) naar een feest waar hij 2 kaartjes voor heeft;

2. Naar het cafe van een vriend van mij waar nog meer bekenden zullen zijn;

3. Naar de tempel waar een meditatie-avond wordt gehouden;

4. Alleen thuis blijven;

5. Thuis blijven en MX komt langs (maar dat mocht van mij alleen op voorwaarde dat we seksend het nieuwe jaar in gaan).

Heb nog geen idee wat het gaat worden.

Ben niet zo'n ontzettende fan van Oud & Nieuw.

Joh, eigenlijk is dat best een heel verhaal over Mo.

En als het goed is zoals het is, dan is het ook goed.

Tenzij je merkt dat je toch iets aan je angst zou willen doen?

Denk je dat die angst je in de weg zal staan tegen de tijd dat je een relatie met iemand wil?

Ik kan eigenlijk niet wachten op het vervolg van mijn flirt.

Care to explain my dear?

Want hier snap ik natuurlijk weer geen ene Yota/Jota (doorhalen wat niet van toepassing is)

Iemand vroeg me wanneer Fransoos thuiskwam

Weet ik veel, heb het contact afgekapt met de mededeling dat ik weinig eisen heb aan een date, maar de eis die ik dan heb is dat hij langer moet zijn dan ik

Lekker kortzichtig hé?

Maar na mijn tongworstelescapades van Kerstavond met een 1.75ert weet ik zeker dat ik dat gewoon niet wil!
Ik heb het heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg koud. En het vriest niet eens.

Sam, leuk je weer te lezen, gaat het goed?

Frizz, huh, wat is dat nu weer met MX? Oud & Nieuw vieren met hem?!

Sum, geen Fransoos meer in 't spel dus. Ik ken nog wel een hele lange!
Is as we speak aan de mail met een strandtent eigenaar
Kym, heb je last van cultuurschokken of voelt het echt wel gewoon als thuiskomen?

Mis je SJ heul erg, en hoe is het om iedereen weer te zien?

Moest je huilen (zou ik namelijk wel heel erg moeten denk ik)

*gaat nu eerst douchen en dan EINDELIJK de casa eens opruimen van feestje na de Kerst*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven