3000+ topic deel 14!

25-12-2009 22:10 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
En we gaan weer verder. Deel 14 inmiddels al weer.

Iedereen is welkom, hoe meer hoe beter en we hebben maar 2 regels:

- we respecteren elkaar

- persoonlijke postings worden niet gequoot, zodat de poster het weer kan verwijderen wanneer dat gewenst is

En om onduidelijkheden te voorkomen: De OP-ers voor de komende 10 topics zijn ook al bekend:

15: BAM

16: Stratego

17: Lunaan

18: Pilous

19: Banba

20: Iry

21: Minny

22: Angel 5

23: Boogje

24: Willem

25: G(ast) O(pener)

quote:minny schreef op 28 december 2009 @ 03:09:

[...]

Oef...dat is fiks... Op zijn allerminst laat ie je alleen schulden na. Op zijn allerergst heeft ie een nieuwe vriendin die makkelijk je veel jongere zusje had kunnen zijn. Of...broertje...

Misschien moet ik 'm morgen toch even bellen dan.

"Pa, wat had dat doosje mandarijntjes te betekenen? En die banketstaaf? Ben ik onterfd en ga jij vreemd met een of andere sloerie die mijn kleine zusje of broertje had kunnen zijn?" ...blablabla... "Nee, ik BEN niet onredelijk! "
Uitgerookt. Doeiiiii gezellige mensen hier.
En let dan trouwens vooral op dat blablabla-argument dat ik er voor mijn vader tussen heb gegooid. Ter illustratie dat ik ècht niet onredelijk ben.
Doeiiiiiiiiiiii Mocy!

Volgens mij zijn we Boogje ook kwijt intussen...
Dag Mocy.
En Minny ook...???
Wel toevallig...
Hmm....ja, bizar.
quote:qwertu schreef op 28 december 2009 @ 03:12:

[...]

Misschien moet ik 'm morgen toch even bellen dan.

"Pa, wat had dat doosje mandarijntjes te betekenen? En die banketstaaf? Ben ik onterfd en ga jij vreemd met een of andere sloerie die mijn kleine zusje of broertje had kunnen zijn?" ...blablabla... "Nee, ik BEN niet onredelijk! "

En daarna schrijf je een hartverscheurende brief naar All you need is love, om het huwelijk van jouw ouders te redden. Zodra die vernemen dat er een doosje mandarijntjes en een banketstaaf mee gemoeid zijn, gaat dat busje met scheurende banden richting vaders, om verhaal te halen

Vader ontkent uiteraard anders, dus uiteindelijk wordt ons aller Peter R. de Vries ingeschakeld: "Waarom geef jij jouw dochter zomaar mandarijntjes? Nou? Wat steekt daar achter? Ik ga dit eens helemaal uitzoeken, want de waarheid kan nog wel eens grimmiger zijn dan wij vermoeden!"
En daar is Minny weer. Enige andere optie was die van de buurman, maar da's niet gelukt dan zeker?

Hahahah, ik ga meteen een briefje opstellen, Min!

"Beste All you need..."

Tsssssk....ik was helegaar niet met Mocy ende Boogje aan het kanoodlen!
Zou Peter R ook die sloerie op kunnen sporen?
Kanoodlen? Is dat hoe dat heet, als je het nasaal doet?
Ik weet zeker dat jouw ouders je eeuwig dankbaar zullen zijn, omdat je hun huwelijk gered hebt. Het kost ze alleen wel een aantal jaar om de juiste woorden van dank te vinden, zo emotioneel zijn ze er onder. Dus kijk niet raar op als je eventjes niks meer van ze hoort.
quote:qwertu schreef op 28 december 2009 @ 03:20:

Zou Peter R ook die sloerie op kunnen sporen? Oh vast wel, en dat blijkt dan Yolanthe te wezen of zo

Kanoodling, das zoiets als flikflooien
Laatste sigaret, en dan ook naar bed.
Das nog een stommer woord dan fluit. wie kent dat woord nou.
Goed dat je me vast waarschuwt, Minny. Mijn ouders zijn inderdaad niet zo goed in bedanken, dat had ik eerder al ontdekt toen ik dingen voor hun eigen bestwil deed. Puberteit enzo.
Ik had er ook nog nooit van gehoord... kanoodlen. En fluit voor je flamoes, dat had ik ook nog nooit voorbij zien komen.

't Is een gedeelde plek dus, Iry. Sorry.
quote:iry schreef op 28 december 2009 @ 03:25:

Das nog een stommer woord dan fluit. wie kent dat woord nou.Vrijwel iedereen die uit een Engelstalig land komt

@Q: ik had al zo'n vermoeden idd. Trek het je niet aan, zijn de emoties.
Ik wilde eerst ook flamoes typen maar dacht, hmm..dan gaan ze mij vast uitlachen.
O ja, jij komt toch uit Engeland?

(of zit ik te bazelen?)
Je uitlachen om je flamoes? Ik zou niet dúrven. Niet voordat ik 'm gezien heb.
Ik kom heel duidelijk niet uit Engeland, dat blijkt maar weer.
quote:qwertu schreef op 28 december 2009 @ 03:28:

Je uitlachen om je flamoes? Ik zou niet dúrven. Niet voordat ik 'm gezien heb. Nou ja Q! zit je nu te hengelen .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven