3000+ topic deel 14!
vrijdag 25 december 2009 om 22:10
En we gaan weer verder. Deel 14 inmiddels al weer.
Iedereen is welkom, hoe meer hoe beter en we hebben maar 2 regels:
- we respecteren elkaar
- persoonlijke postings worden niet gequoot, zodat de poster het weer kan verwijderen wanneer dat gewenst is
En om onduidelijkheden te voorkomen: De OP-ers voor de komende 10 topics zijn ook al bekend:
15: BAM
16: Stratego
17: Lunaan
18: Pilous
19: Banba
20: Iry
21: Minny
22: Angel 5
23: Boogje
24: Willem
25: G(ast) O(pener)
Iedereen is welkom, hoe meer hoe beter en we hebben maar 2 regels:
- we respecteren elkaar
- persoonlijke postings worden niet gequoot, zodat de poster het weer kan verwijderen wanneer dat gewenst is
En om onduidelijkheden te voorkomen: De OP-ers voor de komende 10 topics zijn ook al bekend:
15: BAM
16: Stratego
17: Lunaan
18: Pilous
19: Banba
20: Iry
21: Minny
22: Angel 5
23: Boogje
24: Willem
25: G(ast) O(pener)
maandag 28 december 2009 om 14:57
ik herinner me nu ineens dat ik een keer bijna flauw gevallen ben bij de dierenarts... heel raar.. ben al heel vaak in ziekenhuizen en dierenartsen geweeest.. nooit iets aan de hand.. maar daar hing toen zo'n raar geurtje... werd helemaal duizelig en moest echt ergens gaan zitten want ging bijna onderuit.. dat heb ik zelfs bij bloed doneren niet..
maandag 28 december 2009 om 15:02
maandag 28 december 2009 om 15:04
Hoi allen,
Meld me weer even! (stiekem op t werk)
Begin me vreemde eend te voelen hiero, lees allemaal namen die voor mij compleet onbekend zijn.
En ik was nog wel harde kern ooit
Met mij gaat het goed, voel me blijer met mezelf dan verwacht!
Het enige probleem is de woonruimte.
Hoe was mijn motto ook weer?
Alles sal reg kom!
Voor alle bekenden en onbekenden, groetjes en liefs van Peet!
Meld me weer even! (stiekem op t werk)
Begin me vreemde eend te voelen hiero, lees allemaal namen die voor mij compleet onbekend zijn.
En ik was nog wel harde kern ooit
Met mij gaat het goed, voel me blijer met mezelf dan verwacht!
Het enige probleem is de woonruimte.
Hoe was mijn motto ook weer?
Alles sal reg kom!
Voor alle bekenden en onbekenden, groetjes en liefs van Peet!
maandag 28 december 2009 om 15:06
maandag 28 december 2009 om 15:10
maandag 28 december 2009 om 15:11
quote:stratego schreef op 28 december 2009 @ 15:06:
Maar Boogje, vraag, hoe kom jij als man op dit forum verzeild?
Nou, da's een grappig verhaal.. ik was eigenlijk op zoek naar de website van de FIFA..
nou nee, ik heb een vriendin gehad die hier schreef en die vond het leuk om mij dingen te laten lezen en mening te vragen enzo.. dus ben gaan meelezen en op een gegeven moment ook gaan meeschrijven... en forummen is nogal verslavend en voelt op een gegeven moment een beetje als stamkroeg.. dus dat is inmiddels zo'n 4,5 jaar geleden..
Maar Boogje, vraag, hoe kom jij als man op dit forum verzeild?
Nou, da's een grappig verhaal.. ik was eigenlijk op zoek naar de website van de FIFA..
nou nee, ik heb een vriendin gehad die hier schreef en die vond het leuk om mij dingen te laten lezen en mening te vragen enzo.. dus ben gaan meelezen en op een gegeven moment ook gaan meeschrijven... en forummen is nogal verslavend en voelt op een gegeven moment een beetje als stamkroeg.. dus dat is inmiddels zo'n 4,5 jaar geleden..