3000+ topic deel 14!
vrijdag 25 december 2009 om 22:10
En we gaan weer verder. Deel 14 inmiddels al weer.
Iedereen is welkom, hoe meer hoe beter en we hebben maar 2 regels:
- we respecteren elkaar
- persoonlijke postings worden niet gequoot, zodat de poster het weer kan verwijderen wanneer dat gewenst is
En om onduidelijkheden te voorkomen: De OP-ers voor de komende 10 topics zijn ook al bekend:
15: BAM
16: Stratego
17: Lunaan
18: Pilous
19: Banba
20: Iry
21: Minny
22: Angel 5
23: Boogje
24: Willem
25: G(ast) O(pener)
Iedereen is welkom, hoe meer hoe beter en we hebben maar 2 regels:
- we respecteren elkaar
- persoonlijke postings worden niet gequoot, zodat de poster het weer kan verwijderen wanneer dat gewenst is
En om onduidelijkheden te voorkomen: De OP-ers voor de komende 10 topics zijn ook al bekend:
15: BAM
16: Stratego
17: Lunaan
18: Pilous
19: Banba
20: Iry
21: Minny
22: Angel 5
23: Boogje
24: Willem
25: G(ast) O(pener)
maandag 28 december 2009 om 15:16
Wat leuk, Boogje. Wat lang al. Ik dacht al dat het ongeveer zo zat. Willem durf ik het niet te vragen want dan krijg ik denk ik een heel vreemd antwoord
Het idd. super verslavend, en zoals je zegt, je gaat de forummers een beetje leren kennen en dan krijg je dat stamkroeg idee
Het idd. super verslavend, en zoals je zegt, je gaat de forummers een beetje leren kennen en dan krijg je dat stamkroeg idee
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
maandag 28 december 2009 om 15:20
maandag 28 december 2009 om 15:23
quote:appeltjesgroen25 schreef op 28 december 2009 @ 14:28:
Ik zie er tegenop.
Zal helemaal moeten uitleggen waarom ik het niet meer wil..
En ik wil het niet, maar weet dat het beter is ze wel te slikken.
Rotpillen. Bah!
Maak jij even een logisch verhaal? Je weet wat ik heb en wil.
Mail het maar naar me.
Kan ik het voorlezen.
Lieverd, het is jouw lijf, en jouw koppie.
Ik weet niet wat verstandig is (ben wel net zo eigenwijs als jij)
alleen....wat is het alternatief? en gaat dat wel lukken?
Als jij je er niet goed onder voelt is het reden genoeg te stoppen en te kijken met je psych naar iets waar je wel achter staat.
Waarschijnlijk ben je al weg, ik weet dat je het moeilijk vindt bij je eigen besluit te blijven of keuzes te maken.
Dat is ook lastig lieverd , want wat is hierin ook wijsheid?
In ieder geval voel je je nu hier niet oke bij, dus moet er iets anders.
Jij bepaalt!!!!!!!!!!!!!
Ik zie er tegenop.
Zal helemaal moeten uitleggen waarom ik het niet meer wil..
En ik wil het niet, maar weet dat het beter is ze wel te slikken.
Rotpillen. Bah!
Maak jij even een logisch verhaal? Je weet wat ik heb en wil.
Mail het maar naar me.
Kan ik het voorlezen.
Lieverd, het is jouw lijf, en jouw koppie.
Ik weet niet wat verstandig is (ben wel net zo eigenwijs als jij)
alleen....wat is het alternatief? en gaat dat wel lukken?
Als jij je er niet goed onder voelt is het reden genoeg te stoppen en te kijken met je psych naar iets waar je wel achter staat.
Waarschijnlijk ben je al weg, ik weet dat je het moeilijk vindt bij je eigen besluit te blijven of keuzes te maken.
Dat is ook lastig lieverd , want wat is hierin ook wijsheid?
In ieder geval voel je je nu hier niet oke bij, dus moet er iets anders.
Jij bepaalt!!!!!!!!!!!!!
maandag 28 december 2009 om 15:25
quote:piba schreef op 28 december 2009 @ 14:59:
Succes Appel!
@qwertu: goh, dat het zulke vormen aan kan nemen, heftig!
Dus op bezoek vragen jullie altijd maar een glaasje water uit angst koffie uit een verkeerde mok te krijgen?!
Ik ga zelfs zo ver dat ik lieg over een of ander medisch dieet waardoor ik zo goed als geen koffie meer mag. (Grapje hoor. Dat ik erover lieg dus. Dieet is wel waar, dus het probleem heeft zichzelf al opgelost. Ik drink alleen nog maar 's ochtends koffie. )
Ik had mijn kind even uit bed gehaald en ik geloof dat ik nu gezellig moet doen enzo. Dus dag maar weer.
Succes Appel!
@qwertu: goh, dat het zulke vormen aan kan nemen, heftig!
Dus op bezoek vragen jullie altijd maar een glaasje water uit angst koffie uit een verkeerde mok te krijgen?!
Ik ga zelfs zo ver dat ik lieg over een of ander medisch dieet waardoor ik zo goed als geen koffie meer mag. (Grapje hoor. Dat ik erover lieg dus. Dieet is wel waar, dus het probleem heeft zichzelf al opgelost. Ik drink alleen nog maar 's ochtends koffie. )
Ik had mijn kind even uit bed gehaald en ik geloof dat ik nu gezellig moet doen enzo. Dus dag maar weer.
maandag 28 december 2009 om 15:32
quote:stratego schreef op 28 december 2009 @ 15:17:
Als ik heel eerlijk ben vond ik in het begin de meeste forummers wel kattig nu niet meer zo, trouwens.
Mag ik dat hiet wel neer zetten?Oh, dat vond ik na de rozewatjesjankerdaanpak op een ander forum, juist heerlijk verfrissend. Gewoon zeggen waar het op staat, klaar uit. Genuanceerd zou van mij gerust uit het woordenboek mogen
Als ik heel eerlijk ben vond ik in het begin de meeste forummers wel kattig nu niet meer zo, trouwens.
Mag ik dat hiet wel neer zetten?Oh, dat vond ik na de rozewatjesjankerdaanpak op een ander forum, juist heerlijk verfrissend. Gewoon zeggen waar het op staat, klaar uit. Genuanceerd zou van mij gerust uit het woordenboek mogen
maandag 28 december 2009 om 15:33
quote:qwertu schreef op 28 december 2009 @ 15:30:
Sjesis, Min, niet gisteravond even typen dat je het zo koud had!
Dan hadden we je nog tips kunnen geven over hoe je het weer warm kunt krijgen! Misschien dat we zelfs nog een vrijwilliger hadden kunnen regelen. Heb ik wel gezegd hoor, dat de cv kapot was
Sjesis, Min, niet gisteravond even typen dat je het zo koud had!
Dan hadden we je nog tips kunnen geven over hoe je het weer warm kunt krijgen! Misschien dat we zelfs nog een vrijwilliger hadden kunnen regelen. Heb ik wel gezegd hoor, dat de cv kapot was