Liefdesverdriet!

01-11-2009 08:39 3026 berichten
Alle reacties Link kopieren
Donderdagavond heeft mijn vriend onze realtie verbroken... Hij is moe, zijn energie is op en kan het dus niet meer opbrengen om voor ons te vechten. De afgelopen weken is het wat rommelig geweest is onze relatie. MIjn vriend was erg in de war, voelde zich vaak rot en kon mij niet de reden geven waarom... Leuke dingen deden we niet meer, we zaten alleen nog maar thuis te huilen en te praten.

Donderdag is dus de bom gebarsten, hij stopt er mee! En nu komt de aap uit de mouw: hij heeft het gevoel dat hij altijd op zijn tenen moet lopen, hij kan mij niet bieden wat ik wil, en sinds hij mij kent voelt hij zich vaak ongelukkig... Waarom heeft hij mij dit niet eerder verteld? Waarom kwam hij iedere avond bij mij slapen terwijl ik aangaf dat het ook goed is om ieder in ons eigen huisje te slapen? Waarom ging hij met mij 2 weken op vakantie? Waarom zei hij dat hij wilde samenwonen, trouwen en kinderen krijgen met mij? Ik ben zo in de war.... snap er helemaal niks van.

Ik heb bij hem juist zo veel afstand gehouden omdat ik net uit een relatie kwam. Maar hij bleef volhouden en zei al na een maand tegen mij: misschien is dit wel voor altijd. Uiteindelijk heb ik me dus helemaal gegeven aan hem...

En nu... Nu ben ik zo ontzettend verdrietig. Ik heb hem gesmeekt bij me te blijven, om het alsjeblieft niet op te geven, om ons nog een kans te geven. Ik heb geschreeuwd, gejankt, hem vast gepakt.. Ik was wanhopig, en zo ken ik mezelf helemaal niet, ben juist een heel rustig persoon. Maar het idee dat ik de liefde van mijn leven kwijt ben maakt me gek! Daar baal ik van! Ik ben juist iemand die de rust kan bewaren, en die een man nooit zou smeken om alsjeblieft bij me te blijven.....

Nu zijn we dan een paar dagen verder en voel ik me wat rustiger... Ik heb hem nog wel een paar keer gebeld en gezegd dat ik zielsveel van hem hou. Maar hij is er van overtuigd dat dit de juiste beslissing is.

En wat moet ik nu? Ik mis hem zo ontzettend, wij hadden het zo leuk. We konden goed praten, lachen, huilen.. We konden samen uren in bed liggen, elkaar vasthouden zonder iets te zeggen. We deden heel veel leuk dingen met vrienden. Ik was volgens hem zijn beste vriendin. En hij is zeker mijn beste vriend.

We hebben echt een heerlijke tijd gehad, ik dacht dat hij de ware was voor mij. Daarom kan ik het waarschijnlijk ook allemaal niet bevatten.

Hoe moet ik hier nu mee om gaan?
Met mij gaat het trouwens echt fantastisch. Vanaf oktober is het uit. Ben door diepe dalen gegaan, maar pas op het moment dat ik alle contact heb verbroken 2 weken geleden schiet ik echt uit mn dal! Ben weer lekker aan het sporten, heb er weer zin in, ben los van hem en het doet me gewoon niet zo veel meer. Boosheid heeft plaats gemaakt voor onverschilligheid.

En ik heb een date volgende week...we zitten al een tijdje te mailen & dat ik zo leuk! Ik check nu mn mail voor hem, niet meer voor ex.

Dus jongens, geloof me: het zit er voor jullie ook aan te komen, dat loslaten. Daar wordt je gewoon op een dag mee wakker, als je alles verwerkt hebt. Vertrouw daarop, want het komt & dan gaan die zon weer zo keihard stralen!
Jady, dat klinkt heel goed!! Leuk dat je een date hebt, en spannend..... Leuk is dat weer he, die spanning en dat lekkere gevoel. En buiten dat het leuk is, is het ook nog eens goed voor je ego! Ik hoop dat je een fantastische date hebt

Zelf zit ik in de -iedere vent die ik vanaf nu leer kennen onderwerp ik eerst aan een psychologische test- modus
anoniem_92772 wijzigde dit bericht op 27-12-2009 11:51
Reden: Grrr spamnend?
% gewijzigd
Bloempje, wat een domper. Heb je nog wat gehoord?

Hoihoi,

Bedankt voor jullie lieve reacties.

Slaap de laatste tijd wel slecht, ik ben op dit moment gewoon boos en teleurgesteld dat hij niet eens even kan mailen ben klaar met je...

Heb niks meer van mijn ex gehoord en eerlijk gezegd verwacht ik wel een reactie op mijn mail omdat ik weet dat hij het erg vind dat we geen goede vrienden blijven..En mijn gevoel zegt dat hij contact gaat zoeken(over een tijdje) Maarja, zoals ik al zei ik geloof dat als je bij elkaar hoort je elkaar wel weer vind.

Ik probeer zo min mogelijk aan hem te denken.. En hem los te laten, me te richten op mijn eigen dingetjes.

Miss silver, dat is idd moeilijk dat je verstand en gevoel wat anders zeggen. Dat probleem heb ik ook. Ik laat mijn ex los. (ook al zegt mijn gevoel dat het goedkomt) Ik zou niet zeggen dat je een rot kerst hebt gehad. Ik zou zoals Jady zegt niks terugsturen of terugsturen ja heb een prima kerst gehad.

Vlinder, goed dat jij zijn mindere kanten inzit. Hoop dat het helpt om (nog) meer los te komen van hem.
Hee Bloem,

dat klinkt echt k*t! Ik kan me voorstellen dat je enorm teleurgesteld bent... maar ik verwacht dat je nog wel een antwoord krijgt hoor. Kan me echt niet voorstellen dat ie niks meer laat horen. Zou het kunnen dat ie er erg over na moet denken? Dat ie gewoon meer tijd nodig heeft? Hij zou natuurlijk wel even kort iets kunnen laten weten als dat zo is, dus misschien ook wel niet. Maar je helemaal zo laten bungelen, dat is echt niet fideel van hem.

Dus: jij moet lekker aan jezelf denken! Laat hem maar even in zijn sop gaarkoken daar aan de andere kant van de wereld, JIJ bent belangrijk! Maak er wat van voor jezelf, hier en nu. Richt je op wat je eigen dingen, hoe moeilijk ook. Het nieuwe jaar komt eraan, daarin wordt alles beter, ook voor jou!
En dan nog even een korte ego-post: ik ga ex morgen zien voor de spullen en nog wat afwikkelingen. Vorige week was ik er superrustig onder, dat ik de stap had gezet om dit te regelen. Maar nu begin ik toch wel erg nerveus te worden... vannacht ook weer erg slecht geslapen en ben eigenlijk bang dat ik morgen - uit zelfbescherming en zelfbehoud - niet aardig ga zitten doen tegen hem. Terwijl ik weet dat dat niks gaat opleveren, dan wordt het alleen maar vervelend.

Iemand nog tips hoe ik me op moet stellen? Wil het liefst gewoon relaxed en ook sterk zijn, en in elk geval niet vijandig, maar zo voel ik me nu niet echt. Vanmorgen ook weer zo'n gevoel van: hoe kan hij nou niet willen wat we samen hadden, het was zo leuk?! En dan mis ik 'ons' weer zo.... bah! Daar moet ik niet in gaan zitten, zo vlak voor morgen.

Hoop dat iedereen kerst goed heeft overleefd trouwens, en alvast veel sterkte voor oudejaarsavond...
He vanhetzelfde, snap goed dat je er toch wat tegen op ziet. Toen mijn ex de eerste spullen kwam halen deed ik heel afstandelijk waar ik later spijt van had. Het was een soort zelfbescherming, ik wilde niet al te aardig doen, want als hij dan weer zo onaardig deed zou dat te hard aankomen.

Je kunt er het beste maar neutraal in gaan, zien wat er komen gaat. Maak een praatje, vraag hoe het gaat, hoe zijn kerst was etc. Zorg dat de spullen klaar staan zodat hij die meteen mee kan nemen. Stel jezelf erop in om het niet onnodig lang te laten duren en kijk dan maar gewoon hoe het uitpakt. Misschien kunnen jullie gezellig wat kletsen, misschien is hij meteen weer weg. Het blijft toch altijd moeilijk om elkaar weer te zien! En beide weten jullie waarschijnlijk niet hoe jullie zullen reageren.....
Bloempje, goed dat je je aan het richten bent op je eigen dingetjes. Meer dan dat kun je ook niet doen!

En mocht hij nog reageren... Dan merk je dat vanzelf. Probeer er inderdaad maar niet teveel aan te denken. Dit is gewoon ook zo klote aan contact! Je verwacht een antwoord, maar wel het juiste antwoord. En geeft hij antwoord dan zal het waarschijnlijk ook weer niet precies zijn wat je had gehoopt....

En aan de andere kant hoop je alleen maar dat hij wat terug stuurt.. Pfff lastig hoor Bloem! Ga maar even lekker leuke dingetjes doen en jezelf verwennen en afleiden!!
En dan nog even over moi: heb de laatste tijd van die zware avonden! Dan neemt dat, o wat waren we toch leuk samen, hoe kan hij nou dit en dat doen blablabla gevoel de overhand.

En aan de andere kant ben ik er goed klaar mee. Hij is zo kinderachtig bezig. Hoorde ook van vrienden dat hij heeft gezegd dat ik denk dat hij de oplossing is van mijn problemen.

Volgens mij zijn de enige problemen die ik op dit moment heb veroorzaakt door hem...

Ik probeer me niet te verlagen maar kon het vanmorgen niet laten, ik had hem nodig voor iets op het werk. Dus liep naar hem toe en zei, ik hoorde dat jij de oplossing bent voor mijn problemen, dus misschien kun je dit dan ook even oplossen. Legde de brief op zijn bureau en liep weg. O wat keek hij verbaasd! Heerlijk

Verder was hij erg overdreven aardig vandaag, en ik juist afstandelijk. En dat voelt goed. Nu moet ik wachten op de ANWB want mijn auto start niet meer
vanhetzelfde: ik weet het echt niet. Ik verwacht idd ook wel dat ik ooit antwoord krijg en idd misschien heeft hij meer tijd nodig. Ik denk, en dat meen ik echt dat als ik klaar met iemand ben het juist goed is om te zeggen dat ik er klaar mee ben. Want als ik nu heeel dom ben, dan mail ik hem over een maandje weer omdat hij mij niet heeft afgewezen. Niet dat ik dat ga doen hoor!!

Sterkte morgen!! Ik zou denk ik proberen neutraal te zijn. Aardig maar niet té aardig, ook vooral niet teveel dingen aan hem vragen. Doe waar jij je goed bij voelt.

Levin, weetje wat nog misschien het allerstomste is? Dat mijn gevoel zegt dat hij contact met mij gaat opnemen en dat hij spijt gaat krijgen, iets in mij zegt dat. Gevoel en verstand!! Damn, dat moet nog echt even samengaan.

Wat kinderachtig van je ex, getsie! Maakt het vast makkelijk om er over heen te komen. Vind je actie wel goed, hahah zeggen dat hij de oplossing is voor jou problemen! Doet je auto het weer?

Ben trouwens helemaal vergeten te vertellen dat ik een nieuwe baan heb:) Voor 16 uur per week en het verdiend lekker. Heb me voorgenomen om van mijn 1e salaris lekker te shoppen! Mag best mijzelf ff verwennen! Moeten jullie ook doen, we hebben het allemaal zo moeilijk gehad (of hebben) en shoppen en jezelf verwennen doet wonderen!
Vantzelfde,

Ik had meestal een grote bel wijn op voordat hij langs kwam, maar weet niet of dat nu zo'n goede tip is...

Ik denk dat je z veel mogelijk jezelf moet proberen te zijn. Misschien word je wel emotioneel, misschien voel je je minder toeschietelijk naar hem toe: so be it. Het is belangrijk dat je vanavond de nacht ingaat, zoals je altijd doet. Met in je achterhoofd de gedachte: als ik het morgen niet zie zitten, dan kan ik alsnog afbellen. dat kan namelijk altijd. je hoeft niets aan niemand. Ik weet wel dat ik ook doodzenuwachtig was, maar de laatste keer had ik zoiets van: ach, we zien wel. En dat hielp wel. weet ook dat hij er net zo zenuwachtig onder is als jij. Het is voor beiden een best wel pittig moment. Probeer een muziekje op te zetten, die je rustig maakt voordat hij komt. Brand een wierookje. Doe iets waar je rustig van wordt. En als je toch zenuwachtig bent als hij bij je is, zeg dat ook gewoon. Daar hoef je je helemaal niet voor te schamen. jij bent ook maar een mens, hoor. En bedenk wel: je komt hier doorheen!! If it doesn't kill you, you learn from it! Succes, ik weet dat jij dit kunt!
Only dead fish go with the flow
Hallo allemaal,

Vanhetzelfde, het is toch helemaal niet gek dat je er nu wat zenuwachtig voor word. Hebben we allemaal wel, en misschien hij ook wel. Zou inderdaad zoals DG zegt het gewoon op zijn beloop laten. Je kan beter dicht bij jezelf blijven dat je voordoen wie je niet bent. Schiet je uit eindelijk niks mee op. Alvast sterkte voor morgen. Je bent al zo ver, dit kun je ook!

Bloempje, vind het zo rot voor je! Niet echt aardig van hem om helemaal niks te laten horen. Maar je bent al weer zo ver dat je voor je zelf kiest en dat is harstikke goed!!!! En wat leuk dat je nieuw werk hebt. Je mag jezelf inderdaad wel is verwennen door lekker te gaan shoppen!

Levin, wat een goede actie van je! Soms moet je gewoon even van die acties doen om te laten zien dat ze dom bezig zijn. En goed dat je er zo klaar mee bent, worden die avonden ook steeds minder erg! Doet je auto het al weer? Kwam een leuke man het nog maken?

Eindelijk voel ik me al weer een paar dagen achter elkaar goed. Was het inderdaad met levin eens dat je een nieuwe lover niet kan gebruiken om over je ex heen te komen. (en nog steeds hoor) Maar op tweede kerstdag heb ik een leuke jongen ontmoet en nu zijn we gezellig aan de sms. Geeft toch wel leuke afleiding. Heb mijn ex een smsje terug gestuurt. Niet gevraagd waarom die zo doet. Heb ik nu helemaal geen behoefte aan. Heb er in gezet dat ie maar moest laten weten als ie wel kon. En nu moet ik zo mijn kamer maar eens opruimen.. wat een bende!
@ Levin, strakke actie van je! je gaat er wel goed, mee om hoor!

@ Bloempje, gefeliciteerd met je nieuwe baan! Jammer, dat je nog niets van hem gehoord hebt... Misschien heeft hij het er ook moeilijk mee. Afleiding zoeken is inderdaad het beste wat je kunt doen.

@ AMvdV, kan me voorstellen dat je je naar voelde. Thankgod zijn de kerstdagen voorbij. Ik hoop dat je snel je eigen draai kan vinden.

@ Grouse, ga je een keer een avondje uit, is zij er ook! Hoe frustrerend!! Kan me goed voorstellen dat je naar huis bent gegaan. dat zou ik ook hebben gedaan. Ergens vind ik dat ook wel iets sterks hebben, hoor. Je laat in ieder geval merken dat je er niet op zit te wachten om op dit moment leuk en aardig te gaan doen tegen elkaar. En dat mag best! Goed van je dat je zo in je huisje bezig bent geweest.

@ Jady, je klinkt heerlijk positief! Helemaal goed!! Ik ben benieuwd hoe the story continues met je nieuwe date!

@ Miss Silver, midden in de nacht een sms-je... hmmmm. Ik zou er inderdaad nog niet zo snel op happen... En als je terug sms't een niet te persoonlijk tekst... Ik zou er ook nog rekening mee houden dat het voor hem een 'moment' kan zijn... voor de zekerheid. Heb je al een sms terug gestuurd? Of laat je het hierbij?

@ Vlinder, gaat het nog steeds zo goed met je? Ik hoop het wel!

Hier gaat het de goede kant op. En ik blijf nog steeds bij mezelf.
Thanks allemaal voor de lieve adviezen. Weet ook wel dat het niet zoveel uitmaakt wat of hoe ik doe, en dat het moment vanzelf ook weer voorbij gaat. En inderdaad weet ik ook dat hij er net zo tegenop ziet als ik, dat had ie al in zijn mail vorige week aangegeven.

Afbellen ga ik niet, ik heb juist gisteren de afspraak bevestigd en alles staat klaar. Wil het ook echt uit de weg hebben, dus beter erdoorheen. En we gaan overigens koffie drinken in een kroegje, wilde het niet hier thuis doen. Die bel wijn laat ik maar even, want we zien elkaar vrij vroeg ! Maar ben inderdaad vandaag al bezig met me te ontspannen, lees dingen waar ik rustig van word en probeer te berusten in 'wat is dat is'.

@levin: wat een eikel zeg, dat je ex zulke stomme dingen blijft doen en zeggen! Vind elke keer weer dat je er zo goed en stoer mee omgaat, ook nu weer met je opmerking: chapeau!

@dream: hoe gaat het bij jou? Kerst leuk gehad met je lief? Voel je je al wat rustiger en meer gewend nu weer terug met hem?
Hier gaat het dus goed! Zie steeds meer in dat mijn ex een aantal eigenschappen niet heeft die ik eigenlijk wel zoek. Vooral omdat ik ook zo ben. Vind het bijvoorbeeld leuk om spontaan wat te gaan doen of een keer iets nieuws te proberen. Daar was hij niet echt voor te porren. En dat zijn toch eigenschappen die een relatie heel anders maken. Ben nog jong dus kan ik beter nu op zoek gaan naar iemand die die eigenschappen wel heeft.

Hoop zo dat ik me nu zo blijf voelen.. zou veel rust geven!

Fijn dat het goed gaat DG!
@ dream, hij heeft wel gereageerd. Alleen niet het feit dat ik zei dat ik nogsteeds van hem hield. En dat doet veel pijn, dat hij niet eens even kan zeggen bloem, ik hou niet meer van je/ of bloem, ik ben klaar met je. Of iets in die richting.

Hoe gaat het met jou en je vriend?

Heb op zijn mail gereageerd dat ik hieruit begreep dat hij niet meer van mij houdt en dat ik geen vrienden wil blijven(terwijl ik weet dat hij dat wel wilt)

Ik slaap slecht sinds ik dat mailtje heb gehad, vind het zo stom van mezelf! Wil gewoon weten waarom hij juist DAT niet mailde..

Maar mis zoals vanhetzelfde zei dat hij meer tijd nodig heeft om daar een antwoord op te geven. En silver zei dat ik het miss tijd moet geven..

@ Vlinder, goed om te horen dat het zo goed met je gaat. En wie weet wordt het wel wat met die jongen ;) Heb sinds dat mailtje op 1e kerstdag nog niks van hem gehoord. Maar verwacht wel dat ik een antwoord zal krijgen want ik weet dat het echt wel wat met hem doet, dat ik geen vrienden wil blijven. Hij wou goede vrienden blijven..
Ha vantzelfde, Vlinder en Bloem,

Het gaat idd goed nu. Ik heb geen angst dat het weer mis gaat, maar dan uitsluitend omdat ik niet geloof in angst. En er vooral van overtuigd ben dat als je iets een kans wilt geven, dat je het alleen kan als je er echt achter staat. En ook: garantie heb je nooit. En dat leer ik ook via dit forum: dat relativeert wel een aantal dingen. Een paar weken geleden was ik nog wel voorzichtig. Nu gaat het een stuk beter. We maken weer plannen en zien elkaar elk weekend. We hebben idd de kerst samen doorgebracht. Het voelde als vanouds, maar ik merk ook dat ik er nu een tikje anders insta. Niet constant met de relatie zelf bezig, minder gespannen. Dat komt denk ik ook door zijn houding: hij is veel positiever dan in de laaste maanden van onze relatie. Hij wil er echt voor gaan en ik ook. Dat geeft momenteel een postieve vibe voor onze relatie. We hebben ook al woorden en meningsverschillen gehad, hoor. Maar het werkt nu anders, we gaan er bewuster mee om. En we praten er regelmatig over. Dit was dus mijn ego-post. Maar ik heb er een beetje moeite mee, aangezien deze topic over ldvd gaat en ik heb dat nu niet (meer)... Maar ben er ook wel van overtuigd dat ik mijn eigen weg in was geslagen als de relatie echt over bleek te zijn. Ik vind het nog steeds fijn om mee te lezen in deze topic, het doet me eraan herinneren dat ik echt wel verdrietig was en dat dus niet meer wil. Vanaf nu wil ik er samen uitkomen en als dat niet gaat, dan houd het gewoon op. Bedankt voor jullie interesse in mij! Ik weet zeker dat het met iedereen hier goed gaat komen! Jullie klinken sterk en weten uiteindelijk wat je wilt! Dat kan niemand tijdens of na de relatie van je afpakken! Dus blijf altijd bij jezelf: ik kan het echt aanraden!
Drie maanden geleden heb ik de mooiste, leukste & liefste jongen leren kennen. We hebben/hadden een verschrikkelijk goede klik. Zelfde ideeen over hoe we onze levens wilden invullen.

Ik heb me al erg snel volledig in deze relatie gestort. We hadden het over trouwen, kinderen krijgen en samen oud worden. Liefde was er al vrij snel, het voelde echt goed.

Ik ben Marokkaanse. Ik ben een Moslima en hij ook. Samenwonen is uit den boze. Omdat we zo zeker waren van oze zaak, heeft hij met zijn vader gepraat over mij en dat hij met me wil trouwen. Zijn vader moest er niets van hebben en wel om de volgende reden: ik ben te oud & heb dus teveel bagage en ervaring wat betreft mannen! Ik ben 27, hij is 26 jaar.

Zijn vader is een Marokkaanse Berber van 't kaliber denkwijze dat stamt uit de pre-historie!

Hij moet niets van mijn hebben.

Mijn (ex) vriend heeft al een stuk of 5 keer de confrontatie gezocht en elke keer werd de spanning tussen hem en zijn vader (en praktisch elk familielid van zijn vaders kant) steeds heftiger!

Nu heeft hij me afgelopen donderdag, na de zoveelste confrontatie met zijn vader, gezegd dat hij de hoop heeft opgegeven dat zijn vader zal bijdraaien en dat er dus geen toekomst voor ons is weggelegd. Hij wil zijn vader niet kwijt, hij wil zijn moeder geen verdriet doen. Ouders zijn in de Islam belangrijk, maar dit is onrecht!!!

Huilend heeft hij me gezegd dat wij niet kunnen trouwen. Dat nog de confrontatie aangaan met zijn vader alleen maar voor nog meer spanning zou zorgen en hij dan verstoten zou worden.

Ik ben kapot! Enerzijds begrijp ik hem wel. Anderzijds kan ik 't niet vatten dat zulk onrecht zegeviert & hij niet voor me wil blijven vechten Ben ik 't niet waard?!

Hij zegt dat ik het moet proberen los te laten en dat gaat hij ook proberen, hoe moeilijk 't voor ons beiden is.

Hoe kan ik hem loslaten? Hoe?!

Hij zegt er voor mij te zijn, zolang ik dat nodig heb. Als ik wil afspreken, wil bellen of praten of wat dan ook, dan is hij bereid daarin mee te gaan, als hij daarmee mijn pijn kan verzachten. Anderzijds vindt hij 't moeilijk omdat hij dan steeds weer wordt geconfronteerd met wat hij mist en hij elke keer dat ie me ziet, steeds meer van me gaat houden!

Ik heb de afgelopen dagen amper/niet geslapen, geen oog dicht gedaan, heb constant lopen janken, voel me erg onrustig van binnen en hem nergens zin in! Ik wil niet meer

Ik haat mezelf dat ik nu nog hoop heb dat zijn vader (ooit) zal bijdraaien, terwijl hij zelf tegen mij heeft gezegd dat zijn vader zo koppig is als de pest en ik dus moet accepteren dat we niet trouwen!

Hoi Leyla,

Wat een nare situatie. Ik weet niet of het gaat helpen, maar is het een idee dat jouw vader nog eens gaat praten met zijn vader? Van man tot man? Of kan een bevriende imam jullie helpen? Het gaat toch om liefde? En niet om je verleden?

Ik kan me voorstellen dat het onvoorstelbaar is dat zijn vader hier tussenin staat, terwijl hij een man van 26 is...

Misschien is het goed om hem op dit moment inderdaad wel los te laten. Als jullie bij elkaar horen, zal er een manier komen om dat te doen. Hij is er blijkbaar (nog) niet aan toe om voor zichzelf op te komen t.o. van zijn vader. En je geeft zelf aan dat die familiebanden heel belangrijk zijn. Veel sterkte, meis!
Lieve Dream,

Dat heb ik ook al voorgesteld. Hij zegt dat ik er gemakkelijk over denk, omdat ik zijn vader simpelweg niet ken. Hij zegt zelf dat zijn vader écht erg is. Als hij zegt dat 1 + 1 drie is, dan is het gewoon zo. Al zouden we er Einstein bij halen. Hij is koppig en trots! Hij heeft gezegd dat zijn vader naar niemand zal luisteren en al helemaal niet naar mijn vader.

Ik voel me zo beroerd, zo slecht!

Nu geeft hij aan dat hij het over een paar maanden weer bij zijn vader gaat proberen. Maar hij heeft daar geen hoop op. Hij zegt dat de kans MINIMAAL is dat zijn vader bijdraait en dat ik er dus ook geen hoop op moet vestigen

We houden zoveel van elkaar. Waarom mag onze liefde niet bestaan?

Vindt je dat ik nog contact met hem moet hebben de aankomende weken/maanden, tot hij zijn vader er weer over verteld?

Ik lijk wanhopig (ben ik ook, daar niet van!!!!), maar ergens denk ik dat hij nog meer van me gaat houden zolang we contact hebben en dat hij dan over die paar weken/maanden heus wel in zal zien dat hij voor ons moet gaan. Maar ik weet dat ik mezelf daar alleen maar valse hoop mee geef.

Ik heb echt letterlijk en figuurlijk pijn aan mijn hart
Hoi Leylaatje,

Ik zou even geen contact zoeken. Laat het maar even van hem uit komen. Als hij echt van je houdt, komt hij weer terug. Probeer door te gaan met je leven, ook al is dat moeilijk omdat je liefdesverdriet hebt. Jij mag ook trots zijn op jezelf als vrouw. Als een man een vrouw echt wil, ongeacht of hij tegenover zijn vader komt te staan in een discussie hierover, zal hij terug komen. Vertrouw daar op. Probeer je zelfvertrouwen terug te vinden, dat is heel belangrijk. Geen enkele man is geïnteresseerd in een vrouw, die voor hem wil kruipen. Andersom ook niet trouwens. Ga leuke dingen doen met vriendinnen en richt je op jezelf. Praat erover met mensen of op dit forum en laat je niet wijs maken dat je het niet waard zou zijn om je verleden, wat dat ook moge zijn. Heb je veel relaties voor hem gehad dan? Of ben je al getrouwd geweest? En wat weet zijn vader daar nu van? Als jij niets verteld hebt, kan hij dat toch niet weten? Heb je zijn vader al ontmoet?
Hey Leylaatje,

wat een ontzettend naar verhaal. Het is zeker heel oneerlijk dat jullie liefde geen kans krijgt van zijn vader. Het allermoeilijkste is dat jullie heel graag bij elkaar willen zijn, maar niet kunnen zijn. Ik begrijp helemaal hoe je je voelt

Is er niemand in zijn familie met wie jij of hij kan praten en die weer met zijn vader kan praten?

Probeer toch maar een beetje los te laten en het contact zo min mogelijk te laten zijn. Nu klinkt dat misschien als een ramp maar geloof me, uiteindelijk geeft dat jou heel veel rust.

Sterkte! Verwen jezelf maar heeeeeeel erg de komende dagen/weken. Meer dan dat kun je niet doen. En huilen, heel veel huilen, om je daarna weer een beetje op te beuren met iets wat je leuk vind...
Voor de overige dames... Ik merk dat ik hier steeds minder en minder kom buurten. Soms is het een hele fijne afleiding, soms herinnert het me te veel aan hem. Daarom heb ik er af en toe zo geen behoefte aan, maar er zijn ook dagen dat ik het heerlijk vind om te lezen hoe het met jullie gaat en te vertellen hoe het met mij gaat! Dus vergeef me als ik soms een lange tijd niks van me laat horen

Dream: wat heerlijk he dat het zo goed gaat, en dat jullie beiden je ook zo goed voelen! Een goed begin van het nieuwe jaar! Zo zie je maar, zo'n tijdje apart doet je veel beseffen. En wat goed dat je dingen zoals een meningsverschil nu anders aan pakt. Een voorbeeld voor ons (o ik zal voor mezelf spreken, voor mij )

Vlinder: dat is een positief postje! Gaat lekker dus! Ik zelf heb gisteren met een vriendin alle negatieve dingen aan ex even opgenoemd. Heerlijk gelachen en vaak gedacht, o mijn god! Liefde maakt dus echt blind ;)

Ik denk dat je met de tijd steeds meer dingen gaat zien die je eigenlijk niet zo bevallen....

Gisteren hoorde ik een liedje van John Mayer - Dreamin with a broken heart, al vaak gehoord, maar opeens pakte de tekst me. Begrijp dondersgoed wat hij bedoeld en hoe het voelt. En voor mij bewijst het heel veel dat ik naar zo'n liedje kan luisteren zonder in huilen uit te barsten! Het doet me alleen denken aan hoe verdrietig ik was en hoeveel ik daarvan geleerd heb.

Wilde de mooie tekst ook nog even met jullie delen:

When you're dreaming with a broken heart

The waking up is the hardest part

You roll outta bed and down on your knees

And for the moment you can hardly breathe

Wondering was she really here?

Is she standing in my room?

No she's not, 'cause she's gone, gone, gone, gone, gone....

Zo dat was mijn emo momentje ;)
Hey dames,

Ik volg jullie nog steeds!

@ DG; Wat fijn dat het nog steeds goed gaat! En nog fijner dat je verdriet meer hebt,maar je kan goed advies geven,dus gewoon blijven komen hoor!

@Levin; Ik begrijp dat je nu wat vaker weg blijft. Ik ben er ook niet altijd. Blijft soms best heftig.

@ Leyla; Ik leef met je mee,meis! Het is idd zo oneerlijk...

Ik ken de valse hoop die je jezelf geeft. Blijf dicht bij jezelf en huil gerust...

Even een update!

Het is nog steeds een drama in my lovelife

De kerst was niet zo fijn en 1e kerstdag heb ik in een roes doorgebracht. Gelukkig wel met de kids,maar het idee dat exman bij zijn nieuwe vriendin was en exvriendin bij zijn vrouw was op sommige momenten gewoon To Much!

Het gekke is dat ex vriend nog steeds contact blijft zoeken en steeds blijft vertellen dat hij zo ongelofelijk veel van me houdt,weer een foute beslissing heeft genomen en zeker een toekomst met mij ziet. Yeah right...

Ik heb gezegd dat ik niet weet of ik het allemaal wel moet geloven... Ik probeer echt afstand te nemen en zoek zelf zeker geen contact,maar beantwoord wel zijn smsjes.

Eergisteren stond hij ineens voor de deur en heeft me een half uur alleen maar stevig vastgehouden met tranen in zijn ogen. Ik voelde echt dat hij van me houdt,maar het is zo moeilijk te begrijpen. Dat zegt hij weer dit en dan weer dat. Om gek van te worden.

Gisteren had ik een rotdag en weer stond hij voor de deur. Wordt soms ook gewoon echt boos om alles wat hij me aandoet. Vandaag gaat het best goed en daar haal ik mijn energie vandaan.

Heb eergisteren ook nog een heftig gesprek gehad met exman. Heb een uur lang huilend met hem gepraat. Er kwam veel uit en los komen van elkaar gaat moeilijk omdat we nog steeds heel veel om elkaar geven.

Ik vraag mezelf steeds af; Wat of wie wil ik nu eigenlijk?? De ene dag denk ik het te weten,de volgende dag weet ik het allemaal weer niet... Ik weet dat ik de komende maanden alleen door ga brengen om tot mezelf te komen en te kijken wat ik nu precies wil. Ik merk dat ik er nog lang niet ben,maar heb vandaag nog niet gehuild!!

heej ladies! gaat het allemaal een beetje? Ik ga morgen bijlezen en inhoudelijk in op de verhalen...Maar ik moet zo weg:

Ik heb een date!! En ik durf niet! Is al weer ruim 4 jaar geleden...pfff...volgens mij is mn rok te kort, mn luchtje stinkt, mn kleren stom, mn make up te heftig...Heerlijke onzekerheden...

Okay, ik ga: sterkte & tot morgen..Wish me luck!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven