Leukste en minder leuke dingen afgelopen jaar.

28-12-2009 16:26 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even een terugblik op 2009 voor jullie het afgelopen jaar.

Wat was echt het leukste wat je hebt meegemaakt?

En wat het minst leuke?

Ik zal aftrappen met mijn puntjes.

Mijn leukste is dat ik dit jaar ten huwelijk ben gevraagd.

Maar dan is meteen mijn minst leuke, helaas ging het minder goed tussen ons en is het uitgeweest, maar gelukkig ben ik weer samen met hem, en gaan we over 2 jaar alsnog trouwen .

Het hoeft niet heel heftig dus te zijn zoals mijn verhaal. Maar echt wat jij bijzonder vond .

(als dit topic er al was sorry alvast, kon niks vinden met zoekfunctie)
Weet niet of je veel reacties krijgt. HPL heeft er al een topic over geopend waar goed/leuk/intensief gereageerd wordt.

Hoop dat je relatie de goede kant op blijft gaan, maar.... als je al ten huwelijk gevraagd was, waarom dan nu 'pas' over 2 jaar trouwen, of was het al lange termijnplanning?
Oh zie ik dacht al dat er een topic was Wist nou niet wat ik moest intypen bij de zoekfunctie. Nouja maakt verder ook niet uit.

Nou het punt is budget, zoiets is duur, en we willen er ook naar toe groeien. En bovendien onze relatie is erg onstabiel geweest, als we die 2 jaar overleven denk ik wel dat we er klaar voor zijn .
quote:essiej schreef op 28 december 2009 @ 16:32:

Oh zie ik dacht al dat er een topic was Wist nou niet wat ik moest intypen bij de zoekfunctie. Nouja maakt verder ook niet uit.

Nou het punt is budget, zoiets is duur, en we willen er ook naar toe groeien. En bovendien onze relatie is erg onstabiel geweest, als we die 2 jaar overleven denk ik wel dat we er klaar voor zijn .

Dan wens ik je stabiliteit, liefde en budget toe

Op het andere topic zijn ook mooie dingen geschreven, misschien kun je het samen (laten) voegen en/of krijg je daar meer reacties.
Dankjewel

En dat samenvoegen hoeft niet hoor! Maar een link zou wel handig zijn kan ik die ook nog even lezen

Eventjes heel erg offtopic, poker jij toevallig thee?

Ik poker op een site en jou naam komt me erg bekend voor.

Kan een misverstand zijn natuurlijk maar toch even vragen
Tsja, ik zoek me ook al suf naar de link. Als je hem gevonden hebt... :-)
quote:Annelize schreef op 28 december 2009 @ 17:02:

Tsja, ik zoek me ook al suf naar de link. Als je hem gevonden hebt... :-)

Dit is hem

Zelfde soort topic
Graag verder in het door Lunax gelinkte topic (waarvoor dank!)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven