Saai!
maandag 28 december 2009 om 18:36
Gelukkig is Lys weer saai boven water van al dat harde werken. Dagen worden idd weer langer saai.
Snjokorn, arme jij zadelen ze je op met extra werk
En dan ook nog in een land wonen waar ze dagen na kerst nog rond van het eten zijn en daardoor niet lekkere dingen maken met oud op nieuw. Zeer saai zeg.
Snjokorn, arme jij zadelen ze je op met extra werk
En dan ook nog in een land wonen waar ze dagen na kerst nog rond van het eten zijn en daardoor niet lekkere dingen maken met oud op nieuw. Zeer saai zeg.
maandag 28 december 2009 om 19:00
maandag 28 december 2009 om 19:46
maandag 28 december 2009 om 19:47
Ik heb zelf heel weinig of niets met vuurwerk. Vind het siervuurwerk wel mooi om naar te kijken. Maar van mij mag het gewoon algeheel afgeschaft worden en dan op centrale plaatsen door professionals alleen afgestoken. Al die lui die maar rotjes gooien om te etteren zijn daarmee gelijk ook afgeschaft. En het scheelt dan ook dat die saaie lui die zelf bommen maken van vuurwerk ook geen schade meer oplopen.
maandag 28 december 2009 om 19:53
maandag 28 december 2009 om 21:08
quote:Dushi74 schreef op 28 december 2009 @ 19:47:
Ik heb zelf heel weinig of niets met vuurwerk. Vind het siervuurwerk wel mooi om naar te kijken. Maar van mij mag het gewoon algeheel afgeschaft worden en dan op centrale plaatsen door professionals alleen afgestoken. Al die lui die maar rotjes gooien om te etteren zijn daarmee gelijk ook afgeschaft. En het scheelt dan ook dat die saaie lui die zelf bommen maken van vuurwerk ook geen schade meer oplopen.
Helemaal mee eens. Wat denk je ook dat het scheelt aan vernielingen (en de bijbehorende kosten).
Op het werk liep het lekker deur. Dus de dagen vlogen voorbij, lekker.
Ik ben NU klaar voor de lente! (in case you'd like to know)
Helemaal mee eens. Wat denk je ook dat het scheelt aan vernielingen (en de bijbehorende kosten).
Op het werk liep het lekker deur. Dus de dagen vlogen voorbij, lekker.
Ik ben NU klaar voor de lente! (in case you'd like to know)
Known to cause insanity in laboratory mice
dinsdag 29 december 2009 om 09:39
Owww wat een saai leven Ieniemienie. Arme saaie jij.
Snjookie, wat een saaie sokken.
ps: kun je die saai voor moi in het rood/blauw maken als het niet te veel werk is?
Saaie ik pakt vanmiddag de trein naar het Noorden naar dito saaie vriendin. Morgen saai kaarten kopen en saai naar het schaatsen toe.
Snjookie, wat een saaie sokken.
ps: kun je die saai voor moi in het rood/blauw maken als het niet te veel werk is?
Saaie ik pakt vanmiddag de trein naar het Noorden naar dito saaie vriendin. Morgen saai kaarten kopen en saai naar het schaatsen toe.
dinsdag 29 december 2009 om 10:14
dinsdag 29 december 2009 om 10:20
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 29 december 2009 @ 10:14:
[...]
Hoewel, da's niet zo'n saaie smilie en ik wil jullie topic niet bederven natuurlijk : Had je toch bijna een waarschuwing gekregen omdat je niet saai genoeg was..... gelukkig maar dat je het zelf in de gaten had.
[...]
Hoewel, da's niet zo'n saaie smilie en ik wil jullie topic niet bederven natuurlijk : Had je toch bijna een waarschuwing gekregen omdat je niet saai genoeg was..... gelukkig maar dat je het zelf in de gaten had.
Snjókorn falla, á allt og alla