Saai!

22-10-2009 21:59 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En daar gaan we weer (zucht).

Snjókorn falla, á allt og alla
Heb je het erg druk gehad Lys? Niet zo grappig om rond deze tijd te moeten werken (alhoewel de sfeer op het werk toch ook anders is, saaier).
Jij hardwerkende saaie vrouw toch. Gewoon helemaal saai hard gewerkt. Saai Lys heel heel saai
Gelukkig is Lys weer saai boven water van al dat harde werken. Dagen worden idd weer langer saai.

Snjokorn, arme jij zadelen ze je op met extra werk

En dan ook nog in een land wonen waar ze dagen na kerst nog rond van het eten zijn en daardoor niet lekkere dingen maken met oud op nieuw. Zeer saai zeg.
Ik ben zelf ook wel erg saai blij dat die dagen weer wat langer worden. Echt ik ben een lente mens. Of nee eigenlijk zomer. Maar de lente vind ik ook heerlijk saai!
anoniem_773 wijzigde dit bericht op 28-12-2009 19:01
Reden: saai tuurlijk
% gewijzigd
Er wordt hier saai knalvuurwerk afgestoken en de katten zitten heel saai, nieuwsgierig voor het raam....
Aha ze zijn bij jou ook al saai bezig. Hier zijn ze al vanaf oktober met vuurwerk in de weer. Geen idee waar je in die maand al aan vuurwerk kan komen. Maar het schijnt niet echt moeilijk te zijn als ik de promo's van een undercoverprogramma mag geloven.
Ik heb zelf heel weinig of niets met vuurwerk. Vind het siervuurwerk wel mooi om naar te kijken. Maar van mij mag het gewoon algeheel afgeschaft worden en dan op centrale plaatsen door professionals alleen afgestoken. Al die lui die maar rotjes gooien om te etteren zijn daarmee gelijk ook afgeschaft. En het scheelt dan ook dat die saaie lui die zelf bommen maken van vuurwerk ook geen schade meer oplopen.
Hier wordt het vuurwerk (en dat is met name siervuurwerk) verkocht door de reddingsbrigades dus eigenlijk wel goed om ze te steunen maar ik ben zo´n saai watje dat liever kijkt (en dat durf ik zelfs buiten) dan dat ik zelf afsteek. Gevaarlijk, saai speelgoed.
Ik kijk ook achter het glas hoor. Perfecte plek om alles goed te volgen zonder dat het vuurwerk je om de oren vliegt.
En binnen kan ik de katten ook beter saaier in de gaten houden
quote:Dushi74 schreef op 28 december 2009 @ 19:47:

Ik heb zelf heel weinig of niets met vuurwerk. Vind het siervuurwerk wel mooi om naar te kijken. Maar van mij mag het gewoon algeheel afgeschaft worden en dan op centrale plaatsen door professionals alleen afgestoken. Al die lui die maar rotjes gooien om te etteren zijn daarmee gelijk ook afgeschaft. En het scheelt dan ook dat die saaie lui die zelf bommen maken van vuurwerk ook geen schade meer oplopen.

Helemaal mee eens. Wat denk je ook dat het scheelt aan vernielingen (en de bijbehorende kosten).

Op het werk liep het lekker deur. Dus de dagen vlogen voorbij, lekker.

Ik ben NU klaar voor de lente! (in case you'd like to know)
Known to cause insanity in laboratory mice
Het scheelt ook zeker in saaie vernielingen! Ben ik weer volkomen met jou eensch Lys.

Fijn dat het lekker doorliep op ut werk. Saaie werkdagen zijn de snelle werkdagen. Tijd vliegt voorbij.
En ook vernielingen aan eigen ledematen...
Dames, ik sluit me helemaal aan bij dat saaie vuurwerk.

Lys, voor jouw hopelijk snel lente. Veul te saai die winter voor jouw. Ik kom morgen ff in je plaats, maar voor 7min hoor.
saaie boel hier....mijn vakantie is wordt met de dag saaier...slaap overdag en leef s nachts..zo saai...heb zin in een saaie oud en nieuw maar dat duurt nog 3 dagen..

*vraagt zich af hoe de saaie sokjes ervoor staan...*
saaie boel hier....mijn vakantie is wordt met de dag saaier...slaap overdag en leef s nachts..zo saai...heb zin in een saaie oud en nieuw maar dat duurt nog 3 dagen..

*vraagt zich af hoe de saaie sokjes ervoor staan...*

Ienie: ik heb je een vriendschapsverzoek gedaan. Als jij nou even saai reageert, kan ik ze saai opsturen....

Ze waren trouwens tweede kerstdag af.
Owww wat een saai leven Ieniemienie. Arme saaie jij.

Snjookie, wat een saaie sokken.

ps: kun je die saai voor moi in het rood/blauw maken als het niet te veel werk is?

Saaie ik pakt vanmiddag de trein naar het Noorden naar dito saaie vriendin. Morgen saai kaarten kopen en saai naar het schaatsen toe.
Geen saai probleem steph. Wil je rode sterren of blauwe?? En welke maat??
Saai hoor, schaatsen kijken, is eigenlijk alleen maar rondjes rijden. Duh (ben maar een klein beetje jaloers/afgunstig).
Ieniemienie: hoeveel dagen nog tot je vakantie eíndelijk voorbij is??
titel is onthoofdletterd
quote:Viva Angel5 schreef op 29 december 2009 @ 09:56:

titel is onthoofdletterdWat saai. Hadden we toch in het vorige topic besloten dat saai met hoofdletters moest want... SAAI.
quote:snjokorn schreef op 29 december 2009 @ 10:00:

[...]

Wat saai. Hadden we toch in het vorige topic besloten dat saai met hoofdletters moest want... SAAI.

Hoewel, da's niet zo'n saaie smilie en ik wil jullie topic niet bederven natuurlijk :
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 29 december 2009 @ 10:14:

[...]

Hoewel, da's niet zo'n saaie smilie en ik wil jullie topic niet bederven natuurlijk : Had je toch bijna een waarschuwing gekregen omdat je niet saai genoeg was..... gelukkig maar dat je het zelf in de gaten had.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven