Suffe, sukkelige muts die ik ben.....
maandag 28 december 2009 om 18:56
Heb ik weer hoor. Al weken verheug ik me op deze 3dagen. Mr Nilsson is met een stel mannen op stap (lekker zuipen en al die dingen die mannen onder elkaar doen) en ik ben alleen. Eindelijk, langer dan een paar uur het huis voor mijzelf, niemand die tegen me aan praat, ik kan doen en laten wat ik wil, niemand die in de weg loopt, die gaat zappen als ik achter de pc zit omdat ie niet snapt dat ik echt wel kan forummen en Grey`s kan kijken, zonder commentaar met een gifgroen masker op m`n giechel, kortom: RUST!
Ghe en nu is ie net een paar uur weg en ik zit die man vreselijk te missen. Terwijl ik het zelf heb geregeld dat ie mee ging
Je zou toch denken dat ik na 17 jaar niet meer als een verliefde, smachtende puber zou doen
En vergis je niet hoor, ik geniet! Echt! M`n badje loopt vol as we speak, ik zit ongegeneerd RTL Boulevard te kijken, heb lekker geshopt
M`n man komt wel weer terug en dan bespring ik `m
Ghe en nu is ie net een paar uur weg en ik zit die man vreselijk te missen. Terwijl ik het zelf heb geregeld dat ie mee ging
Je zou toch denken dat ik na 17 jaar niet meer als een verliefde, smachtende puber zou doen
En vergis je niet hoor, ik geniet! Echt! M`n badje loopt vol as we speak, ik zit ongegeneerd RTL Boulevard te kijken, heb lekker geshopt
M`n man komt wel weer terug en dan bespring ik `m
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
maandag 28 december 2009 om 19:06
Ik vind mezelf zo`n doos Ik gun hem met liefde alles, ik had meer voorpret dan hij, echt. En ik heb nu ook lol, gewoon met mezelf. En om mezelf, dat ik zo suf ben
En oja, ik ben heel blij dat ik hem mis, ook nog, want `we zijn gewoon goed samen` zoals hij vanochtend nog zei. Zou niet goed zijn als ik hem niet zou missen.
En ik hou me een partij in om `m niet sms-en, dat wil je niet weten, hahahahahaaaa
En oja, ik ben heel blij dat ik hem mis, ook nog, want `we zijn gewoon goed samen` zoals hij vanochtend nog zei. Zou niet goed zijn als ik hem niet zou missen.
En ik hou me een partij in om `m niet sms-en, dat wil je niet weten, hahahahahaaaa
maandag 28 december 2009 om 19:07
Wat heerlijk dat je na 17 jaar nog zo over je man denkt. Ik heb na 18 jaar een punt gezet achter mijn relatie, omdat het gevoel helemaal weg was.
Ik kreeg de laatste tijd al pijn in mijn buik als ik de auto van mijn man aan zag komen.
En nu? Nu ben ik weer verliefd op een fantastische man en hoop ik over 17 jaar dezelfde gevoelens te hebben als jij, pippi!
Geniet er lekker van!
Ik kreeg de laatste tijd al pijn in mijn buik als ik de auto van mijn man aan zag komen.
En nu? Nu ben ik weer verliefd op een fantastische man en hoop ik over 17 jaar dezelfde gevoelens te hebben als jij, pippi!
Geniet er lekker van!

maandag 28 december 2009 om 19:10
Angel, ik hoop het ook voor je
Char, straks als ik ga slapen Hij heeft wel ge-sms-et dat ie veilig was aangekomen en ik heb tuurlijk wat teruggestuurd. (een perfecte mix van humor, loslaten, casual en vol liefde als zeg ik het zelf) en nu nog ff wachten
Char, straks als ik ga slapen Hij heeft wel ge-sms-et dat ie veilig was aangekomen en ik heb tuurlijk wat teruggestuurd. (een perfecte mix van humor, loslaten, casual en vol liefde als zeg ik het zelf) en nu nog ff wachten
maandag 28 december 2009 om 19:40
Herkenbaar zeg, een maand geleden opende ik een topic over man die twee maanden op reis ging. Na 3 minuten alleen zijn liepen de tranen al over mijn wangen. En ik had me er ook best op verheugd. Gewoon alleen zijn en alles doen zoals je het zelf wil. Ik was ook superenthousiast over die reis, heb gezegd dat hij dat moest doen want dat was toch zo'n vette kans!
Hij is nu dus een maand weg en we zijn op de helft. Het gaat goed nu, en de smsjes en mailtjes die hij stuurt zijn duizend maal meer 'kriebel in mijn buik- materiaal' dan wat hij eerst deed. Ik mis hem kei erg maar gelukkig hij mij ook, en ik krijg foto's toegestuurd en nachtelijke telefoongesprekken omdat hij me mist en niet kan slapen en weer naar huis wil.
Geniet van je drie dagen alleen en ook van het missen. Ik vind het een lief topic
Hij is nu dus een maand weg en we zijn op de helft. Het gaat goed nu, en de smsjes en mailtjes die hij stuurt zijn duizend maal meer 'kriebel in mijn buik- materiaal' dan wat hij eerst deed. Ik mis hem kei erg maar gelukkig hij mij ook, en ik krijg foto's toegestuurd en nachtelijke telefoongesprekken omdat hij me mist en niet kan slapen en weer naar huis wil.
Geniet van je drie dagen alleen en ook van het missen. Ik vind het een lief topic