Suffe, sukkelige muts die ik ben.....
maandag 28 december 2009 om 18:56
Heb ik weer hoor. Al weken verheug ik me op deze 3dagen. Mr Nilsson is met een stel mannen op stap (lekker zuipen en al die dingen die mannen onder elkaar doen) en ik ben alleen. Eindelijk, langer dan een paar uur het huis voor mijzelf, niemand die tegen me aan praat, ik kan doen en laten wat ik wil, niemand die in de weg loopt, die gaat zappen als ik achter de pc zit omdat ie niet snapt dat ik echt wel kan forummen en Grey`s kan kijken, zonder commentaar met een gifgroen masker op m`n giechel, kortom: RUST!
Ghe en nu is ie net een paar uur weg en ik zit die man vreselijk te missen. Terwijl ik het zelf heb geregeld dat ie mee ging
Je zou toch denken dat ik na 17 jaar niet meer als een verliefde, smachtende puber zou doen
En vergis je niet hoor, ik geniet! Echt! M`n badje loopt vol as we speak, ik zit ongegeneerd RTL Boulevard te kijken, heb lekker geshopt
M`n man komt wel weer terug en dan bespring ik `m
Ghe en nu is ie net een paar uur weg en ik zit die man vreselijk te missen. Terwijl ik het zelf heb geregeld dat ie mee ging
Je zou toch denken dat ik na 17 jaar niet meer als een verliefde, smachtende puber zou doen
En vergis je niet hoor, ik geniet! Echt! M`n badje loopt vol as we speak, ik zit ongegeneerd RTL Boulevard te kijken, heb lekker geshopt
M`n man komt wel weer terug en dan bespring ik `m
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
maandag 28 december 2009 om 19:45
maandag 28 december 2009 om 19:45
dinsdag 29 december 2009 om 08:52
Zo, heeeerlijk geslapen, lekker in dat grote bed. Kun je lekker naar een `koude` kant gaan als je zweterig wakker wordt.
Ga nog maar niet sms-en want hij zal nog wel liggen te tukken.
Ik vind het wel superleuk dat ik mensen goeie hoop geef met dit topic
Ga nog maar niet sms-en want hij zal nog wel liggen te tukken.
Ik vind het wel superleuk dat ik mensen goeie hoop geef met dit topic
dinsdag 29 december 2009 om 13:52
Dat dacht ik al.
Zal ik je de link mailen? zag i.i.g. 2 forummers in de vriendenlijst staan van diegene.
FOETSIE!
Haal het zo weer weg.
Zal ik je de link mailen? zag i.i.g. 2 forummers in de vriendenlijst staan van diegene.
FOETSIE!
Haal het zo weer weg.
anoniem_68671 wijzigde dit bericht op 29-12-2009 15:00
Reden: Hpl heb m'n adres weer weg gehaald. Geef een gil als je het nog wil weten.
Reden: Hpl heb m'n adres weer weg gehaald. Geef een gil als je het nog wil weten.
% gewijzigd
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
woensdag 30 december 2009 om 12:56
Ik heb de nep-pippi een een mail gestuurd
Mr N gaat eerst nog ff een bakkie doen bij zwager. Dat gaat nog even duren, die 2 samen kennende Echt hoor, het zijn allebei van die zwijgzame mannen maar ouwehoeren over niks dat ze kunnen
Mr N gaat eerst nog ff een bakkie doen bij zwager. Dat gaat nog even duren, die 2 samen kennende Echt hoor, het zijn allebei van die zwijgzame mannen maar ouwehoeren over niks dat ze kunnen