Het kasteel

13-10-2009 07:25 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
anoniem_37378 wijzigde dit bericht op 17-03-2010 08:44
Reden: Tijd voor een kasteel in lentejasje
% gewijzigd
De Lama vond het allemaal zo zielig voor Mops, al dat gedoe, dat ze zich eerst liever op de achtergrond wilde begeven.

Ach, ze bedoelde het volgens mij wel goed.

Dat ze boos was en dat het haar om mij persoonlijk ging leek een beetje van Mansey af te komen, uit zijn kleine duimpje.

Ach, als dat hem een gevoel van macht gaf, soit....
Wat wilde ik nou toch typen?
Redelijke verklaring. Lama lijkt inderdaad normaler dan Mansey!

was het heftig? Of viel het mee?
Viel heel erg mee, ze deden een spelletje toen ik binnenkwam, en ik heb meegedaan. Mops glunderde van oor tot oor. Ging later nog puzzelen met Mansey terwijl ik met Lama zat te praten. Was eigenlijk heel natuurlijk allemaal, dus volgens mij was Lama ook wel opgelucht dat dit achter de rug was.
Heel groot nieuws Mims.

En fijn dat ze meeviel.

En ook heel fijn dat er een mooie mops in haar eigen bedje ligt.

Succes Tila morgen met het kerstdiner. MK helemaal opgewonden?

Marie nog aan het genieten van je vakantie?

Geen jaaroverzicht hier, maar theater, zonder Lil helaas, maar wel met Darly. Heftig stuk, wel mooi.

Nu thuis en zo maar mijn bedje in.
Ik zal het aan de NOS doorgeven Tila, spreek mijn vriendinnetje morgen

Theater met Suup was leuheuk!!!

Ik las net dat de dromen tussen kerst en driekoningen voorspellend zijn, voor de maanden van het nieuwe jaar. Dus wat je op eerste kerstdag droomt is januari, tweede kerstdag februari etc.. Ik droomde Eerste Kerstdag dat ik in het oude huis van mijn ouders was (waar ik in ben opgegroeid) en dat ik daar iedere keer de nieuwe eigenaar dood vond. En toen dat mijn oom een vrachtwagen vol oude spullen had die ik moest uitzoeken. Wat ik wilde mocht ik hebben en al het andere zou hij weggooien. Maar het waren zulke mooie spullen dat ik niet kon kiezen. Volgens de dromenwijzer hebben beide dromen te maken met oude gedachtepatronen die je aan het los laten bent voor nieuwe...

Weten jullie je dromen nog?
Ik weet mijn dromen haast nooit. Dat is zo frustrerend, dan zit ik nog wel midden in de emotie van de droom maar weet ik niet meer waarom ik me zo voelde.

Zelfs in mijn dromen ben ik blijkbaar blond.
Oh ja en weer eens zwartgereden. Sinds ik de ov-chipkaart gebruik rij ik veel zwart. Op een bepaald traject wat ik regelmatig reis zijn de automaten nog niet werkzaam. En nu waren in deze tram alle automaten buiten werking en niet voor het eerst. Ik heb het keurig gemeld bij chauffeur, prompt was er controle, maar die ddden niet moeilijk. Stom systeem, maar wel leuk legaal zwartrijden.
Grijns D. Jullie wilen mijn droom van tweede kerstdag echt Niet weten. Hoewel.....het was een hele erotische . zal mij benieuwen als die uitkomt in februari laat ik het weten.
En best knap nu ik

erover nadenk, erotisch dromen op een slaapbank in de woonkamer van mijn vaders huis.....
Ik weet ook nooit meer wat ik heb gedroomd, alleen dat het akelig/spannend/verdrietig/grappig was, maar de details van de droom weet ik dan absoluut niet meer. Een beetje hetzelfde als wat Mims heeft dus.
.
Nou ja, als je vader bijvoorbeeld niet thuis was, dan kan dat best, Suup. Anders is het wel een beetje ehhh ranzig, ja.
.
Nou hij was niet in de woonkamer hoor.
Wat voor geurtje hangt er in die slaapbank?/

~bah bah bah, uit mijn hoofd, uit mijn hoofd, vieze ranzige gedachten~
En het ging ook niet over hem.
Oooooo, hahahahahahaha, Suup; zo bedoelde ik dat helemaal niet! Ik bedoelde: stiekum vrijen in je vaders huis als-ie er is: vooruit, maar als-ie thuis is, doe je zoiets niet. Ik ben al 347 jaar getrouwd met Man maar als wij bijvoorbeeld met mijn ouders in 1 huisje zitten op vakantie ofzo, dan NO WAY dat ik sex heb onder hetzelfde dak als mijn ouders.

Mimsey, geurtje? Ben ik nou heel dom? Ikniesnapnie.
.
De geur van sex, Marie.

Al dan niet van Suup.

~echt, die ranzigheid is sterker dan ik~
*grinnik* Marie, maar dromen laten zich niet dwingen. Maar vrijen met iuders in de buurt eh nee bedankt.
Grijns. Echt, ik ben hier veel te keurig voor. Whoehahahahaha.
.
Of ben ik de enige die sex kan ruiken?

Weet je wat pas echtechtecht erg is? Als je tienerdochter binnen komt lopen als er echtelijke activiteiten plaatsvinden. Da's nog erger dan betrapt worden door je ouders.
.
quote:mimsey schreef op 28 december 2009 @ 23:48:

Of ben ik de enige die sex kan ruiken?

Ja.

.
Niet visualiseren Mims

Hebben jullie dat nou ook zin in seks vlak voor je ongesteld moet worden?

Sinds ik geen nuvaring meer gebruik is dat echt heel erg.
Nee, dat heb ik nou nooit. Kan ook komen doordat ik niet meer menstrueer.
.
Marie das wel erg ja.(betrapt worden dus he)

Mims, je hebt er dus een neus voor
Jemig zeg, ik ben wel erg blond vandaag. Ik begreep dus, Suup, dat jij droomde dat je sex had op de slaapbank van je vader, object of your affection onbekend. Begrijp nu pas dat je op de slaapbank van je vader DROOMDE over sex.

Sjongejonge, zeg, zo moeilijk was het verhaal nou ook weer niet, Marie!
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven