Gezondheid alle pijlers

Niet ongesteld

29-12-2009 02:05 17 berichten
Hey Iedereen,

Ik ben vorige keer niet ongesteld geworden, alleen een heel klein beetje oud bloed verloren. In het begin niet veel aandacht aan besteed ondanks dat ik normaal gesproken altijd keurig optijd ongesteld word. Alleen na dat ik 2 weken overtijd was toch maar even een zwangerschapstest gedaan voor je weet maar nooit. Daar stond een super lichte, super dunne, ieniemienie streep op. Omdat het zo'n raar streepje was na 4 dagen weer een nieuwe test gedaan en daar stond weer helemaal niets op. Vervolgens niets meer van gedacht. Onder tussen wel nog een paar keer wat oud bloed maar verder niets. Alleen ben ik nu weer niet ongesteld geworden en had dat toch ongeveer anderhalve week geleden moeten zijn. Dus nu al een flinke tijd niet echt ongesteld geweest.

En nou vroeg ik me af of andere mensen hier ervaring mee hebben, het niet ongesteld worden maar af en toe wel een beetje oud bloed verlies. En aangezien de 2e zwangerschaps test duidelijk negatief aangaf ga ik er niet van uit dat ik zwanger ben.

Kus

Alle reacties Link kopieren
.
Zo te lezen maak je je zorgen over een eventuele zwangerschap (want ja, zwangerschapstesten zijn immers niet 100% betrouwbaar). Kan ik me goed voorstellen trouwens, als je mentruatie zo afwijkt vergelijken met hoe het voorheen was.

Mijn advies: wil je zekerheid, ga dan naar je huisarts en laat d.m.v een bloedtest een zwangerschap uitsluiten.

Succes en niet teveel piekeren!
Ik zou opnieuw een test doen.

En vervolgens met je verhaal naar de huisarts gaan, want het is best wel verdacht dat je een licht positieve test hebt gehad en al zo lang niet ongesteld bent geworden.
een betrouwbare bloedtest laten doen en als die slecht uitvalt je maatregelen nemen
Moment hoor, ik start even mijn glazen bol op....
Hmm je hebt 1 keer een positieve test en 1 keer een negatieve test en toen heb je er vervolgens niets meer van gedacht??????????
quote:elninjoo schreef op 29 december 2009 @ 07:31:

een betrouwbare bloedtest laten doen en als die slecht uitvalt je maatregelen nemenJa, dus als je niet zwanger bent meteen weer het bed induiken voor een nieuwe poging.
aai...nog een test doen hoor, want dat beetje bloed kan ook innestellen zijn, 1e positief 2e niet, 1,5 week overtijd...??? vandag nog test halen ! suc6
dokter
quote:elninjoo schreef op 29 december 2009 @ 07:31:

een betrouwbare bloedtest laten doen en als die slecht uitvalt je maatregelen nemen
Ja, dat vind ik echt.
Ben je aan de pil,of gebruik je andere anticonceptie??

Ik zou er zoiezo vandaag even een clearblue digitaal tegen aan gooien meteen een duidelijk antwoord te zien.
quote:esmee43 schreef op 29 december 2009 @ 13:20:[/b

Ik zou er zoiezo vandaag even een clearblue digitaal tegen aan gooien meteen een duidelijk antwoord te zien.Sorry, zie het helemaal voor me hoe TO met een zw.test aan het gooien gaat
Gister naar de dokter geweest en ook 3e test gedaan. Deze was, net als de vorige, ook negatief. Ben dus niet zwanger, dan blijft nog steeds een vraagteken staan omdat ik al een dikke 2 maanden niet ongesteld ben geweest. Kwam mijn dokter met de briljante opmerking; "ja ik weet het ook eigenlijk niet" daar schoot ik dus niets mee op, moet volgende week bloed laten onderzoeken. Iedereen heel erg bedankt voor de reacties anyways.

Happy New Year

Veel plezier allemaal vanavond.
Roosje, mag ik vragen waarop ze je bloed gaan onderzoeken?
ik heb geen idee wat allemaal precies, dat heeft ze niet verteld maar wel zei ze dat ze naar hormonen gingen kijken.
Uitslag van het bloed onderzoek terug, alles was normaal dus ja daar worden we ook niet wijzer van. Vrijdag weer terug naar de dokter. Ik heb inmiddels echt geen idee meer wat er zou kunnen zijn .

Groetjes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven