leuke dingen doen in utrecht as woensdag?

29-12-2009 11:04 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
dag allen,

ik ben vrij komende dagen en zou graag met mijn zus die over is uit het buitenland iets leuks willen ondernemen, liefst in utrecht omdat we dit op de fiets kunnen doen ..

iemand ideeen voor de woensdagavond?
lekker shoppen ( als je daar zin in hebt hoor....) , de domtoren beklimmen ( zou ik niet doen ) en lekker lunchen bij KarelV ( dat zou ik nou weer wel doen)
(Aboriginal) museum bezoeken.

Stadswandeling doen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
ow het aboriginal museum klinkt wel goed, wist niet dat dat er zat in Utrecht. Van speelklok tot pierement is geen ene hol aan, spoorwegmuseum loop ik ook niet warm voor.
Utrecht is zooooooooooooooooooooo leuk! High tea bij Broers of de Bakkerswinkel, wintersfeer opsnuiven in Spoorwegmuseum (is ook voor volwassenen heel erg leuk!). Of rondleiding halen bij rondom (VVV op domplein).
en in de avond??

ik dacht aan een leuke theatervoorstelling of film? hebben jullie onlangs iets gezien wat aan te raden is en woensdagavond speelt-draait??
Volgens mij speelt Josef nu in het Beatrix theater, en er staat een kerst-circus bij de Jaarbeurs.
http://www.inutrechtuit.nl/uitagenda.html
zou als je naar de film wilt kiezen voor t hoogt, louis hartlooper of .. (help hoe heet die andere op de lange straat vanaf mariaplaats)

Eten is leuk bij zakkendrager of die italiaan op mariaplaats

En een lunch bij Bigoli halen.. mmmm...
quote:creabea85 schreef op 29 december 2009 @ 11:50:

zou als je naar de film wilt kiezen voor t hoogt, louis hartlooper of .. (help hoe heet die andere op de lange straat vanaf mariaplaats)

...Springhaver. Kun je ook lekker eten.
Die ja, dankjewel!

Alledrie zijn leuk om te eten + film...
thanks!!! dan wordt het idd de film...

verder zie ik niks leuks op theatergebied nl, wordt weinig aangeboden..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven