Moderator Relaties

15-04-2009 22:12 1080 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve forummers,

hierbij een nieuw modtopic voor jullie. Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de relatiepijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com

Wil je dingen melden of vragen over het beleid, of over genomen beslissingen, dan kun je ze hier kwijt.

Gebruik dit topic aub niet voor offtopic-discussies, want er zullen sancties op staan!

Veel plezier met forummen!

Groeten, Angel 5
quote:Viva Angel5 schreef op 04 december 2009 @ 08:30:

[...]

Nee dat ís ook niet onlogisch. Maar (en dat is voor ons de belangrijkste reden om hierop te modereren!) het staat zo ontzettend NIETgastvrij voor nieuwe forummers! Eens, maarrrr... n.a.v. dat topic: is het ruimte geven aan willekeurige gestoorden niet ongastvrij voor bestaande forumers?
Bestaande forummers willen toch ook wel wat om te spelen? Daarbij; ruimte zat. Bestaande forummers kiezen er zelf voor om in dezelfde ruimte te vertoeven...
eens met vijf!! Laat maar staan die handel, erg leuk om daarin mee te gaan.
Angel... heb jij het telefoonnummer van Lena? Kun je haar een sms sturen dat ze echt niet alle posts hoeft te beantwoorden... ze loopt 3 uur achter en blijft alles quoten en beantwoorden. Ik krijg een beetje het beeld van de 'garnalenpelster van de reclame' voor me... .Hilarisch, maar ook wel zielig
quote:Viva Angel5 schreef op 04 december 2009 @ 17:24:

Bestaande forummers willen toch ook wel wat om te spelen? Daarbij; ruimte zat. Bestaande forummers kiezen er zelf voor om in dezelfde ruimte te vertoeven...

Ofwel je neemt het topic serieus, dan is het dus niet ''om te spelen''. Ofwel je denkt dat het fake is, dan is het een overtreding van de forumregels.

Maar goed, weet ik dat ook weer: er is hier ruimte voor elke willekeurige gestoorde. Behalve als iemand echt een probleem heeft, dan wordt die beperkt door diverse regels ter bescherming van de lezer.
quote:korenwolf schreef op 04 december 2009 @ 17:38:

[...]

Maar goed, weet ik dat ook weer: er is hier ruimte voor elke willekeurige gestoorde.

Dát heb ik niet gezegd.

quote:Behalve als iemand echt een probleem heeft, dan wordt die beperkt door diverse regels ter bescherming van de lezer.Please explain? Want ik begrijp niet hoe je dat bedoelt.
quote:Viva Angel5 schreef op 04 december 2009 @ 17:24:

Bestaande forummers willen toch ook wel wat om te spelen? Ja! Ik wil elke vrijdag zo'n topic!
Ik ben zelf nieuw hier en dacht dat TS een cloon was; na de waarschuwing dat het niet zo bleek te zijn, heb ik mij netjes gedragen...Nu is het echter zo'n chaos topic geworden waarbij iedereen volop kan rellen, dat ik mij afvraag of de regels zijn veranderd???
Dansen is leuker dan lopen
quote:natemy schreef op 04 december 2009 @ 19:50:

Ik ben zelf nieuw hier en dacht dat TS een cloon was; na de waarschuwing dat het niet zo bleek te zijn, heb ik mij netjes gedragen...Nu is het echter zo'n chaos topic geworden waarbij iedereen volop kan rellen, dat ik mij afvraag of de regels zijn veranderd???jij kent duidelijk de definitie van rellen nog niet.
quote:mamalief schreef op 04 december 2009 @ 17:51:

[...]

Ja! Ik wil elke vrijdag zo'n topic! Ik ook!! En - ik heb het in haar topic ook al gezegd - respect voor TO dat ze alles heeft beantwoord!
een soort van "het ware vrijdagavond drama"
Wellicht een enorme suffe vraag hoor, maar is een IP ban kapjoeter- of adres gebonden?

Ik heb namelijk het vage vermoeden dat Lena begin van de week nog Spaans praatte.
quote:dangeensuus schreef op 04 december 2009 @ 20:48:

[...]

jij kent duidelijk de definitie van rellen nog niet.Rellen is mij bekend, maar mag dat dan alleen op vrijdag?? De dag ervoor mocht het nl niet...
Rellen ontstaan, daar staat geen dag voor. En ook handig, rellen wil geleerd zijn, en het herkennen ervan ook.
quote:Jaschenca schreef op 05 december 2009 @ 00:34:

Rellen ontstaan, daar staat geen dag voor. En ook handig, rellen wil geleerd zijn, en het herkennen ervan ook.?? rellen wil geleerd zijn??
quote:natemy schreef op 05 december 2009 @ 01:05:

[...]

?? rellen wil geleerd zijn??Misschien moet jij je forumheil elders zoeken???
quote:Jaschenca schreef op 05 december 2009 @ 03:08:

[...]

Misschien moet jij je forumheil elders zoeken???Ik wil niet flauw doen Jaschenca.... maarre ... ik snapte 'm ook niet.'Rellen wil geleerd zijn.'
Ik denk, ik gok, ik schat in....dat Jaschenca bedoelt dat rellen te leren is, en het herkennen er van ook.
Sjonge, en die vraag krijg ik van Floor72? Ik sta versteld!!

En Minny gokt donders goed!
Maar wat ik eigenlijk bedoel is dat men de laatste tijd de term rellen zo snel gebruikt. Dan zeg ik "rellen wil geleerd zijn", want als je rellen als term gebruikt, moet je toch minstens weten wat het betekent?
quote:Jaschenca schreef op 05 december 2009 @ 03:27:

Sjonge, en die vraag krijg ik van Floor72? Ik sta versteld!!

En Minny gokt donders goed! Je bedoelt; je moet weten wanneer iets een relkan worden is of niet?

Als het zo bedoeld is snappen we elkaar!

Dat is niet alleen iets van de laatste tijd hoor. Men mag hier graag overdrijven. Als je een sterke mening hebt, en de verbale kwaliteiten om die te uiten, dan maak je je schijnbaar "druk". Als je ergens tegen bent, dan ben je verbitterd. Als je kritiek uit dan reageer je fel en hard. En als je een grapje tussendoor maakt dan ben je aan het bashen.

Nou ik zeg: Mensen die dat allemaal roepen of het minste of geringste, die kunnen nergens tegen en moeten eens wat ballen kweken.
quote:minny schreef op 05 december 2009 @ 03:43:

Dat is niet alleen iets van de laatste tijd hoor. Men mag hier graag overdrijven. Als je een sterke mening hebt, en de verbale kwaliteiten om die te uiten, dan maak je je schijnbaar "druk". Als je ergens tegen bent, dan ben je verbitterd. Als je kritiek uit dan reageer je fel en hard. En als je een grapje tussendoor maakt dan ben je aan het bashen.

Nou ik zeg: Mensen die dat allemaal roepen of het minste of geringste, die kunnen nergens tegen en moeten eens wat ballen kweken.eens!!!
Ook erg eens met Minny!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven