Long Distance Relationship (LDR) nr.12
dinsdag 29 december 2009 om 13:27
dinsdag 29 december 2009 om 13:31
Spijker, way to go, die date! En idd vaag en stom van Bassist. Heel flauw ook.
Joe Speedboot heb ik nog niet gelezen. Zal t maar ns op mijn lijstje zetten.
En wb die overuren: ik had er ook dit jaar niks mee gekund Maar ik heb t nu wel zwart op wit, dus als er weer gezeur komt, heb ik tenminste iets om te laten zien. En dta inperken, dat is een goed voornemen. Heb het natuurlijk dit jaar een groot gedeelte van het jaar alleen moeten doen, nu heb ik versterking, dus dat zal wel al schelen. Alleen, die netwerkbijeenkomsten, waarmee je steeds een avond kwijt bent, tja, dat zal wel zo blijven.
Joe Speedboot heb ik nog niet gelezen. Zal t maar ns op mijn lijstje zetten.
En wb die overuren: ik had er ook dit jaar niks mee gekund Maar ik heb t nu wel zwart op wit, dus als er weer gezeur komt, heb ik tenminste iets om te laten zien. En dta inperken, dat is een goed voornemen. Heb het natuurlijk dit jaar een groot gedeelte van het jaar alleen moeten doen, nu heb ik versterking, dus dat zal wel al schelen. Alleen, die netwerkbijeenkomsten, waarmee je steeds een avond kwijt bent, tja, dat zal wel zo blijven.

dinsdag 29 december 2009 om 14:08
Maar het is heel normaal dat je na een avond (net)werken de ochtend later begint, Jooles. In het kader van recht op rust als medewerker.
Dat kun je gewoon plannen/blokken in je agenda.
Het hoeft natuurlijk nooit zoveel uur te zijn al dat het (net)werken heeft gekost, maar iets van compensatie kan daar heus wel tegen over staan (tijd voor tijd, ipv tijd voor geld).
En neem als goede voornemen mee dat je je extra gedraaide uren op je verlofkaart laat zetten. Mochten ze dat niet willen dan weet jij dat als je wél een heel drukke tijd tegemoet gaat komen, je dan onmiddelijk met je leidinggevende om tafel moet gaan zitten om te bespreken hoe de extra uren gecompenseerd worden (plan vast 3 vrije dagen als compensatie ofzo). Gratis werken is nl zeer onnodig.
Dat kun je gewoon plannen/blokken in je agenda.
Het hoeft natuurlijk nooit zoveel uur te zijn al dat het (net)werken heeft gekost, maar iets van compensatie kan daar heus wel tegen over staan (tijd voor tijd, ipv tijd voor geld).
En neem als goede voornemen mee dat je je extra gedraaide uren op je verlofkaart laat zetten. Mochten ze dat niet willen dan weet jij dat als je wél een heel drukke tijd tegemoet gaat komen, je dan onmiddelijk met je leidinggevende om tafel moet gaan zitten om te bespreken hoe de extra uren gecompenseerd worden (plan vast 3 vrije dagen als compensatie ofzo). Gratis werken is nl zeer onnodig.

dinsdag 29 december 2009 om 14:10
Hoe wie wat die date Spijker?
Jammer voor je dat B niets van zich laat horen.
De kaart van je oma Fille?
Zeg je dat tegen/over een mini-Isiss?
Nou Isiss, je bent schijnbaar niet een jaar ouder, maar ook ineens oud.
Ik kan ook niet quoten in quote, omdat ik geen andere berichten meer zie bij het eerste gequote.
Jammer voor je dat B niets van zich laat horen.
De kaart van je oma Fille?
Zeg je dat tegen/over een mini-Isiss?
Nou Isiss, je bent schijnbaar niet een jaar ouder, maar ook ineens oud.
Ik kan ook niet quoten in quote, omdat ik geen andere berichten meer zie bij het eerste gequote.
dinsdag 29 december 2009 om 14:20
En ik word ook niet goed van al die dingen die ik moet doen voor mensen waarvan ik huizen huur. Sleutels aan vrienden geven, post aan voormalige buren. Het is maar goed dat ik geen reet te doen heb.
Nu heb ik gezegd dat ik tot half zes in de andere woning wacht op een vriend van het meisje die er logeren wil, maar misschien kan ik beter ergens anders afspreken. Maar ik ken de knul niet en hij kent hier de weg niet. Toch de woning maar dan. Denk ik. Iemand briljante ideeën?
Nu heb ik gezegd dat ik tot half zes in de andere woning wacht op een vriend van het meisje die er logeren wil, maar misschien kan ik beter ergens anders afspreken. Maar ik ken de knul niet en hij kent hier de weg niet. Toch de woning maar dan. Denk ik. Iemand briljante ideeën?

dinsdag 29 december 2009 om 14:51
quote:kjong schreef op 29 december 2009 @ 14:37:
Aardig doet er niet toe.
De vraag is altijd:
Kan hij afwassen?
Heb even een dilemma.. en vond het hier in het topic wel passen.
Ga zo naar de kapper, en heb geen idee wat ik met m'n haar moet. Kort knippen of juist een beetje hetzelfde laten zoals het nu is, maar dan net iets korter? Help!
Aardig doet er niet toe.
De vraag is altijd:
Kan hij afwassen?
Heb even een dilemma.. en vond het hier in het topic wel passen.
Ga zo naar de kapper, en heb geen idee wat ik met m'n haar moet. Kort knippen of juist een beetje hetzelfde laten zoals het nu is, maar dan net iets korter? Help!

dinsdag 29 december 2009 om 16:28
dinsdag 29 december 2009 om 16:31
Ik zou t juist wel kort doen. Ik ben dan kennelijk een typische vrouw; gebeurt er iets ingrijpends dan wijzig ik inderdaad mn uiterlijk soms ook ingrijpend. Dus haar eraf en andere kleur ofzo.
Maar bij mij werkt dat meestal wel goed. Geen spijt maar eerder nieuwe frisse zelfverzekerdheid: kijk mij met mn toffe haar.
De date, de date is erg leuk maar gaat ff vandaag niet door. Soms is eind december zo'n gekkenhuis, ik moet nog 1000 mensen zien en het jaar is al bijna klaar! Maar aangezien hij zeer dichtbij woont komt het er vast volgend jaar wel van.
Wat kan ik er verder over zeggen? Ik kwam hem zaterdagnacht tegen en werd zondagochtend wakker in zijn bed. En hij kan lekker zoenen
Maar bij mij werkt dat meestal wel goed. Geen spijt maar eerder nieuwe frisse zelfverzekerdheid: kijk mij met mn toffe haar.
De date, de date is erg leuk maar gaat ff vandaag niet door. Soms is eind december zo'n gekkenhuis, ik moet nog 1000 mensen zien en het jaar is al bijna klaar! Maar aangezien hij zeer dichtbij woont komt het er vast volgend jaar wel van.
Wat kan ik er verder over zeggen? Ik kwam hem zaterdagnacht tegen en werd zondagochtend wakker in zijn bed. En hij kan lekker zoenen
I only get one shot at life - so I shoot to kill
dinsdag 29 december 2009 om 16:35
Spijker, kun je volgende keer dat soort details even niet achterwege laten?
Eens met het haargebeuren, het kan ook positief zijn. Ik loop zelf ook rond met de wens iets rigoreus te doen, maar mag het niet van mezelf omdat... ja waarom eigenlijk? Ohja, omdat één of andere geweldige kapper me gezegd heeft dat dit haar goed bij mijn gezicht past en kort haar niet. Dat was het.
Zo, op naar de glorixdoekjes.
Eens met het haargebeuren, het kan ook positief zijn. Ik loop zelf ook rond met de wens iets rigoreus te doen, maar mag het niet van mezelf omdat... ja waarom eigenlijk? Ohja, omdat één of andere geweldige kapper me gezegd heeft dat dit haar goed bij mijn gezicht past en kort haar niet. Dat was het.
Zo, op naar de glorixdoekjes.

dinsdag 29 december 2009 om 16:42
Ik denk dat jij ook een langhaarhoofd hebt Fille.
Hoeveel minuten heb jij nodig dan, als het niet te lang mag duren?
Of mogen we dat soort details niet aan jou vragen
Carnivale schijnt heel gaaf te zijn. (Chip was errug bang van de reuzeinsecten, mijn moeder heeft haar er gelukkig van kunnen overtuigen dat het meneren zijn met rare jassen aan)
Tout de la famille is geweest, behalve MOI. Want MOI moet als énige werken.
Hoeveel minuten heb jij nodig dan, als het niet te lang mag duren?
Of mogen we dat soort details niet aan jou vragen
Carnivale schijnt heel gaaf te zijn. (Chip was errug bang van de reuzeinsecten, mijn moeder heeft haar er gelukkig van kunnen overtuigen dat het meneren zijn met rare jassen aan)
Tout de la famille is geweest, behalve MOI. Want MOI moet als énige werken.

dinsdag 29 december 2009 om 16:50
Quel malheur!
Spijker, blijf nog effe rondhangen hier, ook als de Bassist exit is. D'r zijn nml. wel wat vrouwen die hier:
quote:Spijker schreef op 29 december 2009 @ 16:31:
Ik kwam hem zaterdagnacht tegen en werd zondagochtend wakker in zijn bed. En hij kan lekker zoenen
iets van kunnen leren (en Fieje is diegene niet, even voor de duidelijkheid )
(zucht)
(Getrouwd zijn met R. is érg leuk hoor, maar dat soort acties had ik ook nog wel willen uithalen)
Spijker, blijf nog effe rondhangen hier, ook als de Bassist exit is. D'r zijn nml. wel wat vrouwen die hier:
quote:Spijker schreef op 29 december 2009 @ 16:31:
Ik kwam hem zaterdagnacht tegen en werd zondagochtend wakker in zijn bed. En hij kan lekker zoenen
iets van kunnen leren (en Fieje is diegene niet, even voor de duidelijkheid )
(zucht)
(Getrouwd zijn met R. is érg leuk hoor, maar dat soort acties had ik ook nog wel willen uithalen)
dinsdag 29 december 2009 om 16:55
Moet toegeven, dat soort vreemde acties heeft zo z'n heel eigen charme. Wakker worden, beetje zoenen, wat water drinken, nog wat zoenen, elkaar aankijken en dan vragen: weet jij mijn naam nog? Ja hoor, weet je de mijne ook nog? En dan allebei opgelucht dat je het goed onthouden hebt
I only get one shot at life - so I shoot to kill

dinsdag 29 december 2009 om 16:56
(Sja...Isiss... moet ik je nu wijzer maken dan je nu bent? )
Ik heb bij een kater vaak dat ik mensen hun naam kwijt ben. (Ook wel eens van mezelf).
Kjongen heet dan mijn broer, Chip heet vriendin of Kjongen, en Kman noem ik gewoon maar Schatje voor de zekerheid. DUs ik vind het errug Knap dat je van een totaal wildvreemde, die je dan wel in de blote kont hebt zitten staren, de naam nog weet.
Ik heb bij een kater vaak dat ik mensen hun naam kwijt ben. (Ook wel eens van mezelf).
Kjongen heet dan mijn broer, Chip heet vriendin of Kjongen, en Kman noem ik gewoon maar Schatje voor de zekerheid. DUs ik vind het errug Knap dat je van een totaal wildvreemde, die je dan wel in de blote kont hebt zitten staren, de naam nog weet.