3000 plus topic deel 15!!
dinsdag 29 december 2009 om 03:21
De fluit
We zijn er niet uit
Is hij van een vrouw of een man?
Ach....als je er maar op fluiten kan.
We gaan fluitend naar deel 15!!
Iedereen is welkom!
Twee notes:
* We respecteren elkaar.
* Persoonlijke berichten zien we graag niet gequote worden, zodat ze door de poster altijd gewijzigd kunnen worden indien gewenst.
Have fun allemaal!!
Lijst volgende topicopeners:
16: BAM
17: Stratego
18: Lunaan
19: Pilous
20: Banba
21: Minny
22: Mysterie guest
23: Boogje
24: Willem
25: Mocy
26:Qwertu
We zijn er niet uit
Is hij van een vrouw of een man?
Ach....als je er maar op fluiten kan.
We gaan fluitend naar deel 15!!
Iedereen is welkom!
Twee notes:
* We respecteren elkaar.
* Persoonlijke berichten zien we graag niet gequote worden, zodat ze door de poster altijd gewijzigd kunnen worden indien gewenst.
Have fun allemaal!!
Lijst volgende topicopeners:
16: BAM
17: Stratego
18: Lunaan
19: Pilous
20: Banba
21: Minny
22: Mysterie guest
23: Boogje
24: Willem
25: Mocy
26:Qwertu
dinsdag 29 december 2009 om 16:21
Klinkt leuk freak.
Maar hoe staan jullie er dan in dat het een onvrijwillige keuze is? en je feitelijk iedere dag doet wat je niet wil?
beetje onhandig geformuleerd alsof ik kinderen opvoeden niet leuk vind.
Ik bedoel meer dat iedere dag gewoon hetzelfde is.
En huishouden vind ik al helemaal geen hol aan, al doe ik dat wel (ben zelfs best kritisch) mar goed, dat moet ook als je werkt.
Mij frustreert dat dan wel, weet dat ik dat dan wel moet accepteren maar vind dat nog altijd lastig.
*snij ik niet een te zwaar onderwerp aan voor dit topic*
Maar hoe staan jullie er dan in dat het een onvrijwillige keuze is? en je feitelijk iedere dag doet wat je niet wil?
beetje onhandig geformuleerd alsof ik kinderen opvoeden niet leuk vind.
Ik bedoel meer dat iedere dag gewoon hetzelfde is.
En huishouden vind ik al helemaal geen hol aan, al doe ik dat wel (ben zelfs best kritisch) mar goed, dat moet ook als je werkt.
Mij frustreert dat dan wel, weet dat ik dat dan wel moet accepteren maar vind dat nog altijd lastig.
*snij ik niet een te zwaar onderwerp aan voor dit topic*
dinsdag 29 december 2009 om 16:25
Snap heel goed dat je je rot voelt bij die opmerkingen (heb immers ook heel lang niet gewerkt en vanaf de 15de weer niet)
Tsja, wat te zeggen : Ja, tralalalala, ik ben lekker altijd vrij, dus geef me nou maar es korting op de knipbeurt bij de kapper!
Of : Ja, heb je nog een baan voor me?
Of Bemoei je er niet mee, ho#r!
Of zeggen op zij doofs : ik ben doooof, ik niet verstaan.
Of, gaat je geen reet aan.
Of, nee ik ben aan het werk, zie je toch, domme gans!
Of, nee mijn baas wekt voor me
Tsja, wat te zeggen : Ja, tralalalala, ik ben lekker altijd vrij, dus geef me nou maar es korting op de knipbeurt bij de kapper!
Of : Ja, heb je nog een baan voor me?
Of Bemoei je er niet mee, ho#r!
Of zeggen op zij doofs : ik ben doooof, ik niet verstaan.
Of, gaat je geen reet aan.
Of, nee ik ben aan het werk, zie je toch, domme gans!
Of, nee mijn baas wekt voor me
dinsdag 29 december 2009 om 16:26
Iry, ik snap denk ik wel wat je bedoelt. Nu is voor mij niet iedere dag hetzelfde (omdat ik daarvoor zorg anders word ik onrustig), maar eerlijk gezegd vind ik opvoeden niet het leukste dat ik ooit heb gedaan en het huishouden haat ik, met passie. Ik kan ook met verbazing luisteren naar moeders die heilig verklaren nooit meer uit te gaan en alle voldoening uit het gezin te halen. Goh...ik klim al tegen de muren op als ik meer dan een week thuiszit!
dinsdag 29 december 2009 om 16:29
Dat is het mooie hier Iry, we kunnen hier vreselijk slap ouwehoeren, maar ook hele persoonlijke dingen kwijt en er is altijd wel iemand die je leest en een arm om je heen slaat of je een schop onder je kont geeft. Dat is ook de reden dat persoonlijke postings niet gekwoot mogen worden
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best