Geld & Recht alle pijlers

2010 wordt bonusrecordjaar

29-12-2009 16:40 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
veel banken die gered zijn met staatsteun hebben Jarenlang banken absurd hoge bonussen betaald aan hun topbankiers. banken die eerst gebruik gemaakt hebben van de steun van de burger, zijn in oude gewoontes vervallen

Het zijn de zakenbanken die de neiging hebben om verlies voor rekening te laten komen van de burgr en de winst in eigen zak te steken, zodat er maa miljoenenbonussen uitgekeerd kunnen worden, de grote banken hebben niks geleerd van de crisis en gaan 100 x harder door met graaien en gokken
En wat is je stelling of discussiepunt of wilde je dit alleen even van je afschrijven?
Perfectionisme is niet perfect...
In Engeland heeft de regering toch verboden dat er nog zulke bonussen zouden worden uitgekeerd? Ze werden in ieder geval streng toegesproken.

Maar dan....wie had er verwacht dat ze er wel iets van zouden leren. Door dit gedrag zijn ze immers toch ook groot geworden?
een heffing van 50% komt er op bonussen
quote:Sarah1992 schreef op 29 december 2009 @ 16:53:

een heffing van 50% komt er op bonussenWas er altijd al... En ik verwacht idd een hele grote bonus aan het eind van 2010. In tegenstelling tot dit jaar, nu is er niets.
Precies, die heffing is er al hoor.
Sarah ik vraag me af waarom een 17-jarige zich hiermee bezig houdt. Of is dit voor de nieuwe editie van Triviant?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven