Saai!
dinsdag 29 december 2009 om 10:14
dinsdag 29 december 2009 om 10:20
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 29 december 2009 @ 10:14:
[...]
Hoewel, da's niet zo'n saaie smilie en ik wil jullie topic niet bederven natuurlijk : Had je toch bijna een waarschuwing gekregen omdat je niet saai genoeg was..... gelukkig maar dat je het zelf in de gaten had.
[...]
Hoewel, da's niet zo'n saaie smilie en ik wil jullie topic niet bederven natuurlijk : Had je toch bijna een waarschuwing gekregen omdat je niet saai genoeg was..... gelukkig maar dat je het zelf in de gaten had.
Snjókorn falla, á allt og alla
dinsdag 29 december 2009 om 11:37
quote:snjokorn schreef op 29 december 2009 @ 09:44:
Geen saai probleem steph. Wil je rode sterren of blauwe?? En welke maat??Rode sterren graag, da's dan wel zo saai. graag maat 41. Zitten ze wat losser. Alhoewel als ik ze in de schoenen aan wil maat 39. Pfff, wat moeilijk. Doe maar 40 dan, milde weg. De saaiste dus.
Geen saai probleem steph. Wil je rode sterren of blauwe?? En welke maat??Rode sterren graag, da's dan wel zo saai. graag maat 41. Zitten ze wat losser. Alhoewel als ik ze in de schoenen aan wil maat 39. Pfff, wat moeilijk. Doe maar 40 dan, milde weg. De saaiste dus.
dinsdag 29 december 2009 om 15:58
quote:Viva Angel5 schreef op 29 december 2009 @ 09:56:
titel is onthoofdletterdJe bent wel saai Viev, maar daarom ook wel weer ontopic. Kan mij het schelen of het hoofdletters zijn of niet. Vind het saaiste topic op het forum toch wel. *van viev mocht dit topic wel in hoofdletters, maar in het kader van meten met twee maten saaie slakken met zout gebeuren moest ze het wel aanpassen*
titel is onthoofdletterdJe bent wel saai Viev, maar daarom ook wel weer ontopic. Kan mij het schelen of het hoofdletters zijn of niet. Vind het saaiste topic op het forum toch wel. *van viev mocht dit topic wel in hoofdletters, maar in het kader van meten met twee maten saaie slakken met zout gebeuren moest ze het wel aanpassen*
dinsdag 29 december 2009 om 15:59
dinsdag 29 december 2009 om 18:49
hoi saaierds.saai zeg om na 100 pagina,s de topictitellettergroote aan te passen
(zo ik heb vanavond gewonnen met langste scrabbelewoord)
mn leven is saai,ik wil wel een diploma van dit afgelopen jaar.
heb mezelf echt overtroffen dankzij jullie mede-saaierds!!
morgen vroege dienst en poetsen bij maatje.saaaaaaaai
(zo ik heb vanavond gewonnen met langste scrabbelewoord)
mn leven is saai,ik wil wel een diploma van dit afgelopen jaar.
heb mezelf echt overtroffen dankzij jullie mede-saaierds!!
morgen vroege dienst en poetsen bij maatje.saaaaaaaai
dinsdag 29 december 2009 om 19:37
Hey Dezzy, ik mag er morgen ook om 5 uit. Brrr, wordt vast krabben.
En ik heb vanochtend door een stomme beweging mijn schouder/arm verdraaid (deed zéér, djiezus) en da's net mijn krabarm....
Ben benieuwd of dat kan, de topictitel in miniletters. Wordt vast ook weer aangepast....
En ik heb vanochtend door een stomme beweging mijn schouder/arm verdraaid (deed zéér, djiezus) en da's net mijn krabarm....
Ben benieuwd of dat kan, de topictitel in miniletters. Wordt vast ook weer aangepast....
Known to cause insanity in laboratory mice
dinsdag 29 december 2009 om 19:58
Ja, da's een bezig manneke!
Nope, geen frozen shoulder. Oude blessure, eens in de zoveel tijd schiet het erin, maar dan moet ik wel gek doen. (and I did.. )
Was vandaag vrij, en zo kon ik fijn relaxen. (lees: ik voelde me geenszins verplicht ook maar iets huishoudelijks te doen)
Snjookie, volgens mij heb jij al wel tigduizend paar sokken gebreid deze herfst/winter! Knap hoor, doe het je niet na.
Waarom open je niet een online winkeltje?
Nope, geen frozen shoulder. Oude blessure, eens in de zoveel tijd schiet het erin, maar dan moet ik wel gek doen. (and I did.. )
Was vandaag vrij, en zo kon ik fijn relaxen. (lees: ik voelde me geenszins verplicht ook maar iets huishoudelijks te doen)
Snjookie, volgens mij heb jij al wel tigduizend paar sokken gebreid deze herfst/winter! Knap hoor, doe het je niet na.
Waarom open je niet een online winkeltje?
Known to cause insanity in laboratory mice
dinsdag 29 december 2009 om 20:48
Lyzzie, ik ben nu met het 7de paar bezig...als ik een winkeltje opzet moet ik wél eerst een behoorlijke voorraad aanleggen want als ik op bestelling moet gaan breien en ik krijg een aantal bestellingen tegelijk gaat dat fout. Maar ik zit er wel aan te denken hoor, m'n vriendin zei ook al zo iets...
Breien is lekker ontspannen (alleen een beetje niet zo goed voor mijn vingers) en sokken zijn lekker snel klaar. Met een trui ben ik meer dan een week bezig.
Huishouden, ik woon in m'n huis en ik houd katten..... (do I have to say more??)
Breien is lekker ontspannen (alleen een beetje niet zo goed voor mijn vingers) en sokken zijn lekker snel klaar. Met een trui ben ik meer dan een week bezig.
Huishouden, ik woon in m'n huis en ik houd katten..... (do I have to say more??)
Snjókorn falla, á allt og alla