Het kasteel

13-10-2009 07:25 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
anoniem_37378 wijzigde dit bericht op 17-03-2010 08:44
Reden: Tijd voor een kasteel in lentejasje
% gewijzigd
He bah Mims, wat naar! Was het vuurwerk ofzo?
Geen idee...

Al knalt het hier behoorlijk, dus zou goed kunnen.

Ambulance is weg, alleen nog een brandweerauto. Laatste vlammen zijn ook gedoofd, alleen nog wat gesmeul volgens mij.
Wat wilde ik nou toch typen?
Kan me voorstellen dat je er wiebelig van bent, Mims, klinkt als een erg akelig gezicht inderdaad.

O jongens, op de vriendjessite heb ik zojuist mijn allerallerallerlievelingsfoto van mij samen met Jongste Zoon in de efteling gezet. We staan er allebei niet eens erg mooi op, maar deze foto is me nu al zo dierbaar omdat de moederzoonband ervan af knalt. Mijn ventje.
.
Hier ligt inmiddels een paar centimeter sneeuw, dus alles wat nog nagloeide buiten koelt nu Heel Snel af.

Maar mijn god, er valt veel.

Dat wordt weer leuk morgenochtend op weg naar kantoor.
Mooie foto Marie, snap helemaal wat je bedoelt.

Sneeuw bij jullie Mimsey?

Nou ben benieuwd hoe dat met mijn vlucht vanavond gaat.

In suupstad niets wit. Wel heel lief, collegaatje die bij andere werkplek om de hoek woont zei al dat als ik treinproblemen zou hebben naar de luchthven moest ik maar bellen, dan zou ze me brengen.

Eerst maar koffie.
193 jurkjes? O, dan valt mijn slaapkamer nog mee (maar stuur niettemin die butler maar door als ie weer opgedoken is...)

Veel plezier, Suup! Hoop dat er geen gedoe is met vliegen. Ik zal even kijken hoe mijn mama in de oppas-zin zit met je feestje, maar ik kan die avond volgens mij sowieso, en GG is dan gewoon een mogelijke bonus

Ja, het huis de finishing touch geven... Dat duurt bij mij altijd Heel Lang. Maar er is hier nog ontzettend veel finishing te touchen, ik ben alleen bang dat het pas gebeurt als ik een sabbatical geregeld heb (en die besteed ik dan vermoedelijk nog aan 3015 boeken lezen en alles verder laten zoals het is). Maar gelukkig ben ik hier wel. Altijd als ik naar huis fiets/rij, verheug ik me er zo op om hier weer binnen te komen. Mijn huis, mijn mensen. Heerlijk gevoel is dat.
Goed zo Lil!

Enm Mooie foto, M'anas

Suup al helemaal ingepakt?

Mims, wat schrikken! Heb je gezien wat de schade is, vanmorgen?

Gister vijfde kerstdag gevierd. En mensenkinderen, wat was het leuk. De twee kindjes van school hebben zulke leuke ouders (wisten we al )en het was helemaal leuk. Tafel helemaal groot, mooi gedekt, Vier gangen (5 als je de koffie met chocolaatjes meetelt) lekker eten, ontzettend gelachen, kindjes die zowaar veel wilden proeven en ook heel goed gegeten hebben, elkaar tot broertjes en zusjes bombardeerden en pas heel, heel laat in bed lagen (Jom omstreeks 2200 en MK om 0000, beiden luid roepend dat ze Niet Moe waren. )

En toen ging het ook nog sneeuwen

Het was echt heel leuk Ben heel blij met zo'n netwerk in de buurt.

Een huis is nooit af, toch? Als je het laatste eenmaal gedaan hebt kan je weer aan het eerste beginnen. Tenminste, dat doe ik altijd.

Iemand nog een bakkie koffie?

Ikmoet een beetje vaart gaan maken. Wil het kroost zo de trein in gooien
MOGGUH!

Ja, lekker koffie :-)

Jeumpie...morgen alweer Oud&Nieuw dus ehm...kom maar op met die goede voornemens :-)

Sneeuwboots ingepakt Suup?
Alles ingepakt en koffer staat al op de luchthaven. Sneeuwboots aan. En met de verkeersellende lijkt het mee te vallen, dus Broerstad, here I come :-) (vlieg pas om half 8 hoor).

Mims goed/veilig op kantoor gekomen? Schrik een beetje uit de benen?

Tila, fijn dat het zo leuk was.

En eens met jou hoor. Een huis is nooit af.

Nou ik ga nog maar eens wat doen. Laatste werk-uurtjes van het jaar.
Suup: heel erg veel plezier bij je broer! Hoop dat de sneeuwellende meevalt en dat de vluchten gewoon als gepland gaan!

Tila: dat klinkt gezellig, die vijfde kerstdag! Was dat dus met schoolpleinouders? Gezellig!

Wij doen vanavond ook een soort zesde kerstdag, hoewel: da's niet helemaal waar, het is meer een traditie dat dierbare vrienden-met-kinderen op de 1 na laatste dag van het jaar bij ons langskomen voor een etentje en knallende kurken. Gezellig. Voor die tijd moet ik echter nog 203 dingen doen en ik kan niet echt in actie komen.

Mims: sneeuw? Hier ligt werkelijk geen vlokje sneeuw, wel vieze regen.
.
Leuk Marie. Veel plezier.

Zo ik ben bijna klaar met het werk, ik meld me nog wel hoor vanuit broerstad, heb de laptop bij mij en in ons appartement is geloof ik internetverbinding en anders bij mijn broer.
Goeie reis Suup! Trek je een leuk setje aan voor de body-scan ?

Zoiets onder een keurig bloesje.

Gun die mannen van de douane ook iets.

Have fun, lieverd. Have fun!
ZWAAAAIIII naar Suup! Veel plezier liefje, kus je neef plat, zwier het nieuwe jaar in!!
Veel plezier Suup!

Ik ben gaaaaaaar. Met kinders met trein geweest naar vriendin en dat was heel gezellig, maar met moeie hangerige kindjes best een opgave.

Kinders vroeg naar bed vandaag en ik ook!

(wel 40% korting in de trein! als compensatie voor sneeuwmisere!)
Helaas geen bodyscan.

Wel veilig door de douane.

Nog even roken en dan wandelen naar de gate. Vooralsnog geen vertraging.*Zwaai*
**zwaait!!**

Veel plezier lieve schat!
*zwaai terug, vanuit de rij bij boarden*

Kindjes in bed?
Vertragia he is de andere naam van mijnluchtvaartmaatschappij.... En terecht, hadden nu i/d lucht moeten hangen... En heb nog niet eens de melding telefoon uit gehad.
Bodyscan is toch vanaf feb?

Kunnen ze dan mijn rollen tellen onder mijn bloes?

Kind, ik zwaai je even op tijd het nieuwe jaar in.

(En ga nu naar bed, een dag of 2 compleet verveleritus op het werk, en nog een te gaan hakt er toch in, energieloosgewijs.)
Veilig aangekomen.

Kussen voor jullie allen.

Kjong sterkte morgenocht met laatste dagje van het jaar werken.
Oh en het sneeuwt hier, toen ik met broer in de auto zat begon het, had geen uur eerder moeten beginnen, want dan hadden we niet kunnen landen. En temp valt meer ongeveer hetzelfde als NL, maar dan zonder koude wind,
Ooooh, Suup, geniet, geniet, geniet!

Hadden ze daar wel een bosyscan?

Heerlijk suffe avond hier. Docu zitten kijken over top-koeken-en andere-baksels-bakkers wow. Knap, wa ze kunnen. En wat een Jan en Yolanthe niveau qua styling
Geniet, geniet, geniet, en oh ja... geniet, lieve Suup.

Ik vind trouwens dat Bloes niet meer zo lang op vakantie mag. Tssssk, ons zo lang alleen laten, wat verbeeld ze zich niet.

().

En morgen, morgen gaan we lekker naar de Tila's.

Is het te laat om voor te slapen?

~knipt het licht uit en loopt op haar tenen naar de slaapvertrekken~
Koffie!

Mims, eens, dat Bloes tussendoor niet zo lang op vakantie zou mogen gaan. Zo leuk is de rest van de wereld niet, toch?

Ik heb er zin in, in Vuurwerkdag, zoals oud en nieuw hier heet.

"Is niet oudnieuw? Is vuuwwek vandaag horrr!"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven