3000 plus topic deel 15!!
dinsdag 29 december 2009 om 03:21
De fluit
We zijn er niet uit
Is hij van een vrouw of een man?
Ach....als je er maar op fluiten kan.
We gaan fluitend naar deel 15!!
Iedereen is welkom!
Twee notes:
* We respecteren elkaar.
* Persoonlijke berichten zien we graag niet gequote worden, zodat ze door de poster altijd gewijzigd kunnen worden indien gewenst.
Have fun allemaal!!
Lijst volgende topicopeners:
16: BAM
17: Stratego
18: Lunaan
19: Pilous
20: Banba
21: Minny
22: Mysterie guest
23: Boogje
24: Willem
25: Mocy
26:Qwertu
We zijn er niet uit
Is hij van een vrouw of een man?
Ach....als je er maar op fluiten kan.
We gaan fluitend naar deel 15!!
Iedereen is welkom!
Twee notes:
* We respecteren elkaar.
* Persoonlijke berichten zien we graag niet gequote worden, zodat ze door de poster altijd gewijzigd kunnen worden indien gewenst.
Have fun allemaal!!
Lijst volgende topicopeners:
16: BAM
17: Stratego
18: Lunaan
19: Pilous
20: Banba
21: Minny
22: Mysterie guest
23: Boogje
24: Willem
25: Mocy
26:Qwertu
woensdag 30 december 2009 om 16:03
woensdag 30 december 2009 om 16:07
woensdag 30 december 2009 om 16:09
quote:iry schreef op 30 december 2009 @ 16:07:
Ja min, als je een brede buis in een testpersoon zijn anus duwt........dan kan het., moet het een korte buis zijn, anders koelen de moleculen alweer te hard af onderweg.Mooi, hoef ik alleen een buis te kopen, vochtgehalte verhogend voedsel aan te schaffen waar men tevens winderig van wordt, testpersoon selecteren en laatstgenoemde er van overtuigen dat dit puur een wetenschappelijk experiment is. Oh ja, en zo ver krijgen om die buis in de anus te duwen.
Ja min, als je een brede buis in een testpersoon zijn anus duwt........dan kan het., moet het een korte buis zijn, anders koelen de moleculen alweer te hard af onderweg.Mooi, hoef ik alleen een buis te kopen, vochtgehalte verhogend voedsel aan te schaffen waar men tevens winderig van wordt, testpersoon selecteren en laatstgenoemde er van overtuigen dat dit puur een wetenschappelijk experiment is. Oh ja, en zo ver krijgen om die buis in de anus te duwen.
woensdag 30 december 2009 om 16:11
quote:schaap1001 schreef op 30 december 2009 @ 16:03:
[...]
Ik lees net op vrekkentopic dat dat zonde van het geld is *Jammer dan! Nu is het toch te laat, ze zijn al aan. En ik word er zo ontzettend blij en gelukkig van dat het me het geld meer dan waard is.
[...]
Ik lees net op vrekkentopic dat dat zonde van het geld is *Jammer dan! Nu is het toch te laat, ze zijn al aan. En ik word er zo ontzettend blij en gelukkig van dat het me het geld meer dan waard is.
Af en toe een huppeltje op de plaats is ook ok
woensdag 30 december 2009 om 16:14
quote:Mooi, hoef ik alleen een buis te kopen, vochtgehalte verhogend voedsel aan te schaffen waar men tevens winderig van wordt, testpersoon selecteren en laatstgenoemde er van overtuigen dat dit puur een wetenschappelijk experiment is. Oh ja, en zo ver krijgen om die buis in de anus te duwen.Wat schuift het? Ik heb geld nodig voor kaarsjes!
Af en toe een huppeltje op de plaats is ook ok
woensdag 30 december 2009 om 16:20